Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Buikjestopic

<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 12 Sep 2014 09:04

Re: Buikjestopic

Mooie buikjes hoor meiden!! :)

Believe, zeker een groeispurtje de laatste dagen, leuk!
Parel, wat een mooi buikje :)
Oreo, mooie buik! Ik ga je wel na-apen, met steeds een zelfde kleur shirtje aan, leuk idee!
Chaos, wow, wat een mooie buik voor 27 weken!

Ik hoop morgen tijd te hebben om weer een foto te plaatsen.
<<

Anoniem205

Bericht 12 Sep 2014 09:09

Re: Buikjestopic

Snirp, leuk dat je het ook met hetzelfde shirt gaat doen! Ik doe niet elke keer hetzelfde aan, maar wel zo vaak mogelijk een rood shirt (en daar heb ik er genoeg van,dus dat is geen probleem :)) Ik krijg het idee dat je het daardoor beter kunt vergelijken.

Believe, jaaaa! Super mooi wat je ziet. En 19 weken alweer. Bij jou lijkt de tijd ook te vliegen :)

Parel, mooi! Echt heel mooi en heel bescheiden nog. Maar jij gaat ook wel groeien...

Mijn buik lijkt idd te zijn gegroeid de afgelopen week. Net zoals de activiteit in mijn buik... wat een draaikont is die kleine zeg, pffft. Doet soms zelfs pijn...
<<

Anoniem104

Bericht 12 Sep 2014 09:13

Re: Buikjestopic

Leuk Snirp, ben benieuwd!
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 30 Sep 2014 14:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem205

Bericht 12 Sep 2014 09:40

Re: Buikjestopic

Ja en nee... Ik vind het soms wel verdomde pijnlijk en daardoor ook niet leuk. Maar goed, het hoort erbij!
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 12 Sep 2014 09:51

Re: Buikjestopic

Oreo.... En hoe groter ze worden hoe sterker ze worden hoe pijnlijker het word ;)!
Bereid je maar vast voor.
Ik vond de laaste 4 week soms die schopjes echt niet meer leuk, steeds een kont onder m'n ribben.
Deze dame heeft er een handje van om met haar kont uit te steken, dat doet ook zeer!
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem280

Bericht 12 Sep 2014 11:05

Re: Buikjestopic

Ik vind echt dat iedereen een mooi buik(je) heeft!

Dit is mijn buik van vandaag.
http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-DXH7TBCT.jpg

Ik zie/zag nog niet echt verschil met 2 weken terug, maar dat verschil is er echt wel en dat zie ik op de foto toch echt wel :)
Om mij heen krijg ik wel te horen dat ik een mooi beginnend buikje heb.


Ik heb veel grijs en zwart in de kast liggen, mijn hempjes zijn dan meestal van die kleur.
<<

Anoniem92

Bericht 12 Sep 2014 11:54

Re: Buikjestopic

Sanne, had het in het andere (namen)topic al gevraagd, maar jullie krijgen dus ook weer een meid? Wat leuk!
Hebben we wel steeds hetzelfde zo he ;)

Oreo, ik was bij L. wel heel anders zwanger, ik droeg daar meer rond en nu iets meer naar voren.
Deze baby ligt/lag nog steeds in stuit en heel laag, dus ben benieuwd hoe ik eindig.
Ben nu ook wel minder aangekomen nog dan met L. geloof ik.

Believe, je bent idd gegroeid zeg, je ziet het goed nu.
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:01

Bericht 12 Sep 2014 12:02

Re: Buikjestopic

Mooie buiken iedereen :love:

Hierbij mijn, ik denk laatste, foto. 38 weken
Afbeelding
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 12 Sep 2014 14:00

Re: Buikjestopic

Bedankt meiden, mijn shirtje is van Love2Wait.

Fender, mooi! Sta je op het punt om te bevallen?

Caramba, mooi beginnend buikje heb je inderdaad. Nu nog wel bescheiden... :smile: duurt vast niet lang meer.

Kenya, ik ben hem zat omdat ik er last van heb en ik mijn buik ook eigenlijk wel in de weg vind zitten, maar houd haar natuurlijk nog graag even binnen voorlopig.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem144

Bericht 12 Sep 2014 21:50

Re: Buikjestopic

Ow al die mooie buiken :love:

Chaos, wauw mooie buik en mooi shirt.

Parel wat ga je snel, al 23 weken! Mooie buik. Kan me nog zo goed herinneren dat we (al!!) 3 jaar geleden onze buiken showden in ''ons'' topic haha.
Voel je je goed ?
<<

Anoniem92

Bericht 12 Sep 2014 23:23

Re: Buikjestopic

Mooi Fender, in dat jurkje ook!

Star, het is idd precies 3 jaar geleden!
Het gaat inderdaad snel, maar mag zoveel sneller haha ben er al helemaal klaar mee.
Gaat wel goed hoor op zich, maar ben wel nieuwsgierig al, voel niet heel erg de drang om nog bepaalde dingen te doen voor de baby komt ofzo.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 13 Sep 2014 00:42

Re: Buikjestopic

Parel: mooie beginnende buik!! :)

Believe: net zo..., mooi begin toch!! :wink:

Fender: jij doet echt nog je best om er "sexy" uit te zien of je ziet er gewoon nog steeds"sexy" uit ondanks je zwangerschap, dat kan natuurlijk ook :wink:! Maar echt: mooi!! Leuk jurkje en een mooie combinatie met het zwanger zijn!!!
Afbeelding
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:01

Bericht 13 Sep 2014 10:41

Re: Buikjestopic

Dank jullie wel voor de lieve reacties!

Chaos, ik sta idd op t punt van bevallen. Heb als sinds woensdag wat ontsluiting en verstreken baarmoedermond. En morgenavond word ik opgenomen voor de inleiding :palm:

M-G ik doe er geen moeite voor hoor, dit kwam toevallig zo uit. Kwam uit de douche en wilde nog wat zon gaan tanken in de tuin. Dit is 1 van de weinige jurken die nog past hahaha!
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Anoniem166

Bericht 13 Sep 2014 12:11

Re: Buikjestopic

Chaos, wat draag je mooi naar voren! Ik vind dat je een prachtige buik hebt.

Oreo, ook een mooie buik. Ben jij nog maar 4,5 kilo aangekomen gedurende de zwangerschap?

Parel, mooi! En inderdaad best bescheiden nog.
Ik weet trouwens niet of we een dochter krijgen, hoor. Dit keer wil ik het niet weten van tevoren, dus moeten we zowel een jongensnaam als meisjesnaam bedenken en vooral die meisjesnaam vind ik moeilijk, vandaar dat ik wat hulp vroeg in dat andere topic. Overigens vind ik de jongensnaam ook lastig hoor, en staat nog geen van de namen vast.

Believe, wat ga je hard! Je ziet het echt groeien bij jou, leuk!

Fender, wat een mooie buik! En succes morgenavond, spannend!
<<

Anoniem205

Bericht 13 Sep 2014 14:17

Re: Buikjestopic

Sanne, ja tot nu toe pas 4,5kg. Zit ook echt alleen in mijn buik en daarnaast voornamelijk vocht in mijn benen... Oh ja en het zit in die drie extra cupmaten :-P

Fender, je ziet er prachtig uit! Succes straks, want begreep dat jullie een heftige tijd tegemoet gaan....
<<

Anoniem113

Bericht 13 Sep 2014 16:34

Re: Buikjestopic

Heel veel succes Fender!
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 11:18

Bericht 13 Sep 2014 18:22

Re: Buikjestopic

Prachtig fender!
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Anoniem92

Bericht 13 Sep 2014 19:23

Re: Buikjestopic

Heel veel succes Fender!

Onze baby ligt in stuit/overdwars, al weken, en het is zó onprettig.
Plaatje vond ik wel weer leuk dan :laughcry:
Afbeelding
<<

Anoniem 63

Bericht 13 Sep 2014 19:52

Re: Buikjestopic

Prachtig Fender! Leuk jurkje ook inderdaad. Succes morgen!

Haha Parel, wat goed te zien zo! Maar comfortabel is anders denk ik ja.
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:01

Bericht 13 Sep 2014 20:51

Re: Buikjestopic

Thx allemaal!

Wat een super foto Parel, apart dat je t zo goed kunt zien. Kan me wel voorstellen dat het niet zo comfortabel aanvoelt.
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Anoniem92

Bericht 13 Sep 2014 20:58

Re: Buikjestopic

Gek he! Ik voel me alsof ze zo over me heen geworpen ligt haha
<<

Fiene

Bericht 13 Sep 2014 20:59

Re: Buikjestopic

Het is vast heel erg Parel maar ik kan er echt niets geks van maken, ik vind het gewoon een mooie bolle buik haha.

Fender; ik moest eerst heel goed kijken wat je toch op je been had haha, ik dacht dat het een laars was.
<<

Anoniem74

Bericht 13 Sep 2014 21:04

Re: Buikjestopic

Het lijkt of ik aan deze kant haar hoofdje zie parel.


Mooi Fender, en succes met de inleiding!
<<

Anoniem92

Bericht 13 Sep 2014 21:37

Re: Buikjestopic

Zo erg is dat niet Fiene, het is ook gewoon bol ;)
Op de echo, en te merken aan de schopjes ligt haar bips daar, Ig-Nore.
Ik weet het ook niet, alleen wat ik 'voel' haha
Ik vond de foto zelf wel leuk, ik heb altijd wel vetjes, en nu voelde en zag ik alleen maar baby :laughcry: Vond ik even leuk :laughcry:
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 14 Sep 2014 06:22

Re: Buikjestopic

Succes Fender!

Parel, fijn zn dwarsligger! Ik merk het ook direct als ze dwars ligt, meestal gaat ze 's avonds als ik op de bank geploft ben dwars liggen en dan duikt ze met haar hoofd of kont in mijn zij aan de kant waar mijn man zit. Rest van mijn buik zakt dan in en daar steekt er echt een harde bol uit, auw!
Afbeelding

I & N juni 2010
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Jip