Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Maandelijkse vaste lasten

<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 16 Sep 2014 10:05

Re: Maandelijkse vaste lasten

Het moet lukken met je huidige salaris maar als je meer wilt besparen zou ik dat inderdaad op de boodschappen doen. En je energiecontracten nog eens bekijken, misschien kan het goedkoper? (Schrijf je in bij Sloop de crisis, zij bedingen elk jaar de laagste prijzen) En inderdaad even bekijken wat je recht op toeslagen is, maar dat heb je dus al wel gedaan?
<<

Anoniem173

Bericht 16 Sep 2014 12:35

Re: Maandelijkse vaste lasten

Cotton schreef:Hoezo mis je de eindejaarsbonus AM. Alsof iedereen die heeft?

Oh nou eigenlijk iedereen die ik ken wel, maar misschien verschilt dat dan per sector. Iig eigk iedereen die ik ken ontvangt gewoon standaard een 13e maand of eindejaarsuitkering.
<<

Anoniem304

Bericht 16 Sep 2014 12:40

Re: Maandelijkse vaste lasten

Atelier Madame schreef:
Cotton schreef:Hoezo mis je de eindejaarsbonus AM. Alsof iedereen die heeft?

Oh nou eigenlijk iedereen die ik ken wel, maar misschien verschilt dat dan per sector. Iig eigk iedereen die ik ken ontvangt gewoon standaard een 13e maand of eindejaarsuitkering.

Ik ken niemand met een 13e maand of eindejaarsuitkering.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 16 Sep 2014 12:47

Re: Maandelijkse vaste lasten

Je kent mij toch Cotton? :D

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 16 Sep 2014 12:47

Re: Maandelijkse vaste lasten

Opschepper. :face:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 16 Sep 2014 12:50

Re: Maandelijkse vaste lasten

Haha nou ik speel eigenlijk vals hoor. Ik heb recht op een 13e maand, maar die wordt voor mij gebruikt voor een of andere Ikap uitkering in verband met kilometer vergoeding. Dus ik weet niet of het telt.

♥♥
<<

Anoniem104

Bericht 16 Sep 2014 14:53

Re: Maandelijkse vaste lasten

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 30 Sep 2014 15:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem173

Bericht 16 Sep 2014 15:02

Re: Maandelijkse vaste lasten

Believe schreef:
Atelier Madame schreef:
Cotton schreef:Hoezo mis je de eindejaarsbonus AM. Alsof iedereen die heeft?

Oh nou eigenlijk iedereen die ik ken wel, maar misschien verschilt dat dan per sector. Iig eigk iedereen die ik ken ontvangt gewoon standaard een 13e maand of eindejaarsuitkering.


Ik ken ook vrij weinig mensen met een eindejaarsuitkering of 13e maand.
Alleen een paar vriendinnen die in de kinderopvang werken, die krijgen een eindejaarsuitkering. Al is dat qua bedrag bij lange na geen 13e maand :P .


(dit worden een heleboel quotes haha) nou groot verschil zit er dan in zeg! Ik werk zelf in de zorg en ontvang qua eindejaarsuitkering dus altijd een volledige dertiende maand. Veel mensen in mijn omgeving werken mss in de zorg waardoor dit gebeurt. Maar ook bij de overheid krijg je die standaard. En bijvoorbeeld bij mijn man in het bedrijf is het ook altijd een bonus in de vorm van een 13e maand. Nee nu ik er over na denk ken ik serieus niemand die het niet ontvangt.

Hoe dan ook het zijn heerlijke extra's die eindejaarsuitkering en vakantiegeld, zolang je die inderdaad als extra ziet is dat natuurlijk een heerlijke aanvulling op de spaarrekening.
<<

Anoniem104

Bericht 16 Sep 2014 15:19

Re: Maandelijkse vaste lasten

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 30 Sep 2014 15:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem92

Bericht 16 Sep 2014 15:36

Re: Maandelijkse vaste lasten

In de zorg is het idd wel vaak gebruikelijk AM, dat zijn vaak wel ook echt de grotere bedrijven.
Mijn eindejaarsuitkering is 4% ieder jaar.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 16 Sep 2014 19:31

Re: Maandelijkse vaste lasten

Ik krijg helaas geen bonussen/eindejaarsuitkering en ik werk in de jeugdzorg, wel bij een kleine organisatie. Vriend werkt bij een landelijke groothandel en krijgt ook niks extra's. Wat lijkt me dat heerlijk zeg, zo'n smak geld aan het einde van het jaar!
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Anoniem88

Bericht 16 Sep 2014 19:36

Re: Maandelijkse vaste lasten

Believe schreef:
Atelier Madame schreef:
Cotton schreef:Hoezo mis je de eindejaarsbonus AM. Alsof iedereen die heeft?

Oh nou eigenlijk iedereen die ik ken wel, maar misschien verschilt dat dan per sector. Iig eigk iedereen die ik ken ontvangt gewoon standaard een 13e maand of eindejaarsuitkering.


Ik ken ook vrij weinig mensen met een eindejaarsuitkering of 13e maand.
Alleen een paar vriendinnen die in de kinderopvang werken, die krijgen een eindejaarsuitkering. Al is dat qua bedrag bij lange na geen 13e maand :P .

Nou, die krijgen dat ook niet meer, hoor :nopompom:
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 16 Sep 2014 19:44

Re: Maandelijkse vaste lasten

200 euro voor de boodschappen vind behoorlijk veel voor 1 persoon. Dit hebben wij ongeveer met twee personen per maand te besteden. Nu eet ik wel een aantal dagen in de week niet thuis 's avonds, maar onze verzorgingsproducten betaal ik er ook van.
10.04.17
<<

Anoniem287

Bericht 16 Sep 2014 23:58

Re: Maandelijkse vaste lasten

Dundas schreef:Ik vind het lijstje reuze meevallen eigenlijk. Ik schrik er niet van. 250 euro als alleenwonende overhouden bij een woning van 600 euro vind ik gewoon netjes.


Ja, vind ik ook, aangezien het benzinegeld en boodschappengeld er ook al af is.
<<

Anoniem74

Bericht 17 Sep 2014 09:03

Re: Maandelijkse vaste lasten

Misschien kun je besparen op de vaste lasten en boodschappen, zodat je meer geld over houdt om te sparen.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers