Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fietsplan met tijdelijk contract mogelijk?

<<

Anoniem114

Bericht 07 Sep 2014 19:29

Fietsplan met tijdelijk contract mogelijk?

Iemand ervaring mee? Ik kan 't dinsdag pas op m'n werk vragen maar ben nieuwsgierig :D Ik heb een verlenging van een jaar gehad en hoewel ik niet geloof dat ze me er hierna uitgooien, weet ik ook niet of ik kan deelnemen aan het fietsplan, wat ik wel graag wil!

M'n huidige contract loopt tot volgend jaar juli.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Sep 2014 19:55

Re: Fietsplan met tijdelijk contract mogelijk?

Een vriendin van mij heeft het wel gekregen.
Afbeelding
<<

Anoniem88

Bericht 08 Sep 2014 07:08

Re: Fietsplan met tijdelijk contract mogelijk?

Hier moest je een bepaald aantal jaar in dienst zijn.
<<

Anoniem178

Bericht 08 Sep 2014 08:08

Re: Fietsplan met tijdelijk contract mogelijk?

Kan wel, maar dan moet hij binnen een jaar "afbetaald" worden in plaats van 3. Je brutosalaris wordt dus lager, wat nadelige gevolgen kan hebben voor je eventuele. Mits het natuurlijk kan op tijdelijk contract bij die werkgever.
<<

Anoniem114

Bericht 08 Sep 2014 08:15

Re: Fietsplan met tijdelijk contract mogelijk?

Voor m'n eventuele wat, Rovine?..

En bedankt voor de reacties! Mag morgen weer werken en loop dan wel even bij PZ binnen. De fiets die ik op 't oog heb, is gelukkig niet overdreven duur dus zelfs als 't in 10 termijnen kan, worden 't geen wereldbedragen of zo :)
<<

Anoniem222

Bericht 08 Sep 2014 08:29

Re: Fietsplan met tijdelijk contract mogelijk?

Ik heb een contract voor bepaalde tijd en ik kan gewoon deelnemen maar wellicht ligt dat inderdaad aan het bedrijf. Bij mij is het zo dat ze in principe gewoon uitgaan van het feit dat je blijft, ook na je contract en mocht het dan zo zijn dat je eerder weg bent dan dat je termijnen afbetaald zijn dan krijg je nog een naheffing. Prima!
<<

Anoniem114

Bericht 08 Sep 2014 08:32

Re: Fietsplan met tijdelijk contract mogelijk?

Ik denk dat ze er 't zelfde over denken als bij jou, Harri! Of misschien hoop ik 't meer..
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 08 Sep 2014 09:13

Re: Fietsplan met tijdelijk contract mogelijk?

Het fietsplan in zijn huidige vorm loopt tot 31 dec, in 2015 veranderd het fietsplan behoorlijk. Misschien iets om rekening mee te houden (ik denk zelf altijd, ah dat doe ik wel en dan ben ik een paar maanden verder :smile: )
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem205

Bericht 08 Sep 2014 09:32

Re: Fietsplan met tijdelijk contract mogelijk?

En het hangt er vanaf hoé de regeling van het fietsplan is.
Bij mij op het werk kan het ook met bepaalde tijdscontracten, je ruilt of vakantiedagen ervoor in (de bovenwettelijke, mits je er genoeg hebt) of het wordt ingehouden van je bruto salaris cq eindejaarsuitkering cq bonus. WIj ruilen dus in 1x het hele bedrag bruto uit. Vooral bij een bonus/eindejaarsuitkering in december is dat zeer gunstig omdat je dan per saldo minder belasting betaalt over een van die twee.
<<

Anoniem88

Bericht 08 Sep 2014 19:25

Re: Fietsplan met tijdelijk contract mogelijk?

Wie weet dit? Als ik nou in december dit jaar een fiets koop en ik los hem daarna maandelijks via m'n salaris af, gelden dan de voorwaarden van 2015, of de oude voorwaarden zoals ze waren? Ik mag weer een fiets uitzoeken maar ik wil dat eigenlijk pas eind van het jaar/begin volgend jaar doen als ik meer zicht heb op de financiën van volgend jaar.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 08 Sep 2014 19:31

Re: Fietsplan met tijdelijk contract mogelijk?

Tegen mij zeiden ze dat het kon met mijn 1-jaar contract. Wel wordt hij dan afgelost in 12 maanden en moet je contractduur nog minimaal 1 jaar zijn bij het afsluiten van het fiets-contract (=aanschaf fiets). Dus als je jaarcontract al ingegaan is kan het niet meer.
<<

Anoniem178

Bericht 08 Sep 2014 20:44

Re: Fietsplan met tijdelijk contract mogelijk?

Snooki schreef:Voor m'n eventuele wat, Rovine?..


Ehhh... WW dus. :drunken:
<<

Anoniem114

Bericht 09 Sep 2014 10:42

Re: Fietsplan met tijdelijk contract mogelijk?

Jeej bij ons kan het ook! Vanmiddag nieuwe fiets uitzoeken!

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers