Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke uitspraken-topic! #1

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 11 Sep 2014 21:02

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha Slakje en Fiwen!

Wat grappig die rollenspellen Lejow en UN!

Hier hoor ik vooral mezelf terug als L met haar skippykoe speelt.
'Pas op! Nee, niet doen! In de gang!' :12:
2012
2016
2020

Instagram
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 11 Sep 2014 21:19

Re: Leuke uitspraken-topic!

Wat leuk al die rollenspellen/kindjes die na-kletsen!

Wij liepen vandaag in het bos. Zegt Luuk 'wauwww hier liggen echt veel sukkels!'. Hij bedoelde eikels :laughcry:
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:05

Bericht 11 Sep 2014 21:57

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik heb mijn oudste laatst voor de gek gehouden.

Wij hadden boodschappen gedaan en gingen terug naar de auto. We stonden op de roltrap en ze zegt; Ow mama, we zijn Kiki vergeten in de winkel. Ondertussen had ze Kiki de beer op haar rug. Ik zeg; Je zit me voor de gek te houden. Je hebt hem op je rug. Dus ik zeg; Ow nee, we zijn J.enna vergeten. Zegt ze heel serieus; Dan gaan wel even terug dan. Kon mijn lach niet meer inhouden. Zegt ze; Mama, je zit me uit te lachen haha..
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013
<<

Anoniem162

Bericht 12 Sep 2014 13:03

Re: Leuke uitspraken-topic!

Gijs. schreef:Wat leuk al die rollenspellen/kindjes die na-kletsen!

Wij liepen vandaag in het bos. Zegt Luuk 'wauwww hier liggen echt veel sukkels!'. Hij bedoelde eikels :laughcry:

:good:
hahaha geweldig. Wij hebben denne-eikels en denneappels volgens zoontje in het bos.
<<

Anoniem104

Bericht 12 Sep 2014 13:27

Re: Leuke uitspraken-topic!

Gijs. schreef:Wat leuk al die rollenspellen/kindjes die na-kletsen!

Wij liepen vandaag in het bos. Zegt Luuk 'wauwww hier liggen echt veel sukkels!'. Hij bedoelde eikels :laughcry:


Deze is echt geweldig :good: .
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 12 Sep 2014 19:02

Re: Leuke uitspraken-topic!

Believe schreef:
Gijs. schreef:Wat leuk al die rollenspellen/kindjes die na-kletsen!

Wij liepen vandaag in het bos. Zegt Luuk 'wauwww hier liggen echt veel sukkels!'. Hij bedoelde eikels :laughcry:


Deze is echt geweldig :good: .


Doet me denken aan mijn neefje, die was er van overtuigd dat er allemaal "Noah'tjes" (fictieve naam) op de grond lagen, omdat ik mijn broer altijd eikel noemde. Toen we thuis kwamen riep hij ook heel enthousiast naar mijn brier " er lagen allemaal Noah'tjes op straat! Mijn broer snapte er eerst geen bal van. :D

Leuk topic dit inderdaad, moet hem echt wat vaker lezen, goed voor het humeur. Moet ook eens wat dingen opschrijven die eruit springen, vooral mijn dochter kan er wat van met haar gesprekken tussen al haar paarden.
Een week of twee terug lag ze in bed een zelf verzonnen liedje te zingen toen ze boos op mij was omdat ze geen limonade in bed mocht. "Ohooohoow ik heb zn kutleven ( :palm: fijn die basisschool!), mijn mama is een stomme doos, oooh annabella (1 van haar paarden), jij zegt dat dat ik dat wel mag maar mijn mama zegt van niehiehiet..." en er kwam nog heel wat achteraan maar dat ben ik kwijt, zo viel ze al galspugend, zingend in slaap.

Vanmiddag zaten ze met zn tweetjes op de trampoline een half uur lang piemelliedjes te verzinnen en een lol dat ze hadden samen. Piemel, scheet en prutskop zijn momenteel de woorden die de hele dag vallen sinds ze weer naar school gaan. Elke keer dat hun mond open gaat rolt piemel eruit, al gaat het over iets totaal anders. Piemelaardappel, appelmoes met piemels, piemelklei etc etc :laughcry:
En zoon riep een week of drie terug naar een stelletje die gedag zeiden " ik heb lekker een dikke piemel". Hij wist toen zelf nog niet eens wat een piemel was dus dat heb ik hem daarna thuis maar even uitgelegd.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 12 Sep 2014 21:01

Re: Leuke uitspraken-topic!

Urban Naked schreef:Oh en ik vergeet het rollenspel, na het nagelknippen (wat nog steeds een drama is) wil hij mijn nagels 'knippen' en dan moet ik ook 'neeee ik wil niet! Boehoehoe' roepen en dan zegt hij 'bijna klaar is niet erg!'.


Whaha dat doet B ook 'Ga maar huilen mama!' En ik: boehoehoehoehoe. En zij: 'Ahhh kom maar... *kus*.. hier pleister... zooo over?'


Vandaag was ik trouwens een appel, en zij de banaan. En ik schatje, en zij liefje.


Whaha een bos vol sukkels, ook leuk :P
<<

Anoniem144

Bericht 12 Sep 2014 21:38

Re: Leuke uitspraken-topic!

Hahah van die eikels :laughcry:


D. geeft mij wel eens straf :palm: Als we dan bijvoorbeeld samen in haar kamer zijn loopt ze ineens ''boos'' weg naar de deur en zegt ze ' Jij bent stout! Op de kamer blijven'. Net voordat ze de deur dicht doet roept ze dan met een boze stem ' en doe maar huilen mama! :laughcry:

Als ze mijn haren wil doen. Gaat ze achter mij zitten of staan en dan zegt ze echt heel streng ' Nu moet je goed kijken mama. Hoofd recht! ' Als je je hoofd niet goed stil houdt, geeft ze er een ruk aan :eyes: :palm: ( en nee dat heeft ze niet van mij haha)

Ze kan ook ontzettend lief zijn ( vooral als ze iets wil) ' Ow mama, jij bent mijn lieve schat, jij bent een knappe prinses en jij ruikt lekker' Inclusief mega dikke knuffel :razz:



Ze is de laatste maanden sowieso van de rollenspellen, zo grappig !
<<

Anoniem113

Bericht 13 Sep 2014 07:58

Re: Leuke uitspraken-topic!

Vanmorgen vroeg mijn vriend wat T wilde eten. Zijn antwoord "een kroketje"

Afgelopen woensdag hadden wij ons controleafspraak bij de tandarts. De eerste keer voor T. nadat hij was geweest, en het echt heel goed had gedaan, lag hij mij continu instructies te geven "goed je mond open doen mama, netjes stil zitten, heb je goed gepoetst mama" :smile:

Hij is opeens met tellen bezig. Hij had drie tractoren naast elkaar gezet, een een heel klein auto'tje die ik niet had gezien, dus ik tel hardop 1 2 3! En T heel droog "nee mama 4", al wijzend naar dat kleine auto'tje :palm:
<<

Anoniem113

Bericht 13 Sep 2014 08:00

Re: Leuke uitspraken-topic!

Chaos, ik had vroeger zo'n opname recorder en daaf had ik ook een zelfverzonnen liedje op gezongen. Heel serieus en zielig.

"Ik ben zo missssssselllllllukkkk, ohh nee dat is niet fijhijn". Ik was toen ziek haha, ik heb dat bandje nog steeds.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Sep 2014 10:31

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mijn neefje (van bijna 3 jaar) was van de week bij mijn ouders. Hij was met de tablet bezig toen mijn moeder hem riep om te eten. Zegt hij nee wacht ik ben aan het appen.
2014 2016
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 13 Sep 2014 11:13

Re: Leuke uitspraken-topic!

Wat een mooie uitspraken zitten er weer tussen!

Dat liedjes verzinnen doet N. ook zo vaak. Toen het v/d week hier op vakantie flink regende en onweerde zong ze heel zielig, terwijl ze voor het raam stond: "Deze vakantie is zo niet leuheuk. Ik lig hiervan niet in een deuheuk. Morgen wil ik gewoon naar het strahand. Wolken wat is er toch aan de hahand?!"
<<

Fiene

Bericht 14 Sep 2014 19:37

Re: Leuke uitspraken-topic!

Vandaag had N een paar leuke ' uitspraken'

R moest huilen, N ging erbij staan en zegt; ohooow die uilen? (huilen)

En vanavond was ik haar aan het wassen en zei; ik ga je arm/been etc wassen. Steekt ze haar voetje om heen en zegt: voetje..
<<

Papillio

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 15 Sep 2014 08:27

Re: Leuke uitspraken-topic!

Gisterenavond ging B. naar bed en ik zei tegen hem: "welterusten, lieverd". Zijn antwoord was: "doei, schatje spetter"
2012 2014
<<

ChiQ

Bericht 15 Sep 2014 08:33

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ah leuk die kleine kwebbelkousen!

Julian gaat als een speer.. Hij zat vorige week achterin en meestal wip ik zijn schoenen dan uit, lekker zitten in zijn stoel. Ziet hij zijn sokken (Julian heeft altijd witte sokken aan) maar dit waren Bumba sokken. Zegt hij: 'Waauw, okke baaabuuu!'

Vond ik heel schattig.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 15 Sep 2014 08:51

Re: Leuke uitspraken-topic!

Wat een mooie uitspraken!

L zei vanochtend toen ik haar kamer in kwam 'mama dikke buik!'.
En bedankt, ook goedemorgen! :eyes:
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem275

Bericht 15 Sep 2014 08:58

Re: Leuke uitspraken-topic!

Dit is zo'n leuk topic :D

Ik wilde vanmorgen even een kaartje posten en eendjes voeren, maar T. wilde niet mee.
Gaat hij met de randomreader papa bellen "mama wil naar de brievenbus en eendjes voeren, maar ik wil niet mee". Toen kwam hij terug om te vertellen dat hij van papa niet mee hoefde..

Verder is het gewoon leuk waar hij allemaal onderhandeld met zijn broer en wat hij allemaal onthoud.
Gisteren had hij het er nog over dat hij mamma had zien hardlopen 'gisteren' samen met oma, opa,papa en L. Maar dat is al in juni geweest.
En wat vele vertellen van de verhalen en rollenspellen is ook herkenbaar :)
Laatst gewijzigd door Anoniem275 op 15 Sep 2014 09:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 15 Sep 2014 09:02

Re: Leuke uitspraken-topic!

En toen moest ik keihard lachen! Wat een goeie!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 15 Sep 2014 11:26

Re: Leuke uitspraken-topic!

Whaha Bubble, wat slim bedacht van hem!
<<

Anoniem124

Bericht 15 Sep 2014 11:34

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mijn zoon gooide zaterdag op een verjaardag zand naar de grootmoeder van bijna 90 :omg: . Dus ik geef hem op zn donder zegt ie `Is cool`. :wtf:
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 15 Sep 2014 17:34

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mijn dochters zaten gisteren op de bank toen de oudste uit het bijna niets opeens zei.. "zusjesnaam jij bent een k*twijf!" :palm: Ik zo "pardon?" "Ja mama ze kliert mij."
Wat niet zo was overigens. Ze kibbelden alleen wie de iPad op schoot vast mocht houden zucht.. Dan rest de volgende vraag ook nog steeds, waar heeft zij ooit k*twijf horen zeggen. Vast ergens. :12:
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem156

Bericht 16 Sep 2014 17:21

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik moest vandaag invallen in groep 6 en gaf Natuur. De kinderen bladerden door het boek en vonden een foto van de bevalling van een biggetje.
Iedereen riep natuurlijk 'Iiieeuwl' door de klas.
Een jongetje riep verwonderd 'Het komt er aan de achterkant uit!' Een meisje riep erachteraan 'Gadver! Dit kan zo ook bij meisjes gebeuren!'
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 17 Sep 2014 09:53

Re: Leuke uitspraken-topic!

Of ik niet 'effetjes' kon wachten want ze moest papa 'nog effe belle'.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Fiene

Bericht 17 Sep 2014 19:38

Re: Leuke uitspraken-topic!

R zei vandaag: Mama, er zit post in de postbodedeur! (brievenbus)

en daarna in de auto: Mama, ik heb het zo warm..er komt water uit mijn hoofd!
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 17 Sep 2014 19:50

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik moest zo lachen om D vanavond, we waren samen met papa de hond aan het uitlaten en er fietsten 2 meisjes langs. Zegt D ineens, oeeh mooie meisjes.....

Waar hij dat toch weer vandaan heeft, waren meisjes van een jaar of 7....
D. 16-8 en J. 27-11
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers