Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


wie wil met mij meedenken?

<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:54

Bericht 02 Sep 2014 20:48

wie wil met mij meedenken?

Inmiddels ben ik al een aantal jaren als ondernemer bezig in de grafische wereld. Hiervoor had ik altijd een naam echt gericht op de geboorte/trouwkaartjes.

Maar ik wil me meer gaan uitbreiden en het dus niet alleen meer met kaartjes. Waar ik dus nu mee worstel is een naam. een stoere krachtige naam die opvalt. Ik noem juist de naam waaronder ik nu onder werk hier niet omdat ik daar dus niks mee wil doen.

Zouden jullie mee willen denken?
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 04 Sep 2014 19:27

Re: wie wil met mij meedenken?

Poeh! Ik ben hier niet zo goed in.
In welke richting moeten we meedenken?
Leven en laten leven
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Sep 2014 00:24

Re: wie wil met mij meedenken?

Heb je iets van een basis vanuit je verder wil werken qua naam? Iets waar je oude naam nog uit te herleiden is, maar die te veranderen is waarmee je aangeeft je uit te bereiden?
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:54

Bericht 08 Sep 2014 13:56

Re: wie wil met mij meedenken?

Nou ik wil mijn oude naam eigenlijk niet meer gaan gebruiken, het is een saaie niet orginele naam. Mijn oude naam is vrolijkaartje, dus met 1 k omdat je het toch wel als vrolijk kaartje leest. Maar goed hier bevestig ik dus dat het alleen om kaartjes gaat, terwijl ik juist meer doe en wil doen dan alleen de kaartjes kant.
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 08 Sep 2014 14:05

Re: wie wil met mij meedenken?

Misschien moet je iets meer informatie geven. Welke kant wil je precies op, waarvoor kunnen klanten bij jou terecht?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Sep 2014 15:24

Re: wie wil met mij meedenken?

Idd, wat wil je nu doen (dus naast die kaartjes..) en wat wil je ermee? Alleen een stoere naam is moeilijk zonder enige visie erachter. Blijf je bijvoorbeeld wel in die geboorte/trouw hoek?

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers