Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe kids over scheiding vertellen.

<<

Meeko

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 44

Geregistreerd: 04 Sep 2013 13:13

Bericht 08 Sep 2014 10:30

Re: Hoe kids over scheiding vertellen.

Dendelion, dat is idd een goed punt. En t is idd zo dat er geen enkele oplossing goed is. Maar er moet toch iets zijn wat t beste zou zijn.

Fiene, daar zat ik ook al aan te denken.

Mzcharlotte, jeetje dat is ook heftig zeg. Maar bij ons dus wel een reden om nu uit elkaar te gaan, dan zo door te gaan en over een paar jaar dus dat horen van je kinderen. We zijn wel overtuigd dat dit het beste gaat zijn voor iedereen. Ook al is het beste dat papa en mama samen gelukkig kunnen zijn. Maar dat gaat niet meer.
En je 2e stukjes is idd een beetje wat we willen vertellen. Niet in details het waarom, maar dat dat gebeurd bij grote mensen.

Ik denk dat we er toch voor kiezen om tussen het vertellen en weg gaan wat langere tijd ertussen te laten. Een weekje ongeveer. Geen idee of dat verstandig gaat zijn, en of de oudste daar niet veel last van gaat krijgen. Maar anders lijkt t me te snel, weinig tijd om er aan te wennen, en dat voelt nog minder goed.
En dat weg brengen is misschien wel een goede. Kunnen ze meteen hun nieuwe kamer zien.
<<

Kat

Noob

Berichten: 119

Geregistreerd: 12 Jun 2014 13:02

Bericht 08 Sep 2014 18:29

Re: Hoe kids over scheiding vertellen.

Sterkte, het lijkt me inderdaad wel goed om er een weekje tussen te laten. En blijkt dit voor de kinderen toch te lang te zijn kun je het altijd nog veranderen als ik het zo lees.
28-33-34-33- zwanger

Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers