Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zakelijke/nette kleding voor kantoor

<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 13 Sep 2014 15:38

Zakelijke/nette kleding voor kantoor

Ik ga binnenkort ergens werken waar het niet de bedoeling is om in spijkerbroek op het werk te komen. Gelukkig ook niet in een mantelpakje, maar ik kan wel wat kledingtips gebruiken. Ik heb wel wat colbertjes, af en toe een rokje of jurkje en ik heb twee broeken gekocht die is meer casual zijn dan een pantalon. Ik heb een hekel aan pantalons omdat je daar altijd alles zo doorheen ziet aan de achterkant :P .

Hebben jullie tips, inspiratieplaatjes, kleurencombo's enz? Oja en ik ben niet zo lang (1.65) en kan ook niet goed op hakken lopen de hele dag.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 13 Sep 2014 15:41

Re: Zakelijke/nette kleding voor kantoor

Misschien kun je wat ideetjes opdoen uit de derde moderubriek? moderubriek-3-daily-office-wear-t7207.html
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 13 Sep 2014 15:49

Re: Zakelijke/nette kleding voor kantoor

Oja dankje, dat helpt al :) Meer tips graag graag graag!
<<

Anoniem222

Bericht 13 Sep 2014 16:56

Re: Zakelijke/nette kleding voor kantoor

Ik denk dat ik dan goed zou kijken naar handige basics die je kunt combineren.
Bijv. en net zwart enkellaarsje. Kan overal onder en loopt lekker!
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 13 Sep 2014 20:16

Re: Zakelijke/nette kleding voor kantoor

Die heb ik wel! :) Misschien alleen nog een plattere erbij.

Ik wil ook graag een kokerrok maar ze kruipen altijd zo op bij mij. Hier nog een tip voor?
<<

Anoniem222

Bericht 13 Sep 2014 22:35

Re: Zakelijke/nette kleding voor kantoor

Ik heb dat eigenlijk nooit! Is ie dan niet te groot of te klein?
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 14 Sep 2014 01:20

Re: Zakelijke/nette kleding voor kantoor

Als ik dan een maatje groter neem dan gaat ie onderaan weer zo wijd staan zeg maar. Laten we zeggen dat ik ronde billen heb :cheering: dus alles kruipt op kennelijk
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 15 Sep 2014 09:31

Re: Zakelijke/nette kleding voor kantoor

Bij H&M hebben ze zoveel leuke, nette kleding. Daar haal ik regelmatig leuke rokken of blousjes die ik op meerdere manieren samen kan combineren.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 16 Sep 2014 09:48

Re: Zakelijke/nette kleding voor kantoor

Ik vind een nette broek, blouse en blazer al gauw netjes, met mooie schoenen eronder. Hoeft dan niet eens een heel formeel witte blouse te zijn, mag best met een printje om het wat spannender te maken.
Of een leuk, niet te kort, jurkje met een vestje of jasje erop.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 16 Sep 2014 10:45

Re: Zakelijke/nette kleding voor kantoor

Waar kopen jullie nette broeken? Ik zoek al een tijdje een nette zwarte pantalon, maar kan nergens eentje vinden die goed past. Dat ze te lang zijn is niet eens zo erg, want ik moet vaker broeken korter laten maken, maar op de een of andere manier zitten ze of veel te strak bij m'n kruis/kont of juist veel te wijd.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 16 Sep 2014 13:16

Re: Zakelijke/nette kleding voor kantoor

Mijn nette pantalons heb ik van de esprit die laat ik ook altijd korter maken maar bij mij vallen die heel mooi en ze blijven ook goed.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 16 Sep 2014 13:22

Re: Zakelijke/nette kleding voor kantoor

Thanks, zal daar eens kijken dan!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers