Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moeilijk zwanger worden topic

<<

Anoniem166

Bericht 12 Sep 2014 19:46

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Oh Bisq, wat ontzettend verdrietig dat het niet is gelukt. Ik had zo voor je gehoopt dat het zou lukken na alles wat je al hebt moeten meemaken. Veel sterkte, hopelijk komt er toch via eiceldonatie een kind op jullie pad.
:hug:
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 12 Sep 2014 20:31

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Wat intens verdrietig Bisq. Ik weet niet goed wat te zeggen, maar ik hoop zo ontzettend dat eiceldonatie jullie wens in vervulling kan laten gaan. Heel veel sterkte gewenst.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 12 Sep 2014 20:42

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Wat ontzettend verdrietig en oneerlijk Bisq. Heel veel sterkte met het verwerken hiervan.

Een dikke knuffel voor jou en iedereen in dit topic. :heart: :hug:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem74

Bericht 12 Sep 2014 20:58

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte gewenst....
<<

Anoniem315

Bericht 12 Sep 2014 21:13

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Bisq, even geen woorden... :hug:
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 12 Sep 2014 21:24

Re: Moeilijk zwanger worden topic

O Bisq, wat verdrietig! Dit is niet het nieuws van jou waar ik op gehoopt had! Heel veel sterkte!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:05

Bericht 12 Sep 2014 21:39

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Bisq: een hele dikke knuffel. Heel veel sterkte!

Guus en Sophie: Wat een goede echo's bij jullie. Wil jullie vast heel veel succes wensen met de punctie!

Morgen nog een spannend ochtendje. Hoop dat we niet gebeld worden. De pijn valt echt reuze mee. Na het eten wat boodschappen gedaan. Voelde mijn buik wel, maar niet vervelend.
Ons boefje 24-08-2010
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 13 Sep 2014 11:57

Re: Moeilijk zwanger worden topic

ooh Bisq wat zwaar. Ik had ook op een andere uitkomst gehoopt voor je (heb af en toe meegelezen).
Wat hebben jullie al veel voor je kiezen gehad zeg, zo oneerlijk. Heel veel sterkte gewenst!

Sabje, als je niet gebeld wordt betekent dat dat de terugplaatsing door kan gaan?
Spannend. Alvast veel succes gewenst ook morgen!
Ik had trouwens met de pregnyl-ampullen ook glassplinters overal bij het breken.
1 van de 3 ampullen ging goed, maar de andere 2 dus niet. Gelukkig waren we gewaarschuwd dus met zakdoeken/tissues in de weer geweest, zodat we ons in ieder geval niet gesneden hebben. Blij dat dat maar 1 keer hoefde. ;-)
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 13 Sep 2014 18:14

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Oh Bisq wat kut zeg! Hoop dat jullie met donatie de droom toch nog waar kunnen maken maar voor nu vooral echt balen (understatement lijkt me)

Spannend Sabje! Ik duim duim duim me een ongeluk sinds ik in dit topic meeschrijf ;)

Ik heb maar twee ampullen voor de prik van vanavond... een vocht een poeder! Ik moet om 20:00 prikken en mijn man is aan het werk en ik ben alleen, en dat vind ik echt heel erg stom! Ik ben erg bang dat ik iets fout doe en alles in de knoei stuur zometeen!

Heel veel succes morgen Sophie!
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 13 Sep 2014 18:20

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Komt goed Guus!! Ik kreeg als tip van het ziekenhuis ruim op tijd beginnen met klaarmaken (half uur van te voren bijvoorbeeld). Dan heb je alle tijd, hoef je niet om de tijd te stressen en dan gaat het lukken. Plus dan kan de vloeistof gelijk wat opwarmen voor 8 uur! Zet 'm op!
Hoelaat heb je dan de punctie maandag? Vroeg in de ochtend al dus?

Sabje, ging het goed vandaag? Pfoei voor jou zijn de spannendste weken nu begonnen!

Marinaa, wel fijn dat je nog even niet met behandelingen aan de slag hoeft toch? Hoop dat de clomid aanslaat!
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:05

Bericht 13 Sep 2014 18:21

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Sophie: Zijn mijn man en ik niet de enige waarbij het niet goed lukte. Hier is er ook 1 goed gegaan.
Als ik niet gebeld zou worden en dat ben ik niet, gaat het morgen door. Om 12.15 is de terugplaatsing.

Guus: Kan niet iemand anders je helpen? Het lukt je wel hoor!!! Heel veel succes ermee.

Ik ben vanmorgen niet gebeld dus er zijn ei(tjes) bevrucht. Morgen om 12.15 heb ik de terugplaatsing. Dan worden het 2 lange weken denk ik.
Ons boefje 24-08-2010
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 13 Sep 2014 18:28

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Sabje, yesss dat is alvast heel goed nieuws! ;-)
Ik haalde idd even de dagen door elkaar, morgen pas terugplaatsing dus.
Maar fijn zeg, weer een stapje dichterbij!!
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 13 Sep 2014 19:21

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Wat spannend sabje! Succes morgen!
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 14 Sep 2014 10:50

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Dank jullie wel lieve meiden voor jullie reacties.

Sabje heel veel succes morgen!
Insta: je_ei_kwijt
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 14 Sep 2014 11:16

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Oh Bisq, wat een ontzettend verdrietig post. Ik had echt gehoopt dat die ene embryo jullie ultieme kans was.
Heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat eiceldonatie jullie toch nog kan geven waar jullie zo naar verlangen.
2012 & 2016
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:05

Bericht 14 Sep 2014 13:48

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Sophie: hoe is het gegaan? Hoop dat het bij jou ook meeviel.

Net is het eitje teruggeplaatst. Nu 2 spannende weken!
Wel een raar idee dat het nu in mijn buik zit.
Ons boefje 24-08-2010
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 14 Sep 2014 16:19

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Wat ontzettend verdrietig Bisq. Ik hoop dat eiceldonatie de droom voor jullie waar kan maken.
L2014 & H2017
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 14 Sep 2014 16:20

Re: Moeilijk zwanger worden topic

En even een aparte post voor sabje; ik duim heel hard dat het is gelukt én dat de komende twee weken heel snel gaan.
L2014 & H2017
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 14 Sep 2014 18:21

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Spannend Sabje!! Gek idee idd dat je nu gewoon een klein embryootje in je buik hebt!
Ik duim voor je hoor en hoop dat de wachtweken snel om vliegen!

Hier ging het ook goed vandaag! De punctie viel me erg mee qua pijn en het was echt heel snel voorbij.
Hele lieve gyn en verpleegster. Na de punctie kreeg ik de buisjes op m'n buik geplakt en konden we naar het andere ziekenhuis rijden. Daar wisten ze al van onze komst, dus dat ging allemaal heel soepel. Ze hebben 10 eicellen gevonden!! :-) Volgens mij een hele mooie score en nu maar hopen dat er wat van bevrucht worden!

A.s. woensdag word ik in de ochtend gebeld of er bevruchtingen zijn, als deze er zijn dan heb ik woensdagmiddag gelijk terugplaatsing. Weer spannend dus, maar wel weer 1 stap verder in het traject!
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:05

Bericht 14 Sep 2014 19:57

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Dank je mzcharlotte

Sophie:Fijn dat de punctie bij jou ook meegevallen is. Bij mij kreeg mijn man ze op zijn buik geplakt en ik moest in het ziekenhuis blijven. Wat een goede score. Bij ons waren er 5 van de 6 bevrucht (hadden nog 2 eitjes meer gevonden). Zullen bij jou toch ook wel een aantal bevrucht zijn. Weer even spannend woensdag.
Ons boefje 24-08-2010
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 20:23

Bericht 14 Sep 2014 20:39

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Sophie, mooie score fijn dat goed is gegaan! Spannende week voor jullie!

Sabje, spannend, die wachtweken zijn erg!

Guus, jij hebt morgen de punctie? Succes.
je kunt pregnyl s middags al klaarmaken en in koelkast bewaren.
ik ben zelf verpleegkundige, maar had de eerste ook verprutst van de zenuwen denk ik...

BisQ, wat verdrietig! Heel veel sterkte!

Hier is het rustig! Gesprek in zich gehad, over mogelijke volgende poging acute TESE, 2 terugplaatsen of 1. wij willen voor 2 gaan! Eerst ff rust maandje of 2!
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:05

Bericht 15 Sep 2014 11:16

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Guus: Hoe was het gegaan vandaag?
Ons boefje 24-08-2010
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 15 Sep 2014 18:42

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ja is goed gegaan, ik had wel pijn helaas dus ze hebben mn roesje wat bijgezet en toen ging het opzicht wel...
Mijn man ging met z'n special agent koffertje (wat in de auto aangesloten kan worden) dat jij zelf bent gegaan Sophie! ik voelde me knap beroerd en heb lekker nog even geslapen in de kamer.

Er zijn 6 eicellen gevonden en het was nog even spannend maar zijn toch ook genoeg zaadcellen! nu wachten tot woensdag, dan horen we tussen 09:00-10:00 of we die middag een terugplaatsing hebben of niet!

Ik heb nu ook nog best wel wat pijn eigenlijk, dus lig met paracetamol in bed tv te kijken (en heb net maar even uitgevogeld hoe je die ustrogestan tabletten in moet brengen (waren ze vergeten uit te leggen denk ik en in mn bijsluiter staat dat het oraal moet haha)

spannende dagen voor ons dames!

ik hoop dat ik me morgen alweer een stuk beter voel.
Laatst gewijzigd door Guus op 15 Sep 2014 19:00, in totaal 1 keer gewijzigd.
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Sophie

Kwebbel

Berichten: 332

Geregistreerd: 14 Mei 2014 14:52

Bericht 15 Sep 2014 18:45

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Wat gaan jullie gelijk op, spannend zeg. Ik duim hard voor jullie allemaal! Dit topic kan wel wat positiviteit gebruiken!
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 15 Sep 2014 19:59

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Guus, Fijn dat het er op zit! Toch wel pijn gehad dus, naar hoor, brrr. Hoop dat je je gauw weer wat beter voelt!
Doe maar lekker rustig aan!

Jij ook woensdag al, dan word je nog eerder gebeld dan ik! (ik krijg tussen 10 en 11 telefoontje).
Superspannend. En dan heb jij dus ook woensdagmiddag de terugplaatsing? Dan gaan we echt helemaal gelijk op! wat grappig! Hoop dat we allebei goed nieuws krijgen woensdag!!

Die utrogestan had ik ook trouwens. Ze hadden het wel duidelijk uitgelegd, maar dan zie je in bijsluiter ineens dat het oraal moet. Uh oke. :smile: Ga je toch twijfelen haha.

Sophie, dankjewel voor je lieve berichtje! En idd, wat positief nieuws is wel welkom! En hopelijk steekt dat elkaar dan aan. ;-)

SB Wat klink je sterk en dapper joh! Alweer gesprek gehad! Snap dat je er bij een volgende keer 2 wilt, toch meer kansen he! Maar eerst goed bijkomen hoor! Tis niet niks allemaal! :hug:

Sabje, bij jou ook al je man met de buisjes op pad dus haha. Bij ons was er eigenlijk geen sprake van dat mijn man alleen zou gaan, ze hebben t altijd uitgelegd als samen + de buisjes op de buik van de vrouw, dus ik heb me eigenlijk ook geen moment afgevraagd of dat wel handig was haha. Gelukkig was het voor mij goed te doen, buikpijn begon ook pas later (ook geen roesje gehad, misschien helpt dat ook dat je je minder suf voelt?) Ik ben vandaag trouwens wel nog even dagje thuis gebleven, toch wel een gevoelige (dikke) buik en wat duizelig. Inmiddels voel ik me wel beter, dus ga morgen gewoon weer aan de slag ga ik vanuit.
Heb jij trouwens nu ook een paar in de vriezer? Of weet je dat nog niet?
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers