Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Samen (niet) slapen

<<

Anoniem321

Bericht 09 Sep 2014 13:24

Re: Samen (niet) slapen

Miley schreef:Ragazza, hebben jullie dan allebei aparte kamers gewoon?
Ik kan mij voorstellen dat ik zoiets in de toekomst ook zou doen. Ik slaap echt heel slecht als ik niet alleen in een bed lig, bij mijn ex had ik daar uiteindelijk geen problemen meer mee. Maar ik slaap nu al zo lang alleen dat ik denk dat ik dat bijna niet kan veranderen.


Waar ik slaap heet officieel de logeerkamer, maar ik heb er wel mijn eigen plekje van gemaakt met een nachtkastje met mijn boek er op etc.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 09 Sep 2014 13:36

Re: Samen (niet) slapen

Bedankt Nougat, ik vond het zulke wijze woorden dat ik ze maar even heb gequote.

♥♥
<<

Anoniem110

Bericht 10 Sep 2014 08:48

Re: Samen (niet) slapen

Ik kan mij echt voorstellen dat men niet kan slapen als je met 2 in bed ligt. Ik was ook gewend om alleen te slapen. Nu met mijn vriend gaat het overigens wel goed. Ik slaap zelfs nog beter naast hem dan alleen. Hij snurkt goddank niet, alleen is hij soms onrustig en daar wordt ik dan wel heel snel wakker van.
Als ik alleen slaap kan je een bom naast mij afsteken dan hoor ik dat nog niet.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 10 Sep 2014 11:14

Re: Samen (niet) slapen

Ik slaap juist beter als mijn man erbij ligt. Nu slapen we nu ook met z'n 3en op 1 kamer, ben dus ook wel wat geluiden gewend. Soms slaap ik meteen door soms lig ik een tijdje wakker.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9785

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Sep 2014 13:38

Re: Samen (niet) slapen

Bij mij ligt het eraan hoe groot het bed is :laughcry: Zolang hij maar niet tegen me aanligt, kan ik prima slapen.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 12 Sep 2014 13:54

Re: Samen (niet) slapen

Exogenesis schreef:Ik moest eerst ook erg wennen aan mijn vriend. Maar het wende uiteindelijk wel. Nu slaap ik juist moeilijker als hij er niet is.

Hier ook zo! Kon in het begin echt niet in slaap komen door zijn gesnurk, nu hoor ik het nauwelijks meer.
<<

Romee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 538

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:21

Bericht 12 Sep 2014 19:29

Re: Samen (niet) slapen

:
Laatst gewijzigd door Romee op 17 Mei 2019 19:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 12 Sep 2014 21:32

Re: Samen (niet) slapen

Ik moet altijd zo ontzettend wennen als hij weer thuis is. Ik lig gewoon als hij er niet is volgens mij op mijn eigen plek, maar als hij weer thuis is kan ik me echt aan hem ergeren in bed :palm: Maar na 1 of 2 nachtjes ben ik weer gewend.
:heart: :heart: 2011
<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 14 Sep 2014 08:32

Re: Samen (niet) slapen

Zolang mijn vriend aan zijn kant van het bed blijft, met zijn rug naar mij toe en mij met rust laat kunnen wij prima samen slapen. Als hij op het logeerbed ligt vind ik dat echter ook geen probleem, zolang hij maar in huis is anders slaap ik echt slecht. In het begin probeerden we (zoals we dachten dat het hoorde) wel lepeltje lepeltje etc te slapen. Dat was geen succes. Zo gaat het nu wel, dat is prima. Toch horen we in onze omgeving regelmatig dat het vreemd zou zijn en lijkt iedereen verstrengeld te slapen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 14 Sep 2014 17:27

Re: Samen (niet) slapen

En, hoe ging het, Romee?
❤ 7 juni 2018
<<

Romee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 538

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:21

Bericht 14 Sep 2014 19:31

Re: Samen (niet) slapen

.
Laatst gewijzigd door Romee op 17 Mei 2019 19:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 14 Sep 2014 19:42

Re: Samen (niet) slapen

Ah shit! Ik probeerde mezelf idd ook altijd zo moe mogelijk te maken, maar dat mocht niet baten. Nu bleek mn ex ook niet de ware, dus daar ben ik nu wel blij om :laughcry: Maar als het verder bij jou wel helemaal goed zit, zou ik me er echt op instellen dat je later misschien twee aparte slaapkamers neemt. Dit is ook slopend op deze manier! En misschien kan hij ook een keer op de bank gaan liggen?
❤ 7 juni 2018
<<

Romee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 538

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:21

Bericht 15 Sep 2014 19:45

Re: Samen (niet) slapen

.
Laatst gewijzigd door Romee op 17 Mei 2019 19:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem222

Bericht 15 Sep 2014 20:11

Re: Samen (niet) slapen

Wat shit Romee! Hoe vaak slapen jullie samen?
Ik kon met ook nooit zo relax samen slapen maar met mijn huidige vriend liggen we echt zo'n beetje in elkaar en slapen we heerlijk. Dus misschien is het ook een kwestie van wennen én zelfde slaapritme oid? Sterkte!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Sep 2014 21:03

Re: Samen (niet) slapen

Romee schreef:Fijn dat je steeds reageert!
Haha ja dat is op zich nog wel een idee, maar dat voelt zo lullig om hem dan naar de bank te sturen terwijl het 'mijn probleem' is. En ik denk nu nog steeds 'misschien lukt het vannacht wel' en als het dan niet lukt slaapt hij allang, dus dan ga ik hem ook niet meer wakker maken.
Ik heb nog steeds hoop dat het wel beter gaat worden, we zijn nog maar net samen dus voordat we samen gaan wonen heb ik nog even de tijd :wink:


Hmm ja snap ik. Bij mijn ex was het gewoon zo dat hij keihard snurkte, dus ik voelde me niet bezwaard hem regelmatig naar de bank te sturen :P Hij ging vaak ook uit zichzelf al. Ik ben nog steeds benieuwd hoe het slapen was gegaan als hij niet gesnurkt had. Ik weet nog dat ik voor hem een date had, waar ik een paar keer bij geslapen had. De eerste keer sliep ik niet, maar de tweede keer toch al een paar uur. Hij lag dan ook helemaal stil en maakte geen geluid. Ik hoop in de toekomst weer zo'n man te treffen :smile:
❤ 7 juni 2018
<<

Romee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 538

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:21

Bericht 15 Sep 2014 21:35

Re: Samen (niet) slapen

.
Laatst gewijzigd door Romee op 17 Mei 2019 19:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem199

Bericht 16 Sep 2014 09:16

Re: Samen (niet) slapen

Echt vervelend Romee!

Mijn vriend en ik slapen ook wel eens apart. Komt niet heel vaak voor, meestal na een avondje stappen of als er iemand ziek is. Vaak kruipt mn vriend in het logeerbed, maar als hij heel erg snurkt ga ik er ook wel eens liggen. Krijgen ook altijd rare reacties als we dit vertellen. Boeit me niet zo, als ik maar lekker slaap haha.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx