Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sims 4

<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 04 Sep 2014 12:13

Re: Sims 4

Ik heb de bezorger gemist en ik ben in staat om naar de winkel te fietsen en hem daar te halen....om vervolgens mijn pakketje weer terug te sturen als ik die wel ontvangen heb :redface:
2010 & 2012

Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Sep 2014 12:39

Re: Sims 4

Leipe Loetje dat is balen dat je de bezorger gemist hebt

Ik moest toevallig bij het plein van de media markt zijn en heb hem gekocht zijn de VVV bonnen goed gebruikt haha. En zo was het spel goedkoop. Wel vreemd ze hadden 2 versies een limeted editie en gewone en beide even duur.

Zal hem zo installeren moet alleen eerst ducttape hebben voor mijn cd rom ding. Die blijft niet dicht zitten anders
Afbeelding
<<

Hunnie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 31

Geregistreerd: 15 Sep 2013 12:11

Bericht 04 Sep 2014 13:40

Re: Sims 4

Heb net al twee uurtjes gespeeld! :banaan:
Helaas moet ik nu echt even verder met de studie, grmff...
Misschien vanavond weer, hahaa!
Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Sep 2014 15:04

Re: Sims 4

net even gespeeld, nog niet helemaal alleen gezin aangemaakt. Wat mij opvalt is dat het spel snel opstart en afsluit bij sims3 duurt dat altijd heel erg lang bij mij.
Afbeelding
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 04 Sep 2014 17:21

Re: Sims 4

Kan het jammer genoeg nog niet spelen op de mac :(
<<

Gatsby

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:26

Bericht 06 Sep 2014 22:15

Re: Sims 4

Ik heb hem vandaag gekocht yayy. Ik ga hem nu installeren :cheering: .
2011 💕. 2020 💙✨. 2021 💖.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 07 Sep 2014 00:12

Re: Sims 4

En wat vinden jullie tot nu toe?

Ik vind het bouwen echt heel erg wennen en veel dingen, die volgens mij wel moeten kunnen, krijg ik nog niet voor elkaar.
Verder vind ik het wel heel erg jammer dat het geen open wereld meer is (dus ook geen create a world tool meer) en dat er vrij weinig kavels zijn.
Mijn doel is altijd om een zo lang mogelijk stamboom te krijgen met allemaal takken en dat van verschillende families dus ik heb wel 100+ kavels nodig.
Verder vind ik het spelen wel heel erg leuk. Je bent een stuk minder druk met behoeftes voorzien en meer met het sociale. Ik heb nog niet heel veel kunnen spelen maar ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat als je gaat samenwonen, trouwen en kinderen. Ik las iets op internet over een zwangerschapstest en dat de buik geleidelijk groter wordt. Klinkt goed. :D
<<

Gatsby

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:26

Bericht 07 Sep 2014 00:52

Re: Sims 4

Ik heb tot nu toe alleen eigen Sim gecreëerd. Huis gekocht, die ik nu zo ga inrichten. Voor de rest is alles nog nieuw voor me. Dus ben benieuwd. Kom volgende week wel terug om mijn voor en nadelen te laten weten haha. Maar voor nu bevalt het me wel!
2011 💕. 2020 💙✨. 2021 💖.
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 07 Sep 2014 08:39

Re: Sims 4

Ik heb dan nog weer geen ervaring met bouwen, heb voor het gemak even voor ingerichte woningen gekozen. Ik ben inmiddels getrouwd en heb een kind. Ik ben er nog steeds niet achter hoe je mensen laat samenwonen, dat zal wel via de buurt zelf gaan. Ik kon het mijn partner in ieder geval niet vragen, of ik heb het over het hoofd gezien. Je kunt inderdaad een zwangerschapstest doen op het toilet. Je weet dan meteen of je sim zwanger is of niet. Ik vind dat wel grappig gedaan. Je wordt geleidelijk aan steeds wat dikker, maar wat ik raar vind is dat je vooraf geen zwangerschapsverlof krijgt. Hierdoor ging mijn hoogzwangere sim gewoon werken.
Ik vind dat er ook maar weinig kavels zijn, maar ik mis de open wereld nog niet echt. Ik hoef nu niet zo lang te wachten, erg fijn! Wat ik me afvraag is hoe ik mijn eerder gecreëerde sims van de demo in het spel krijg. Op de één of andere manier kan ik die steeds niet in mijn bibliotheek vinden als ik in het spel zef zit.
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Anoniem177

Bericht 16 Sep 2014 00:47

Re: Sims 4

Ik ben er al weer flauw van, maar dat heb ikbaltijd al gehad met sims.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 16 Sep 2014 15:41

Re: Sims 4

Nu al Bambina? Haha.

Ik heb niet veel tijd om te spelen helaas. Ik heb alleen het idee dat andere sims niet veel doen wanneer je met een andere familie speelt. Ik heb alle standaard families er uit gegooid en er allemaal sims die ik zelf heb gemaakt ingezet maar ik kom ze nooit tegen in de bar/sportschool en als ik er mee speel hebben ze ook geen promotie gemaakt of wat dan ook. Op die manier gaan ze natuurlijk ook nooit trouwen en krijgen ze nooit kinderen. En ik heb de autonomie volledig aanstaan. Heel irritant want dat was met sims 3 wel.
<<

Anoniem168

Bericht 30 Nov 2014 11:57

Re: Sims 4

Speelt er nog iemand dit?
heb vandaag iets raars en vroeg me af wat het is. Heb in het spel een relatie, maar ineens kan ik diegene niet meer aanklikken als ik hem wil bellen of hem wil uitnodigen, ik kan hem dan ook niet aanklikken (het plaatje van hem is grijs) in tegenstelling tot andere vrienden die wel gewoon in kleur worden weergegeven. Vind het maar vaag, heb dit nog nooit eerder gezien.
<<

Smurfin

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 19 Jul 2016 14:04

Bericht 26 Jul 2016 13:21

Re: Sims 4

Ik haal het topic even naar boven.

zijn er mensen die accessoirepakketten of game packs gekocht hebben?
Zoja welke vinden jullie echt leuk en is de moeite waard
Liefde is een gevoel dat je voelt als je een gevoel voelt dat je nog nooit gevoeld hebt!


Afbeelding
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5350

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 26 Jul 2016 18:55

Re: Sims 4

Ik speel de sims 4 uit eten, kun je je eigen restaurant bouwen en runnen. Erg leuk!
10.04.17
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers