Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschap & kinderen biechttopic

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 19 Sep 2013 23:46

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

juani schreef:Je kunt het uitspraken als lie-jam en als lie-jum


Ik ken ook nog Lie-jem en Lajjum.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Nilou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:10

Bericht 20 Sep 2013 21:10

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Biechtje met bruin/roze verlies: ik heb iedere maand een aantal dagen voor m'n menstruatie bruinverlies. Soms zit hier ook roze bij. Maar er zijn ook meiden die na een dag of 10 nog een innestellingsbloeding hebben. Dus eigenlijk zegt het niet zoveel! Gewoon wachten tot je nod.

Namenbiechtje: vind ze allemaal niet echt leuk. Maar als jullie ze leuk vinden is het toch goed?!
Zoon van mei 2011
Dochter van juni 2014
<<

Anoniem25

Bericht 20 Sep 2013 21:32

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Biechtje schreef:Wij hebben twee kinderen. Leuke kinderen ook wel, kunnen het goed met elkaar vinden, kunnen goed samen spelen, geen noemenswaardige problemen. Allebei de kinderen zijn ook even leuk, ik heb geen voorkeur voor één van de kinderen, maar het gevoel dat we er één teveel hebben overvalt me steeds vaker. Het is op zich niet ergens op gebaseerd, financieel kunnen we twee kinderen onderhouden, we hebben de ruimte voor twee kinderen en ik vind twee kinderen ook niet zwaarder dan één kind. Toch schiet me steeds vaker door het hoofd dat ik er eigenlijk maar eentje had gewild en dan niet perse het oudste kind of de jongste.

Ik weet dat ik hier niks meer aan kan veranderen. Ik hou ook super veel van mijn kinderen en zou ze nooit kwijt willen, de gedachte dat ik er eentje zou moeten missen maakt me al misselijk, maar als ik het opnieuw had moeten doen, dan hadden we het bij één kindje gelaten.


Dat lijkt me echt wel heel naar om te voelen :hug:
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 21 Sep 2013 16:31

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Biechtje schreef:Ik gebruik het biechtaccount om even anoniem iets van me af te schrijven. Ik ben vorige maand gestopt met de pil en mijn gevoel zegt dat ik nu al zwanger ben! Zaterdag kan ik testen maar ik kan bijna niet wachten. Ik probeer niet al te enthousiast te zijn om een teleurstelling te voorkomen maar mijn lijf lijkt zwanger te zijn. Hadden jullie voor het testen al zwangerschapsverschijnselen?


Ik ben wel benieuwd naar de uitslag van je test!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 21 Sep 2013 21:08

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Geen biecht, maar een vraag om een objectieve kijk.

Ik heb heel regelmatig discussies met de vader van mijn kinderen over hun veiligheid / welzijn, vandaag weer flink opgelaaid door het volgende.

We hebben een trampoline achter het huis en hij laat regelmatig de rits van het veiligheidsnet open staan als de kinderen erop springen, hier had ik hem al tig keer voor gewaarschuwd maar dat lachte hij gewoon weg. Vandaag is een van onze kinderen er dus af gevallen, halve meter naar beneden op de stenen vol op haar hoofd. We hebben een wekadvies voor de nacht en ze was 'gescalpeerd': er was een heel stuk vel inclusief haar van haar hoofd, echt heel erg naar.

Andere discussies hier zijn de vijver: we hebben een vijver van ongeveer een halve meter diep met ook daar een veiligheidsnet overheen. Maar hij beschouwt dat als zo veilig dat hij gerust de was op gaat hangen op zolder als onze dreumes en peuter achter het huis spelen.

En daarnaast kijkt hij naar het nieuws in het bijzijn van ons oudste kind, een peuter. Vind ik ook niet acceptabel vanwege de nare beelden die soms voorbij komen maar hij geeft aan dat hij dan afleiding bied door ons kind bijvoorbeeld achter de computer te zetten, wel in dezelfde kamer.

Ben benieuwd wat andere meningen hier over zijn.
<<

Anoniem16

Bericht 21 Sep 2013 21:13

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Pfff eerlijk gezegd Biechtje zou ik om alle dingen echt boos worden want het is echt niet veilig. Het laatste vind ik idd door de beelden maar de eerste twee dingen die je noemt.... das gewoon een gevaarlijke situatie eigenlijk. Ik zou mijn kinderen zo niet gerust bij de vader achterlaten.

Ik lees, misschien verkeerd hoor, maar dat jullie niet meer samen zijn?
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 21 Sep 2013 21:50

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Helemaal eens met Printje!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 21 Sep 2013 21:56

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Eens met Printje, ik zou daar ook ontzettend boos om worden. Wat zegt hij zelf over dat ongeluk van vandaag? Blijft hij dan nog bij zijn standpunt?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 21 Sep 2013 22:35

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

We zijn vrij recent uit elkaar gegaan. Ik maak me inderdaad zorgen als ik de kinderen bij hem achterlaat, dat is eigenlijk ook de reden dat ik hier post: om te kijken of die angsten ook realistisch zijn of dat ik me toch teveel zorgen maak. Ben wel 'blij' dat jullie aangeven dat dat soort dingen echt niet wenselijk zijn, we staan wat dat betreft zo tegenover elkaar dat ik daarin soms aan mezelf begin te twijfelen, of ik niet degene ben die overbezorgd is. Het ging de laatste tijd eigenlijk best goed, maar na vandaag merk ik weer dat ik hem echt beperkt vertrouw met de kinderen op het gebied van veiligheid.

Over vandaag zegt hij niet zo heel veel, ik heb gevraagd of hij er nu in het vervolg voor kan zorgen dat dat net gewoon dicht zit. Hij gaf aan dat wel te willen doen maar eerlijk gezegd heb ik beperkt vertrouwen in de dingen die hij zegt.

Hebben jullie tips wat ik hiermee zou kunnen doen?

Zou het bijvoorbeeld mogelijk zijn in een ouderschapsplan ook dit soort afspraken op te nemen? Ik zit een beetje vast wat dit betreft.
<<

Anoniem16

Bericht 21 Sep 2013 22:44

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Pff wat vervelend voor je allemaal. Ik snap dat je niet lekker zit zo wanneer de kinderen bij hem zijn. Ik vrees dat je het wel in een plan kunt laten opstellen maar ja hij kan ja en amen zeggen en ondertussen doorgaan zoals hij deed.

Ik zou bijv wel eisen dat er zo'n alarmding in de vijver komt en hem echt wijzen op de gevaren van zowel de vijver ( en dat kinderen in een heel klein laagje water al kunnen verdrinken) maar ook de cijfers die er zijn over ongelukken op een trampoline.

WIj hebben op school een vakdocente gym en zij raadt iedereen een trampoline zeer af. Ze zegt dat die dingen enorm gevaarlijk zijn.
<<

Anoniem58

Bericht 23 Sep 2013 07:29

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik ben het met je eens dat het een gevaarlijke situatie is, en ik heb de grootste hekel aan trampolines, ik zou er daarom altijd bij blijven als een klein kind aan het springen is.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 23 Sep 2013 10:22

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Biechtje wat een een vervelende gevaarlijke situatie. Ik denk net al printje zegt dat iets vast laten leggen niet echt zin heeft. Als hij het gevaar er toch niet van inziet, zal hij dat echt niet doen thuis. Lastig zeg
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 24 Sep 2013 21:45

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Lady schreef:
Biechtje schreef:Ik gebruik het biechtaccount om even anoniem iets van me af te schrijven. Ik ben vorige maand gestopt met de pil en mijn gevoel zegt dat ik nu al zwanger ben! Zaterdag kan ik testen maar ik kan bijna niet wachten. Ik probeer niet al te enthousiast te zijn om een teleurstelling te voorkomen maar mijn lijf lijkt zwanger te zijn. Hadden jullie voor het testen al zwangerschapsverschijnselen?


Ik ben wel benieuwd naar de uitslag van je test!


Afgelopen zaterdag had ik een negatieve test, maar ondertussen nog geen menstruatie.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 24 Sep 2013 21:55

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Biechtje schreef:
Lady schreef:
Biechtje schreef:Ik gebruik het biechtaccount om even anoniem iets van me af te schrijven. Ik ben vorige maand gestopt met de pil en mijn gevoel zegt dat ik nu al zwanger ben! Zaterdag kan ik testen maar ik kan bijna niet wachten. Ik probeer niet al te enthousiast te zijn om een teleurstelling te voorkomen maar mijn lijf lijkt zwanger te zijn. Hadden jullie voor het testen al zwangerschapsverschijnselen?


Ik ben wel benieuwd naar de uitslag van je test!


Afgelopen zaterdag had ik een negatieve test, maar ondertussen nog geen menstruatie.


Dat zou dus kunnen betekenen dat je of zwanger bent en te vroeg getest hebt of cyclus langer dan 28 dagen hebt.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 25 Sep 2013 13:35

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Hoi dames. Ik ben een mama van twee kleine kindjes, mijn vriend en ik hopen in de toekomst nog een keer een
Baby te krijgen.. Maar daar zitten we niet op een lijn... Mijn vriend wil graag nu al (onze jongste is 1 jaar) maar ik wil pas over een paar jaar als de jongste 3 is ofzo
Nu hebben we daar pas een hele discussie over gehad..
En van de week ben ik er achter dat mij vriend mij bedonderd...dat wil zeggen hij saboteert de condooms...
Prikt er gaten in of doet m ineens af als we van standje wisselen zodat ik niets door heb..
Ik was heel erg boos en heb hem hiermee geconfronteerd, hij moest toegeven dat hij veel spijt heeft nu
Nu krijg ik sinds van de week ook in eens weer Babykriebels.. Wat zouden jullie nu doen?
<<

Anoniem286

Bericht 25 Sep 2013 15:45

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik zou als ik in jouw schoenen stond nog eens goed nadenken of ik wel een relatie wil met een man die zulke dingen doet. Wat een lage streken van hem zeg.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 25 Sep 2013 16:32

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Highway schreef:Ik zou als ik in jouw schoenen stond nog eens goed nadenken of ik wel een relatie wil met een man die zulke dingen doet. Wat een lage streken van hem zeg.


+1
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 25 Sep 2013 16:35

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Biechtje met veiligheidsissues vader: hier is niet eens een veiligheidsnet rondom de trampoline. Ik heb het ook zo overleefd en er zeker vaak vanaf gevallen. Ik vind het overigens wel raar dat het ook nog eens op stenen staat, doe dan helemaal veilig.

Aan de ene kant is het overbezorgdheid en aan de andere kant wil je gewoon het beste voor je kinderen. Maar is je blik nu ook niet vertroebeld door het uit elkaar gaan? Iedereen kijkt anders naar veiligheid. Doe jij zelf ook niet dingen, waarvan hij of een ander denkt dat dat onveilig is? En waarom een net over de vijver, als er toch altijd een ouder bij moet zijn om op te letten (nu zeg ik niet dat het dan super veilig is, het is enkel voor een punt)?
<<

Anoniem20

Bericht 25 Sep 2013 20:15

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Sorry, maar met zo'n vent hoef ik geen relatie, ik vraag mij dan ook af hoe jullie relatie verder is?
<<

Anoniem16

Bericht 25 Sep 2013 20:48

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Tabbie schreef:
Highway schreef:Ik zou als ik in jouw schoenen stond nog eens goed nadenken of ik wel een relatie wil met een man die zulke dingen doet. Wat een lage streken van hem zeg.


+1


Hier hetzelfde
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 25 Sep 2013 21:43

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik biecht op dat ik vandaag een negatieve zw test had en heel teleurgesteld ben.
Mijn NOD is maandag, maar mijn cyclus slingert nogal, dus mijn ovulatie kan wat eerder of later zijn geweest....ik houd maar de hoop dat ik te vroeg was. Heb een kv-test gedaan, die kan toch voor NOD?


Bah! Had ik maar duidelijkheid.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 25 Sep 2013 22:14

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Printje schreef:
Tabbie schreef:
Highway schreef:Ik zou als ik in jouw schoenen stond nog eens goed nadenken of ik wel een relatie wil met een man die zulke dingen doet. Wat een lage streken van hem zeg.


+1


Hier hetzelfde


+1. Ik zou er van aan de pil gaan en kijken of dit vertrouwensprobleem nog opgelost kan worden.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem123

Bericht 26 Sep 2013 09:11

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Wat zou ik pissig zijn als mijn man zoiets zou flikken. Ik denk dat ik zelfs voorlopig niet eens met hem naar bed zou gaan, wat een misselijke streek.
Kinderen boor je niet zomaar door iemand neus. Ook al zijn er bij jou babykriebels, op deze manier een kind krijgen zou ik niet doen.
<<

IceCream

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 33

Geregistreerd: 05 Sep 2013 13:34

Bericht 26 Sep 2013 09:12

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Biechtje schreef:Hoi dames. Ik ben een mama van twee kleine kindjes, mijn vriend en ik hopen in de toekomst nog een keer een
Baby te krijgen.. Maar daar zitten we niet op een lijn... Mijn vriend wil graag nu al (onze jongste is 1 jaar) maar ik wil pas over een paar jaar als de jongste 3 is ofzo
Nu hebben we daar pas een hele discussie over gehad..
En van de week ben ik er achter dat mij vriend mij bedonderd...dat wil zeggen hij saboteert de condooms...
Prikt er gaten in of doet m ineens af als we van standje wisselen zodat ik niets door heb..
Ik was heel erg boos en heb hem hiermee geconfronteerd, hij moest toegeven dat hij veel spijt heeft nu
Nu krijg ik sinds van de week ook in eens weer Babykriebels.. Wat zouden jullie nu doen?


Ik kan me gewoon bijna niet voorstellen dat je vriend zoiets zou doen. Ik ben echt perplex....
Je mist nu toch het vertrouwen in hem lijkt mij zo? Voorlopig zou ik iig niet voor een derde gaan.
Meisje 6 jaar
Jongen 4 jaar
Meisje 3 jaar
Meisje 0 jaar
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 26 Sep 2013 09:41

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Sluit me aan bij IceCream... Vind het echt apart en ben verbaast over je verhaal. Ik zou voorlopig niet meer intiem met hem willen zijn, zou zeker niet op kort termijn voor een 3e kindje gaan. Zou eerst maar eens kijken hoe de kriebels bij jou ontwikkelen en hoe de relatie verder gaat op deze manier.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Sublimo