Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Buikjestopic

<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 10 Sep 2014 09:38

Re: Buikjestopic

heel erg mooi AnnaK!
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 10 Sep 2014 09:38

Re: Buikjestopic

Mooi hoor AnnaK en Sanne :)

Bij mij moet je inderdaad echt heel goed kijken om iets te zien... Zie het vooral zelf heel goed :P
En doordat ik op vakantie ook wat ben aangekomen, valt het nu misschien iets minder op, omdat ik ook nu wat grotere 'love-handles' heb ;)
Zaterdag weer een nieuwe foto (als er verschil te zien is :P)

Sanne, die bruinheid is inderdaad nog van de vakantie! Mag niet klagen, blijf over het algemeen altijd wel een licht tintje houden :)
<<

Anoniem166

Bericht 10 Sep 2014 09:40

Re: Buikjestopic

Mooi, AnnaK, wat een prachtig buikje heb je.
Ik kan mijn eigen kleding nog wel aan, draag af en toe een positiebroek, maar ze zakken me allemaal af, dus heb dan liever mijn gewone kleding aan.

Believe, ik ben ook al best wat aangekomen hoor. Ik ben zo'n 4 à 5 kilo aangekomen geloof ik. Ik beweeg nog wel redelijk wat, maar ben gestopt met paar keer per week hardlopen. Daar kwam bij dat ik vanwege de misselijkheid bijna de hele dag door moest eten en ik alles vast leek te houden. Nu gaat het juist minder hard, had ik bij mijn eerste zwangerschap ook. Uiteindelijk ben ik toen ongeveer 18 kilo aangekomen en dat was er binnen 4 dagen na de bevalling af. Kan ook vocht zijn wat je extra vasthoudt hè?
<<

Anoniem104

Bericht 10 Sep 2014 09:59

Re: Buikjestopic

AnnaK, wat een prachtig buikje heb je!
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 30 Sep 2014 14:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem117

Bericht 10 Sep 2014 10:04

Re: Buikjestopic

Believe schreef:AnnaK, wat een prachtig buikje heb je!

Bedankt ook voor je reactie over het aankomen. Jij ook Sanne!
Het is wel deels vocht, mijn enkels zijn dikker en de band van mijn sokken staat helemaal in mijn enkels 's avonds.
Alleen het ging de afgelopen 3 weken zo snel, echt dik een kg per week. :palm:



Bij mij ging het precies op het termijn waar jij nu zit ook zo snel en bij mij is het geen vocht. Ik heb zo ontzettend veel honger. En dan niet in een appel of komkommer, maar echt chocola, chips en vettigheid. En ik heb me totaal niet weten te beheersen :palm: Probeer er nu wel een beetje op te letten, maar aan de andere kant denk ik dat mijn lichaam die reserves ook nodig heeft.
<<

Anoniem104

Bericht 10 Sep 2014 10:10

Re: Buikjestopic

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 30 Sep 2014 14:29, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem117

Bericht 10 Sep 2014 10:15

Re: Buikjestopic

Believe schreef:Dat zou het ook goed kunnen zijn inderdaad dat je lichaam extra vetreserves aanlegt voor eventueel de borstvoeding?
Misschien dat je daarom ook wel extra trek hebt in zoetigheid/vet. Ik heb precies hetzelfde, vorige week had ik 1 hele slechte dag en toen heb ik heel de dag chocoladestroopwafels, winegums en appelflappen gegeten, als ontbijt, lunch en tussendoortjes. :palm:



Hahaha nou bij mij gaat het 6 van de 7 dagen zo. En magnums als toetje, oh wat erg. Nul zelfbeheersing hier. Zullen we het dan inderdaad maar houden op die vetreserves voor borstvoeding?
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 10 Sep 2014 11:04

Re: Buikjestopic

Mooie buikjes dames!
En AnnaK, die van jou vind ik voor een tweeling echt nog wel meevallen zeg.
Wat jij beschrijft over de zoete dingen heb ik ook gehad, net of je iets wilt compenseren omdat je een tijd lang zo misselijk bent geweest :)
En qua gewicht vond ik het bij mezelf echt meevallen, ik was in totaal 10-12 kg aangekomen.

Hoewel ik die buik aan het einde af en toe rete irritant vond, vind ik het toch ook wel weer jammer dat hij nu weer weg is.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 10 Sep 2014 11:31

Re: Buikjestopic

Ilovethe90s schreef:Mooie buikjes dames!
En AnnaK, die van jou vind ik voor een tweeling echt nog wel meevallen zeg.
Wat jij beschrijft over de zoete dingen heb ik ook gehad, net of je iets wilt compenseren omdat je een tijd lang zo misselijk bent geweest :)
En qua gewicht vond ik het bij mezelf echt meevallen, ik was in totaal 10-12 kg aangekomen.

Hoewel ik die buik aan het einde af en toe rete irritant vond, vind ik het toch ook wel weer jammer dat hij nu weer weg is.


Dit heb ik ook gehad! Precies hoe jij omschrijft. Ik heb tot 20 weken niets kunnen eten en daarna had ik zo'n zin in zoet. Ik at veel fruit, brood maar ook echt veel koek en chocolade! Echt vreselijk. Ik kwam ook behoorlijk aan in de zwangerschap. Alles was er weer af, nu ben ik helaas wel weer wat aangekomen.
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 10 Sep 2014 11:49

Re: Buikjestopic

Mooi Sanne en Anna!!
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 10 Sep 2014 13:02

Re: Buikjestopic

AnnaK schreef:
Believe schreef:AnnaK, wat een prachtig buikje heb je!

Bedankt ook voor je reactie over het aankomen. Jij ook Sanne!
Het is wel deels vocht, mijn enkels zijn dikker en de band van mijn sokken staat helemaal in mijn enkels 's avonds.
Alleen het ging de afgelopen 3 weken zo snel, echt dik een kg per week. :palm:



Bij mij ging het precies op het termijn waar jij nu zit ook zo snel en bij mij is het geen vocht. Ik heb zo ontzettend veel honger. En dan niet in een appel of komkommer, maar echt chocola, chips en vettigheid. En ik heb me totaal niet weten te beheersen :palm: Probeer er nu wel een beetje op te letten, maar aan de andere kant denk ik dat mijn lichaam die reserves ook nodig heeft.

Dit had ik ook! Toen veel aankomen, veel trek in ongezond eten (veel zoet ook) en draag sindsdien enkelsokken ivm opgezette enkels.
Bij mij is het aankomen daarna weer minder snel gegaan.

Mooie buik AnnaK, blij dat je weer kunt eten!

Sanne mooi beginnend buikje!

Aannemijn bij jou is het begin er ook, leuk om te zien!

Snirp in het begin zag ook alleen ik het verschil en anderen niet.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 10 Sep 2014 15:28

Re: Buikjestopic

Wat groei je mooi AnnaK! Fijn dat je zo kunt snoepen, ben je helemaal niet misselijk meer?

Snirp, ik zie al een lichte bolling hoor! Nog even en je ziet een babybuik. Ik ben jaloers op je bruine buik. De mijne geeft nog net geen licht. :face:

Sanne, ook bij jou wordt het duidelijk! Mooi lijntje heb je en wat een prachtige blonde haren heeft je dochter!

Annemijn, merk jij nu nog dat je harder groeit vergeleken met de eerste en tweede of gaat het wel aardig gelijk op?

Ik sta voor mijn gevoel al een paar weken stil en begin mijn buik toch al zat te raken.
26+6

Afbeelding
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem117

Bericht 10 Sep 2014 15:48

Re: Buikjestopic

Wat draag je mooi naar voren Chaos! En een heel leuk shirt! Waar is ie van?

Ja misselijkheid is weg. Ik kan nog steeds geen gekruid eten verdragen en ik heb een hele uitgesproken smaak. Er zijn dingen die ik echt niet lust/kan verdragen. En de dingen waar ik heel veel trek in heb zijn allemaal ongezond ; )
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:28

Bericht 10 Sep 2014 15:49

Re: Buikjestopic

Mooi Chaos en andere meiden!
Kan niet wachten straks ook weer met een dikke buik te lopen.
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Anoniem117

Bericht 10 Sep 2014 15:52

Re: Buikjestopic

Ilovethe90s schreef:Mooie buikjes dames!
En AnnaK, die van jou vind ik voor een tweeling echt nog wel meevallen zeg.
Wat jij beschrijft over de zoete dingen heb ik ook gehad, net of je iets wilt compenseren omdat je een tijd lang zo misselijk bent geweest :)
En qua gewicht vond ik het bij mezelf echt meevallen, ik was in totaal 10-12 kg aangekomen.

Hoewel ik die buik aan het einde af en toe rete irritant vond, vind ik het toch ook wel weer jammer dat hij nu weer weg is.


Grappig te lezen dat jij dat ook had! Ik denk dat ik wel over de 10-12 kilo heen ga. Ik begon met 55, door misselijkheid naar 48 kilo en toen ik weer kon eten woog ik binnen 3 weken weer 55 kilo en nu zit ik inmiddels op de 60. Dus 't gaat vanaf een week of 16 erg hard.
<<

Anoniem 63

Bericht 10 Sep 2014 21:44

Re: Buikjestopic

Dank voor het compliment AnnaK!
Ik vind jouw buikje ook heel mooi!

Chaos, waarom ben je m al zat? Je hebt zo'n mooie buik!
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 11 Sep 2014 12:36

Re: Buikjestopic

Wauw, mooi Chaos!
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem92

Bericht 11 Sep 2014 14:51

Re: Buikjestopic

Wat een mooie buik én gaaf shirt chaos!
<<

Anoniem280

Bericht 11 Sep 2014 16:56

Re: Buikjestopic

Mooie buiken iedereen. Ik zal morgen eens een foto proberen te maken en anders dit weekend als ik 16 weken ben.
Ik vergelijk mijn buik met die van niemand, maar vind toch dat ik voor 2 kindjes een bescheiden buikje heb.
<<

Anoniem205

Bericht 11 Sep 2014 17:27

Re: Buikjestopic

Chaos en AnnaK, wat mooi!!!
Laatst gewijzigd door Anoniem205 op 05 Feb 2015 10:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem104

Bericht 11 Sep 2014 17:52

Re: Buikjestopic

Chaos, prachtige buik! Mooi naar voren :) .

Oreo mooi! Heb je een groeispurtje gehad in vergelijking met de laatste foto?
<<

Anoniem205

Bericht 11 Sep 2014 18:00

Re: Buikjestopic

dat idee krijg ik wel Believe, maar het kan ook zo zijn dat ik wat meer ben aangekomen. Want de laatste keer was ik 2,8kg aangekomen en nu zit ik "ineens" op +4,5. Maar dat is deels ook vocht...
<<

Anoniem92

Bericht 11 Sep 2014 20:36

Re: Buikjestopic

Ik heb volgens mij wel een groeispurt gehad, ineens is mijn buik gevuld :laughcry:
Afbeelding
<<

Anoniem104

Bericht 12 Sep 2014 08:54

Re: Buikjestopic

Oreo volgens mij is hij ook gegroeid, leuk!
Parel mooie buik, vind hem nog best bescheiden voor jouw termijn. :)
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 30 Sep 2014 14:30, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 12 Sep 2014 08:57

Re: Buikjestopic

Jij hebt ook een spurtje gehad Believe! Het is nu echt heel duidelijk zichtbaar.

Mooi parel!

Je gaat snel Oreo! Mooie buik.

Wauw Chaos, jij bent ook prachtig zwanger.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers