Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tekst voor op een houten tekstbord

<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 11 Sep 2014 21:10

Tekst voor op een houten tekstbord

Ik weet niet of dit de goede pijler is, maar ik wil graag een tekstbord aan mijn schoonmoeder geven. Je kent ze wel, met teksten als "In dit huis.... " en dan een heleboel steekwoorden.
Ze is afgelopen jaar na een huwelijk van bijna 35 jaar bij haar man weggegaan en ik ben ontzettend trots dat ze eindelijk voor zichzelf gekozen heeft.
Nu ben ik op zoek naar teksten die daar bij passen, bij het feit dat wij als kinderen zo trots op haar zijn en dat het knap is dat ze haar zelfstandigheid aan het terugvinden is en nu langzaamaan zichzelf leert te zijn.
Iemand hier die inspiratie heeft?
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Fiene

Bericht 11 Sep 2014 22:26

Re: Tekst voor op een houten tekstbord

Ik zou eens op Pinterest kijken, daar heb je echt tig van dat soort teksten. Of anders gewoon een quote ofzo?
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 12 Sep 2014 14:11

Re: Tekst voor op een houten tekstbord

You can't have a rainbow without the rain

There is no way to be a perfect mother... but a million ways to be a good one

What feels like the end is often the beginning

Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain


Moeilijk wel hoor! Het is zo persoonlijk (dit zijn quotes die ik zelf mooi vind, en misschien passend zijn bij haar situatie?) Als je iets met losse woorden wil zou je ook allemaal positieve woorden kunnen doen die op haar van toepassing zijn, zoals 'lief', 'zorgzaam', 'sterk' of iets dergelijks. Lief dat jullie dit voor haar gaan maken!
Oh, en Pinterest is inderdaad super voor ideeën zoals Fiene al zegt.
<<

Dee_dee

Noob

Berichten: 1

Geregistreerd: 12 Sep 2014 22:22

Bericht 12 Sep 2014 22:25

Re: Tekst voor op een houten tekstbord

Wij hebben een heel leuk bord gekocht bij lizzyathome.nl

Staat ook veel leuke voorbeelden! ;)

gr,

Dee

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Silly-One

cron