Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk boek lees je nu?

<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 22 Aug 2014 23:49

Re: Welk boek lees je nu?

Ik lees nu een weeffout in onze sterren. Ik wil eerst het boek lezen voor ik de film ga kijken.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 11 Sep 2014 19:53

Re: Welk boek lees je nu?

Joehoeeeee wat een rust hier zeg!
Lezen we nog? Hihi..

Ik ben bezig in 'Onder studenten' maar vind hem niet echt leuk of een lekker doorlees boek.. Dus ik ben nu weer op zoek naar een goeie thriller! Als je er eentje weet en je denkt: OMG die moet je echt lezen! Let me know :angel: en tot die tijd zoek ik even lekker verder...
Wat als het lukt
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 11 Sep 2014 21:44

Re: Welk boek lees je nu?

Karen Rose al ontdekt? Ik vind haar thrillers altijd wel heel goed.

Ik ben nu bezig in de nieuwste van Lisa Jackson: ' vertel me'. Ook een thriller trouwens, vind haar ook heel goed.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Anoniem321

Bericht 12 Sep 2014 11:04

Re: Welk boek lees je nu?

Ik lees nu Het laatste ritueel van Yrsa Sigurdardottir. Heb hiervoor Neem mijn ziel van dezelfde schrijfster gelezen. (eigenlijk had ik ze andersom moeten lezen, gezien de verhaallijn).
Het is een zeer prettig te lezen boek en het verhaal is ook spannend.
<<

Anoniem117

Bericht 12 Sep 2014 11:08

Re: Welk boek lees je nu?

Meisje van glas van Frank Gunning. Echt heel, heel, heel erg mooi. Ik ben er erg van onder de indruk.

Kleine aanpassing (en misschien ook waarschuwing) want ik heb het boek net uit. Het eerste deel is heel erg mooi. Het tweede deel is verontrustend en ook naar, het derde deel is luguber en obscuur. Het eindigt in een horrorverhaal. Ik heb er slecht van geslapen. Wel uitgelezen, want het is goed geschreven.
Laatst gewijzigd door Anoniem117 op 17 Sep 2014 18:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 12 Sep 2014 17:28

Re: Welk boek lees je nu?

Heb net 'de boekendief' uit en lees nu 'engeleneiland' van Camilla Lackberg.
Komende week hoop ik heel veel te lezen op Sicilie.
Ik vind alleen de laatste tijd alles tegen vallen, zou graagiets echt spannends lezen wat ik niet weg kan leggen.... Tips?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 12 Sep 2014 17:34

Re: Welk boek lees je nu?

Ik ben gisteren begonnen in 'het aandenken' van Tess Gerritsen. Deel 7 van de Rizzoli&Isles serie, onwijs spannende boeken!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 12 Sep 2014 17:40

Re: Welk boek lees je nu?

Ik ga beginnen in Leef! van Laura Maaskant.
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:52

Bericht 12 Sep 2014 23:21

Re: Welk boek lees je nu?

Ik ben net begonnen in "In veilige handen" van Abbie Taylor.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 14 Sep 2014 17:26

Re: Welk boek lees je nu?

Ik heb het boek Vuurtorenwachter van Camilla Lackberg uitgelezen van de week. Het was het eerste boek wat ik van haar had gelezen. Ik kwam er moeilijk in, maar dat kwam denk ik door de vele namen en personages die erin voorkomen. Maar aan het einde toen vond ik het steeds spannender worden en de laatste 100 bladzijden had ik ook zo uit.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 15 Sep 2014 08:35

Re: Welk boek lees je nu?

Het negende oordeel van James Patterson.
<<

Anoniem321

Bericht 15 Sep 2014 13:09

Re: Welk boek lees je nu?

Ik ben net begonnen in Vleermuisman van Jo Nesbo.
Ben van plan al zijn boeken in chronologische volgorde te lezen.
<<

Anoniem275

Bericht 15 Sep 2014 16:26

Re: Welk boek lees je nu?

Ragazza schreef:Ik ben net begonnen in Vleermuisman van Jo Nesbo.
Ben van plan al zijn boeken in chronologische volgorde te lezen.

Ik vind het mooie boeken, ben ooit begonnen met de verlosser en heb oa deze nooit gelezen, omdat ik geen zin heb om 'terug te gaan in de tijd'.
<<

Anoniem157

Bericht 15 Sep 2014 16:30

Re: Welk boek lees je nu?

Afbeelding
<<

Anoniem117

Bericht 17 Sep 2014 18:42

Re: Welk boek lees je nu?

Meisje van glas van Frank Gunning. Echt heel, heel, heel erg mooi. Ik ben er erg van onder de indruk.

Kleine aanpassing (en misschien ook waarschuwing) want ik heb het boek net uit. Het eerste deel is heel erg mooi. Het tweede deel is verontrustend en ook naar, het derde deel is luguber en obscuur. Het eindigt in een horrorverhaal. Ik heb er slecht van geslapen. Wel uitgelezen, want het is goed geschreven.
<<

Anoniem 63

Bericht 17 Sep 2014 18:48

Re: Welk boek lees je nu?

Ik heb net 'De Vlucht' van Suzanne Vermeer uit. Goed boek, leuk spannend (niet superspannend, maar gewoon lekker).
<<

Anoniem185

Bericht 19 Sep 2014 17:33

Re: Welk boek lees je nu?

girli schreef:Ik lees nu een weeffout in onze sterren. Ik wil eerst het boek lezen voor ik de film ga kijken.
Ik heb het boek voor de helft gelezen op vakantie (ze hadden hem in het Engels liggen bij een koffietentje waar ik een uur of twee heb gezeten), en op de terugreis in het vliegtuig de film gezien. Wil wel graag nog het boek uit lezen...
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 19 Sep 2014 17:45

Re: Welk boek lees je nu?

Winegum schreef:Ik heb het boek Vuurtorenwachter van Camilla Lackberg uitgelezen van de week. Het was het eerste boek wat ik van haar had gelezen. Ik kwam er moeilijk in, maar dat kwam denk ik door de vele namen en personages die erin voorkomen. Maar aan het einde toen vond ik het steeds spannender worden en de laatste 100 bladzijden had ik ook zo uit.



Oh jammer! Dat is een serie.... :wink:
Is wel een aanrader. Zou met 1 beginnen. Erg leuke boeken.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 20 Sep 2014 10:18

Re: Welk boek lees je nu?

AnnaK schreef:Meisje van glas van Frank Gunning. Echt heel, heel, heel erg mooi. Ik ben er erg van onder de indruk.

Kleine aanpassing (en misschien ook waarschuwing) want ik heb het boek net uit. Het eerste deel is heel erg mooi. Het tweede deel is verontrustend en ook naar, het derde deel is luguber en obscuur. Het eindigt in een horrorverhaal. Ik heb er slecht van geslapen. Wel uitgelezen, want het is goed geschreven.


Ik heb dit boek besteld bij bol.com naar aanleiding van jouw 1e berichtje. Ik ga toch maar lezen maar wel fijn dat je even laat weten over het einde. Kan ik mij mentaal voorbereiden, ben benieuwd.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 20 Sep 2014 18:23

Re: Welk boek lees je nu?

Ik heb vandaag Het menselijk lichaam uitgelezen van Paolo Giordano. Mooi boek over een Italiaans leger in Afghanistan waarin karakters van verschillende soldaten met verschillende functies en rangen mooi worden neergezet. Het gaat over angst, vriendschap en schuld. Wel vond ik het verhaal net iets te fragmentarisch om me echt te pakken.

Nu ga ik beginnen aan dit boek:

Afbeelding
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 20 Sep 2014 18:37

Re: Welk boek lees je nu?

Ik ga vanavond in De chirurg van Tess Gerritsen beginnen.
<<

Anoniem117

Bericht 20 Sep 2014 20:22

Re: Welk boek lees je nu?

Siep schreef:
AnnaK schreef:Meisje van glas van Frank Gunning. Echt heel, heel, heel erg mooi. Ik ben er erg van onder de indruk.

Kleine aanpassing (en misschien ook waarschuwing) want ik heb het boek net uit. Het eerste deel is heel erg mooi. Het tweede deel is verontrustend en ook naar, het derde deel is luguber en obscuur. Het eindigt in een horrorverhaal. Ik heb er slecht van geslapen. Wel uitgelezen, want het is goed geschreven.


Ik heb dit boek besteld bij bol.com naar aanleiding van jouw 1e berichtje. Ik ga toch maar lezen maar wel fijn dat je even laat weten over het einde. Kan ik mij mentaal voorbereiden, ben benieuwd.


Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
<<

Anoniem315

Bericht 20 Sep 2014 21:04

Re: Welk boek lees je nu?

De Stilte Van De Hel - Cody McFadyen.

Afbeelding

En daarvoor deze:

Afbeelding

Ik ben sinds het lezen van bovenstaand boek echt fan.. Heerlijk meeslepende verhalen, maar soms ook echt misselijkmakend en huiveringswekkend en behoorlijk beeldend. Echt mijn genre.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 20 Sep 2014 21:11

Re: Welk boek lees je nu?

Sam schreef:
Winegum schreef:Ik heb het boek Vuurtorenwachter van Camilla Lackberg uitgelezen van de week. Het was het eerste boek wat ik van haar had gelezen. Ik kwam er moeilijk in, maar dat kwam denk ik door de vele namen en personages die erin voorkomen. Maar aan het einde toen vond ik het steeds spannender worden en de laatste 100 bladzijden had ik ook zo uit.



Oh jammer! Dat is een serie.... :wink:
Is wel een aanrader. Zou met 1 beginnen. Erg leuke boeken.

Haha! Lekker snugger dan. Zal er eens naar kijken dan. Want had nog nooit een boek van haar gelezen maar ze heeft wel goede recensies altijd.
<<

Anoniem140

Bericht 23 Sep 2014 13:39

Re: Welk boek lees je nu?

Ik heb net echt een hele stapel boeken van mijn buurmeisje over gekocht, hele mooie titels zitten ertussen dus ik ga ook weer meer lezen. Om te beginnen in het Weblog van Annemiek, volgens mij heb ik hem al eens gelezen maar kon hem niet laten liggen haha!
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers