Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moeilijk zwanger worden topic

<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 10 Sep 2014 11:37

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ik vatte het ook niet op als aanvallend hoor ShallY! Ik hoop andersom ook niet. Ik vind ook niet dat je handvaten moet krijgen om in de sociaal aanvaardbare norm te vallen, tenzij je dat zelf wel wilt. Maar alles bij elkaar is het gewoon erg veel en daarom zit je er. Ik vind het om die reden vreemd dat ze de aanleiding wegwuift en zich gaat richten op twee, drie andere punten. Tenzij daar een achterliggende reden voor is die ik niet begrijp. Dat kan zomaar, uiteindelijk heb ik er niet voor geleerd.

Ik heb na mijn 2 mk ook bij een psychologisch verpleegkundige gezeten. Hij heeft me uitgedaagd met tegenvragen/spiegelen. Het heeft mij geholpen om daaruit handvaten te verkrijgen. Mijn gevoelens waren er nog steeds maar ik kon beter dealen met de gevoelens en alles erom heen.
L2014 & H2017
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 10 Sep 2014 11:47

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Spannend Sabje, morgen is het al zo ver! Hoop dat het meevalt, ondanks lastige positie van je eierstok.
Ik denk aan je in ieder geval! Hoe laat moet je?
De pregnyl zie ik ook tegenop om klaar te maken trouwens. Brr. Ik denk dat ik dat gewoon door m'n man laat doen. ;-)

Shally.. gewoon blijven meeschrijven hier hoor! Je gevoelens zijn wel heel begrijpelijk. Hoop dat je daar wat mee geholpen kan worden, dat je er voor jezelf iets minder moeite mee hebt. Maar ik herken het in die zin wel dat ik af en toe ook de zwangeren in mijn omgeving een beetje mijdt en/of kraamvisite uitstel en soms echt een hele verdrietige bui heb en dus idd ook vreselijk kan huilen (gelukkig tot nu toe wel alleen gewoon thuis).

Olijfje, fijn dat je nog relaxed bent! Dat moet je hebben! ;-) :-D
En kan me voorstellen dat je beetje ongeduldig wordt met al die verhalen van ons haha (hoe gek dat ook klinkt, ongeduldig zijn om met spuiten en allerlei moeilijke dingen te beginnen haha). Maar 17e is al snel!

All, ik had vandaag de 2e echo. Er zijn wat follikels bijgekomen, heb er nu 10, dus daar wel erg blij mee. :-)
Helaas zijn ze nog net niet groot genoeg om vrijdag de punctie te kunnen doen. Vanmiddag hebben ze planningsoverleg en dan gaan ze bespreken wanneer de punctie gepland wordt (waarschijnlijk maandag, misschien zondag). Ik hoop heeeeeel erg dat het op zondag kan (dat ligt aan hun werkrooster.. vond ik wel beetje gek, ik dacht dat het puur om grootte van de follikels ging, maar blijkbaar kunnen ze dat wel wat rekken of zo?). Vanmiddag bellen ze me welke dag het gaat worden. Pfff spannenddd.
<<

Anoniem75

Bericht 10 Sep 2014 11:52

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Heel veel succes morgen Sabje!!
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 10 Sep 2014 13:47

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ik vind mijn reacties zelf ook vrij heftig en ken mezelf helemaal niet zo. Ik word verbitterd en dat wil ik zeker niet.
Morgen ga ik het nog eens aankaarten dat ik zeker wat handvaten wil hebben. Daarom ben ik ook naar een psycholoog gegaan.. (En vraag mezelf nu dus ook af of ik er wel goed aan doe om bij haar te blijven).
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 20:23

Bericht 10 Sep 2014 21:48

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Hè meiden,

Ff snel reageren helaas mis gegaan! Ben er zo ontzettend verdrietig van....
Bah ineens staan we voor poging 3! Zaterdag ongesteld geworden.....

Ga later ff weer bijlezen!!

Succes meiden
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 11 Sep 2014 03:17

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ahw SB, wat ontzettend verdrietig, het leek zo gunstig allemaal. Logisch dat je hier heel verdrietig van wordt.

Sterkte :hug:
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 11 Sep 2014 07:15

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Owww nee SB wat super rot. Het was je zo ontzettend gegund meis. :-(
Weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Voel met je mee. Hele dikke knuffel voor jou!
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 344

Geregistreerd: 03 Sep 2013 13:14

Bericht 11 Sep 2014 07:20

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Summerbeach, wat ontzettend verdrietig. Sterkte en een knuffel!!


Hier nog geen nieuws. Heb een kuurtje Clomid 100 achter de rug en a.s. dinsdag heb ik dan een follikelmeting. Kijken of het nu wel wat gaat doen. Spannend weer.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 11 Sep 2014 07:37

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ahh nee wat klote SB.. :hug:
<<

Anoniem328

Bericht 11 Sep 2014 07:50

Re: Moeilijk zwanger worden topic

sb wat super rot meid. ik had het zo gehoopt voor jullie!

sabje ontzettend veel succes vandaag!
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 11 Sep 2014 08:32

Re: Moeilijk zwanger worden topic

:hug: SB
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:05

Bericht 11 Sep 2014 09:39

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Sb: wat k*t. Ik wil je even een hele dikke knuffel geven.

De punctie is achter de rug. Hoop dat er goede eitjes bijzitten. Als eerste prikt hij in een cyste. Ik had het pijnlijker verwacht, maar deed natuurlijk wel pijn. ze vonden dat ik een hoge pijngrens heb.
Nu aan het bijkomen in het ziekenhuis. Mijn man nu opweg naar tilburg met de blaadjes. Nog even spannend of er genoeg eitjes zijn en of hij zijn deel goed lukt.
Laat het straks nog wel weten.
Ons boefje 24-08-2010
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 11 Sep 2014 11:25

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Balen SB, echt naar! Ik heb er de juiste woorden niet voor!

Spannend sabje!
L2014 & H2017
<<

Anoniem328

Bericht 11 Sep 2014 14:07

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Sabje wat fijn dat het je iets is meegevallen. Topper ben je! Ik ben heel benieuwd hoeveel eitjes je uiteindelijk hebt. Wat zal dit ontzettend spannend zijn zeg!
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:05

Bericht 11 Sep 2014 16:12

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ze hebben 4 eitjes gevonden. Ze gingen nog wel even doorzoeken. Deze komen van mijn rechterkant. Daar hebben ze door mijn baarmoeder heen moeten prikken om bij mijn eileider te kunnen. Daarom nu ook een antibiotica kuur om ontstekingen te verkomen. Links wel geprikt maar door de endometriose waarschijnlijk geen goede eitjes.
Heb nu eigenlijk bijna geen pijn, wel heel erg moe. Dus al lekker geslapen.
Nu zaterdag nog even spannend of ze goed bevrucht zijn. Zaad was goed, maar daar waren we ook niet echt bang voor.
Ons boefje 24-08-2010
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 11 Sep 2014 18:10

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ha Sabje, In ieder geval alvast 4 goede eitjes! Fijn!
Door je baarmoeder heen klinkt wel heel eng, brr. Ik vind je stoer in ieder geval!
Nu maar lekker rustig aan, fijn dat je geen pijn hebt! Hoop dat ze allemaal bevrucht worden!
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 11 Sep 2014 18:11

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Guus hoe ging je echo vandaag? Zijn ze goed gegroeid? ;-)
Ben benieuwd!
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 11 Sep 2014 18:12

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Oh Marinaa, ik had jouw berichtje er niet tussen gezien.
Ik ben even jouw verhaal kwijt, ga je dan met clomid IUI doen en heb je daarvoor een follikelmeting?
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 11 Sep 2014 18:26

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Wat een vervelende teleustelling SB! Sterkte!

Sabje fijn dat het goed is gegaan! Waren de resultaten goed? Spannend!

Ik heb vanmorgen tweede echo gehad, links waren de vier al super gegroeid en eigenlijk al 'klaar' recht waren er van de 6 maar twee doorgegroeid en die zijn ook nog iets te klein maar ze denken dat die voor maandag wel meegegroeid zijn dus ik heb maandag punctie! Hoop heel erg dat er dan rechts toch nog een paar mee zullen groeien! De kleinsten waren 13 dus ze kunnen nog groot genoeg zijn voor maandag.
Ze gokte op 7-9 folikels voor de punctie.

Ik vind het erg spannend! Moest jij ook maandag Sophie?
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 11 Sep 2014 19:11

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Hai Guus, fijn dat je maandag mag, dat kwam voor jou goed uit juist toch?
Hoop dat die kleintjes ook nog beetje doorgroeien en je idd op 9 follikels of zo uitkomt!

Ik mag uiteindelijk zondag al! Heel blij mee qua timing.
Heb zojuist laatste lucrin + gonal geprikt! Morgenavond de pregnyl en dan ben ik klaar met prikken. ;-)
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 11 Sep 2014 20:25

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Jullie zijn toppertjes meiden!
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 344

Geregistreerd: 03 Sep 2013 13:14

Bericht 12 Sep 2014 07:22

Re: Moeilijk zwanger worden topic

SophieZMY schreef:Oh Marinaa, ik had jouw berichtje er niet tussen gezien.
Ik ben even jouw verhaal kwijt, ga je dan met clomid IUI doen en heb je daarvoor een follikelmeting?


Hi, ik heb onlangs een leo ingreep gehad. Ik had heel veel eiblaasjes waardoor ik op Clomid en Gonal niet goed reageerde. Hier hebben ze er een paar van weggehaald. Nu gaan we eerst kijken of Clomid wat gaat doen, dus of ik daar weer wel een eisprong mee krijg. Op dag 12 doen ze dan een follikelmeting om te kijken of ze al kunnen zien of het wat doet.
Wij zitten nog niet in het IUI traject oid. We moeten het eerst zelf proberen (met behulp van Clomid en als dat niet werkt weer Gonal)
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 12 Sep 2014 17:28

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Lieve meiden,

Na lang weg te zijn geweest wil ik voor de meiden die heel erg met me mee geleefd hebben toch even een update plaatsen. Eind juli was het na veel pijn en moeite eindelijk zover dat mijn baarmoederslijmvlies dik genoeg was om onze enige embryo terug te plaatsen. Helaas had ik begin augustus een negatieve test. Onze droom is weg. Ik zal nooit meer een kindje van mezelf kunnen krijgen, zo verschrikkelijk verdrietig. Kut kanker!
We gaan ons nu richten op eiceldonatie en ondertussen probeer ik te verwerken en accepteren dat mijn allergrootste wens voor nu nog even mega ver weg lijkt.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 12 Sep 2014 17:34

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Bisq en alle andere meiden die er een nodig hebben; héle dikke knuffel!!
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 12 Sep 2014 17:36

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Oh lieve Bisq, wat vreselijk verdrietig, had zo gehoopt op een andere update van je!
Ik wens je alle kracht en sterkte toe om dit op jullie eigen manier te kunnen gaan verwerken.
En ik vind het heel knap dat jullie je op eiceldonatie kunnen richten, hopelijk brengt dat in de toekomst toch wat moois
Een hele hele dikke knuffel :hug:
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers