Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verschonen jullie baby snachts ?

<<

Anoniem97

Bericht 15 Sep 2014 07:22

Re: Verschonen jullie baby snachts ?

Ik verschoonde alleen als t nodig was.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 15 Sep 2014 07:59

Re: Verschonen jullie baby snachts ?

Ik verschoonde alleen als t nodig was. Anders alleen voeden en weer in bed.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 15 Sep 2014 08:03

Re: Verschonen jullie baby snachts ?

Nee volgens mij deed ik dat niet. Sowieso sliep hij vrijwel direct door.
#teammaple🍁
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 15 Sep 2014 08:13

Re: Verschonen jullie baby snachts ?

Nee. De kraamhulp vond dat niet nodig, zeker niet omdat ze direct door sliep.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 15 Sep 2014 08:18

Re: Verschonen jullie baby snachts ?

Ooh La La! schreef:Nee. De kraamhulp vond dat niet nodig, zeker niet omdat ze direct door sliep.

Wie, de kraamhulp?
#teammaple🍁
<<

Anoniem74

Bericht 15 Sep 2014 08:57

Re: Verschonen jullie baby snachts ?

O, dat temperaturen heb ik voor mijzelf ook nooit gedaan. Bij de eerste gaf ik aan dat ik dat niet wilde, reden: wil ik gewoon niet...punt. Houd zelf in de gaten en dan kan het alsnog ZONDER kraamhulp in de buurt.

Kreeg toen heel vragenvuur van de kraamhulp of ik nare ervaringen heb gehad, verkracht was....echt heel vreemd. Ze heeft er best over doorgedramd. Enz zelfs toen de vk langs kwam moest ze nog weer even noemen " x wil niet rectaal getemperatuurd worden, waarom vertelt ze niet" argh...stom mens.
<<

Anoniem255

Bericht 15 Sep 2014 09:24

Re: Verschonen jullie baby snachts ?

De oudste kwam de eerste twee weken 1x en dan kreeg ze een schone luier om.
Daarna sliep ze door en kreeg ze om 23u en om 07u een schone luier en overdag bij elke voeding (en als ze gepoept had)

De jongste kwam het eerste halfjaar ongeveer 7x per nacht dus die kreeg niet telkens een schone luier ;)
<<

Anoniem123

Bericht 15 Sep 2014 09:36

Re: Verschonen jullie baby snachts ?

Ik merk nu ook al verschil met 2,5 jaar terug. Ik moest Siem toen ook iedere keer temperaturen etc.
Nu met Dian nog geen 1 keer gedaan (ja overdag doet de kraamhulp het) en luiers verwissel ik alleen als ze gepoept heeft. En ze poept veel dus dat is bijna iedere keer wel.
Maar ik kijk nu wel eerst of er wat in zit. Je word met ieder kind makkelijker merk ik. :smile:
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 15 Sep 2014 09:58

Re: Verschonen jullie baby snachts ?

Temperaturen heb ik alleen de eerste dag gedaan geloof ik, was steeds goed... En dat dan alleen s ochtends en s avonds. En verder voel(de) ik gewoon. Bij twijfel temperaturen.

Verschonen heb ik nooit s nachts gedaan bij de tweede. Bij de oudste overigens wel.
De jongste ligt in de co-sleeper, dus ik rol om, geef haar de borst, en rol al half slapend weer terug, dochter slaapt gedurende dit hele gedoe ook half. Ik moet zeggen, de jongste poept ook weinig, poepbroeken verschoon ik uiteraard wel :eyes:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 15 Sep 2014 10:29

Re: Verschonen jullie baby snachts ?

Urban Naked schreef:
Ooh La La! schreef:Nee. De kraamhulp vond dat niet nodig, zeker niet omdat ze direct door sliep.

Wie, de kraamhulp?


Nee m'n dochter. De voedingen de ik in het begin 's nachts gaf gingen ook half slapend.
Ik maakte m'n dochter dan ook niet wakker voor een schone luier. Alleen als ze gepoept had.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Mouette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 536

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:07

Bericht 15 Sep 2014 10:38

Re: Verschonen jullie baby snachts ?

De eerste weken wel, maar toen had hij ook vaak wel gepoept 's nachts. Daarna zijn we ermee gestopt en krijgt hij rond 07:00 's ochtends weer een schone luier.
Afbeelding
<<

Anoniem186

Bericht 15 Sep 2014 11:32

Re: Verschonen jullie baby snachts ?

Ik heb het heel lang wel gedaan. Zoon dronk 's nachts altijd heel veel. Als ik z'n luier niet deed dan lekte hij door.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 15 Sep 2014 18:30

Re: Verschonen jullie baby snachts ?

Als het nodig was verschoonde ik de luier.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 15 Sep 2014 21:05

Re: Verschonen jullie baby snachts ?

Ooh La La! schreef:
Urban Naked schreef:
Ooh La La! schreef:Nee. De kraamhulp vond dat niet nodig, zeker niet omdat ze direct door sliep.

Wie, de kraamhulp?


Nee m'n dochter. De voedingen de ik in het begin 's nachts gaf gingen ook half slapend.
Ik maakte m'n dochter dan ook niet wakker voor een schone luier. Alleen als ze gepoept had.

Ik maakte een grapje.
#teammaple🍁
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 15 Sep 2014 21:22

Re: Verschonen jullie baby snachts ?

:palm:
Ik ben af en toe zo'n muts :laughcry:
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers