Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


HaakBrei&Borduur Topic

<<

Anoniem205

Bericht 01 Sep 2013 20:14

Re: Haak&Brei Topic

Ik vrees t ook :evil:
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 01 Sep 2013 20:41

Re: Haak&Brei Topic

Jaaaaah! :-D

Leuk, Oreo!

Ik ben benieuwd naar je Karel, Rush.

Ik ga deze week beginnen met dit: http://vicarnosmama.blogspot.be/2011/08 ... oncho.html
Maar dan in 3 tinten bruin, voor Louise.

Als ik tijd vind.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem205

Bericht 01 Sep 2013 21:30

Re: Haak&Brei Topic

Aaaah, zo lief! Iemand van een andere community gaat me een paar oogjes toesturen!
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:48

Bericht 01 Sep 2013 21:42

Re: Haak&Brei Topic

Mooie poncho, Slakje!

Oreo, wat lief! Kun je toch nog snel vooruit :D
<<

Anoniem12

Bericht 01 Sep 2013 23:43

Re: Haak&Brei Topic

Oogjes dichter bij bestellen is de oplossing haha.

Pietje, pm je morgen mn email wel. Dan kan je me mailen.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 02 Sep 2013 00:22

Re: Haak&Brei Topic

Sjaantje schreef:
Rush schreef:Slabbetje haken!!!

Oh jaaaaaaaa natuuuuuuuuuurlijk!!

Siem, die trein is echt geweldig!! Is het misschien een idee om die samen aan te schaffen als je je PayPal-account weer op gang krijgt? Ik zou wel wat willen ruilen maar heb nog niet echt een patroon-archief dus misschien is dit een idee??


Ja is goed. Ik ga morgen even bellen en hopelijk is het dan geregeld.. Maar dan pm ik je wel!
<<

Anoniem123

Bericht 02 Sep 2013 07:33

Re: Haak&Brei Topic

Oreo: wat leuk gehaakt!

Ik ben bezig met een uilenmuts voor mijn zoon. Heb alles al gehaakt, nu alleen nog aan elkaar zetten. 8-)
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:48

Bericht 02 Sep 2013 09:42

Re: Haak&Brei Topic

Fijn, Siem! Ik hoor het wel van je!
<<

Anoniem12

Bericht 02 Sep 2013 09:43

Re: Haak&Brei Topic

Haha Sjaan, als jullie het patroon samen kopen ben ik jou ook een patroon schuldig :lol:
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:48

Bericht 02 Sep 2013 09:46

Re: Haak&Brei Topic

Huh, hoezo? Gaan jullie m ruilen? Doe niet zo gek joh, je bent me niks verplicht hoor! :D
<<

Anoniem12

Bericht 02 Sep 2013 09:49

Re: Haak&Brei Topic

Ja, ruilhandel hier!
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:48

Bericht 02 Sep 2013 09:52

Re: Haak&Brei Topic

Ooit kan ik ook vast wel ruilen, heb nu nog niet zoveel. Paar boekjes en verder wat gratis patronen van internet!
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:19

Bericht 02 Sep 2013 09:53

Re: Haak&Brei Topic

Rush Zullen wij nog patroon ruilen? Op het andere forum hadden we het erover in PM dat je de paashaas wilde hebben.
<<

Anoniem12

Bericht 02 Sep 2013 09:56

Re: Haak&Brei Topic

Kaas schreef:Rush Zullen wij nog patroon ruilen? Op het andere forum hadden we het erover in PM dat je de paashaas wilde hebben.

Jah, ik had al gehoopt dat je hier ook weer zou komen. Ik kon niet meer bij de PM's natuurlijk met je e-mailadres. Maar ik heb even gecheckt en we kunnen nog in de PM's nu het oude forum er weer is. Ik mail je nu!
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:19

Bericht 02 Sep 2013 09:59

Re: Haak&Brei Topic

Rush schreef:
Kaas schreef:Rush Zullen wij nog patroon ruilen? Op het andere forum hadden we het erover in PM dat je de paashaas wilde hebben.

Jah, ik had al gehoopt dat je hier ook weer zou komen. Ik kon niet meer bij de PM's natuurlijk met je e-mailadres. Maar ik heb even gecheckt en we kunnen nog in de PM's nu het oude forum er weer is. Ik mail je nu!

Top! Ik heb hem al ontvangen, bedankt. Ik zal jou meteen terug mailen.
<<

Anoniem205

Bericht 02 Sep 2013 10:00

Re: Haak&Brei Topic

Mijn nieuwe project is het zeepaardje van Christel K. Daarna is konijn Snuf van Stip en Haak aan de beurt. Moosje moetneven wachten op haar ogen :-)
<<

Anoniem12

Bericht 02 Sep 2013 10:03

Re: Haak&Brei Topic

Maar Oreo, waarom bestel je op Etsy? Ik zie wel vaak hele aparte oogjes op Etsy (die wil ik dan uiteraard ook allemaal hebben haha) maar 'gewone' oogjes zijn toch overal wel vrij goedkoop verkrijgbaar? Ik bestel ze bij Echtstudio of Hobbydoos.

Maar ik heb ook altijd extreem veel liggen. Dus als je nog eens last minute wat nodig hebt, PM me haha! :D
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:19

Bericht 02 Sep 2013 10:03

Re: Haak&Brei Topic

Ik ben op dit moment nog mijn bloemen + vogelkrans aan het afmaken. Daarna ga ik vast beginnen met de stoomboot en Sint en Piet.
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:19

Bericht 02 Sep 2013 10:05

Re: Haak&Brei Topic

Wat is de meest gebruikte maat qua ogen? Dan ga ik ook even en voorraadje kopen, aangezien ik regelmatig mis grijp...
<<

Anoniem12

Bericht 02 Sep 2013 10:06

Re: Haak&Brei Topic

Kaas schreef:Wat is de meest gebruikte maat qua ogen? Dan ga ik ook even en voorraadje kopen, aangezien ik regelmatig mis grijp...

Ik kijk altijd in de boekjes/patronen van 'wat wil ik nog haken?'. En dan bestel ik in zakjes van 5 paar en kan ik wel weer even vooruit. :lol:
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:19

Bericht 02 Sep 2013 10:09

Re: Haak&Brei Topic

Rush schreef:
Kaas schreef:Wat is de meest gebruikte maat qua ogen? Dan ga ik ook even en voorraadje kopen, aangezien ik regelmatig mis grijp...

Ik kijk altijd in de boekjes/patronen van 'wat wil ik nog haken?'. En dan bestel ik in zakjes van 5 paar en kan ik wel weer even vooruit. :lol:

Dat is wel handig idd. Ga ik dat straks maar even doen denk ik. Aangezien ik nu toch thuis ziek op de bank lig, heb ik daar alle tijd voor. ;)
<<

Anoniem12

Bericht 02 Sep 2013 10:10

Re: Haak&Brei Topic

Ohno, beterschap! Ik heb gisteren weer een Olivier het Olifantje 'afgehaakt' van Christel K.
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:19

Bericht 02 Sep 2013 10:17

Re: Haak&Brei Topic

Dankje! Olifantje wil ik ook nog wel maken. Deze week komt ook het nieuwe boekje uit van Kerststal haken. Twijfel om het toch te kopen.
<<

Anoniem12

Bericht 02 Sep 2013 10:19

Re: Haak&Brei Topic

Kaas schreef:Dankje! Olifantje wil ik ook nog wel maken. Deze week komt ook het nieuwe boekje uit van Kerststal haken. Twijfel om het toch te kopen.

Die heb ik al besteld! Hoop dattie snel komt. 17 sept was eerst de datum, maar het is iets vervroegd, naar woensdag geloof ik.

Anyway. 17 sept komt ook GTA5 uit, dus dan hebben m`n vriend en ik beide een nieuwe verslaving haha.
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:19

Bericht 02 Sep 2013 10:22

Re: Haak&Brei Topic

Haha, mijn vriend zit idd ook al te wachten op GTA5. Wel een goede deal nu je het zo zegt, ga ik hem toch ook mooi bestellen! Kijken wat voor katoen ik allemaal nodig heb, leuk! :D
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron