Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


favoriete stad in Nederland?

<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 15 Sep 2014 18:27

favoriete stad in Nederland?

Wat is jouw favoriete stad in ons eigen land?
Tot een paar jaar geleden vond ik Rotterdam heel leuk, maar eigenlijk heb ik niks meer met die stad.
Ik merk nu dat ik steeds heel enthousiast terug kom uit Amsterdam, ben er toevallig gisteren geweest. T is zo'n vrolijke internationale stad, moet er niet aan denken om er te wonen maar toch.
Ik vind Leiden en Amersfoort ook echt supertof trouwens.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 15 Sep 2014 18:35

Re: favoriete stad in Nederland?

Ik vind Haarlem, Leiden en Utrecht erg leuk!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 15 Sep 2014 19:01

Re: favoriete stad in Nederland?

Ligt eraan waar je stad op beoordeeld. Is het op winkelen en activiteiten dan Eindhoven. In Eindhoven wordt namelijk erg veel activiteiten georganiseerd zoals de Lichtjesroute, GLOW (erg jaar steeds meer bezoekers), Marathon, Carnavalsoptocht etc.. Vergeet vast nog een hoop. Afgelopen weekend kwam er een stoet voertuigen uit de WW II doorheen omdat Eindhoven in september 1944 is bevrijd.

Voor sfeer vind Nijmegen erg fijn vanwege de Waalkade en de parken dichtbij het winkelcentrum.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 15 Sep 2014 20:30

Re: favoriete stad in Nederland?

Ik vind Utrecht een hele fijne stad, niet te groot maar ook niet erg klein. Leuke sfeer.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 15 Sep 2014 20:35

Re: favoriete stad in Nederland?

Mijn favoriete stad is Amsterdam. Heerlijk om lekker rond te lopen en ik vind de sfeer ook altijd gezellig.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 15 Sep 2014 20:53

Re: favoriete stad in Nederland?

Ik word altijd blij van Rotterdam. Ik vind het heerlijk om over het Weena te lopen en al die hoge gebouwen te zien, Wilhelminakade/Kop van Zuid moet ik elke keer weer even naar toe, ze zijn bv nu net begonnen met de bouw van de Boston en Seatle. Een rondvaart door de haven met Spido blijf ik leuk vinden hoe vaak ik die ook al gedaan heb. Ik vind het jammer dan ik er zo ver vandaan woon. Laatst met de Wereldhavendagen weer geweest en ik wil nog veel zien, bedrijven in de haven bekijken. Ik wil nog eens taart eten bij Lof der Zoetheid waar iemand het op het forum over had. In die buurt ben ik volgens mij nog nooit geweest. Ik ontdek elke keer nog weer ander dingen.

Amsterdam blijf ik ook leuk vinden maar is voor mijn gevoel altijd wat drukker dan Rotterdam maar dat komt ook omdat ik in Rotterdam vaak wat buiten de echt drukke gebieden loop. Albert Cuijp blijf ik leuk vinden en alle musea en ik moet ook hier nog met het pontje wat buitengebieden bekijken. Ik hoorde laatst van iemand over het Van Eesteren museum en daar wil ook nog naar toe. En ik wil ook nog altijd naar het Uitvaartmuseum. Ik wil ook nog weer eens naar de Zuidas om daar wat uitgebreider rond te lopen, foto's te maken en gebouwen te bekijken.

Groningen vind ik altijd wel gezellig maar ik kom er toch minder dan wat jaren geleden. Toen kwam ik er 2x per jaar en is nu al weer even geleden.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem313

Bericht 15 Sep 2014 21:04

Re: favoriete stad in Nederland?

Ik ben dol op Groningen, dat is de stad waar ik heb gestudeerd en een superleuke tijd heb gehad. Heel veel meegemaakt, veel vrienden die ik nu nog heb ken ik van daar, het is een belangrijke tijd in mijn leven geweest. En nu nog als ik daar kom, ga ik gezellig met vrienden de kroeg in of laatst naar Noorderzon bijvoorbeeld en dan ben ik echt weer helemaal terug. Ik zou er niet meer willen wonen, maar ik ben wel echt dol op de stad.
Amsterdam vind ik ook leuk, daar kom ik geregeld ivm vrienden en familie die daar wonen en ik houd erg van de mooie grachten en de bedrijvigheid. Er zijn altijd nieuwe dingen te zien en te doen en daar hou ik van.
Utrecht en Den Haag vind ik vergeleken bij deze steden altijd maar wat saai aandoen. Ik heb er weinig mee.
De steden in het zuiden ken ik nauwelijks dus daar heb ik geen oordeel over. In Maastricht ben ik geloof ik nog nooit geweest zelfs, ernstig wel.
<<

Anoniem173

Bericht 15 Sep 2014 21:13

Re: favoriete stad in Nederland?

Utrecht maar gewoonweg omdat dat voor mij mijn veilige thuishaven is waar ik dichtbij woon en ook gewoond heb. Ik hou ervan :love:
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 15 Sep 2014 21:32

Re: favoriete stad in Nederland?

Leiden en Haarlem. Ook lekker dichtbij voor mij. Alkmaar is ook leuk!
Amsterdam word ik altijd overprikkeld van en steden die verder weg zijn, kom ik nooit. Hoewel Maastricht ontzettend gezellig is.
04-2014
10-2015
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 16 Sep 2014 00:32

Re: favoriete stad in Nederland?

Ik vind Tilburg voor nu een prima leuke stad om te wonen, ik voelde me hier al meteen thuis en dat is fijn. Nijmegen is denk ik wel mijn favoriete stad daarna, ik houd van de sfeer, mensen, de parken en de toffe evenementen en feesten. Verder Utrecht en Amsterdam om fijne plekken, leuke buurtjes, winkels, sfeer. Den Haag vind ik ook leuk.
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 16 Sep 2014 01:05

Re: favoriete stad in Nederland?

Om te wonen Eindhoven. Maar ik vind Den Haag, Utrecht en Maastricht ook erg leuke steden om een dag door te brengen.
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem 69

Bericht 16 Sep 2014 11:10

Re: favoriete stad in Nederland?

Ik vind verschillende steden leuk: Arnhem, Utrecht, Den Bosch, Groningen en Amsterdam.
<<

Anoniem321

Bericht 16 Sep 2014 13:47

Re: favoriete stad in Nederland?

Ik ben niet echt een stadsmens, maar ik ben wel gecharmeerd van Maastricht. Ik vind Deventer en Groningen ook leuk.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 16 Sep 2014 14:37

Re: favoriete stad in Nederland?

Ik vind Eindhoven leuk! Echt een fijne stad om te winkelen, leuke terrassen, lekkere restaurants, alles op loopafstand.

En we pakken ook regelmatig de trein naar den Bosch.
<<

Anoniem124

Bericht 16 Sep 2014 14:50

Re: favoriete stad in Nederland?

De Maastrichtenaar in mij is en blijft vol vuur voor haar stad.
<<

Blue

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 251

Geregistreerd: 18 Apr 2014 10:04

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 16 Sep 2014 15:41

Re: favoriete stad in Nederland?

Ik vind Den Bosch een heerlijke stad.
<<

Anoniem152

Bericht 16 Sep 2014 17:27

Re: favoriete stad in Nederland?

Deventer en Utrecht.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 16 Sep 2014 17:45

Re: favoriete stad in Nederland?

Om te wonen: Amsterdam
Anders: Groningen, Utrecht en Maastricht
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers