Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sollicitatietopic

<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 05 Sep 2014 20:28

Re: Sollicitatietopic

Ik heb nog even geinformeerd bij dat meldpunt, maar die hebben blijkbaar maar 1 medewerker en die heeft nu vakantie dus dat duurt nog even.

Bedrijf 2 was ook een fijn gesprek! Nu dus twee gesprekken daar gehad en ik zou vandaag gebeld worden maar ik heb nog niks gehoord dus we wachten het even af :)
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 08 Sep 2014 11:05

Re: Sollicitatietopic

Spannend Nijntje! Heb je inmiddels al wat gehoord?

Ik vroeg me af, als jullie bellen n.a.v. een vacature en er neemt niemand op, wanneer bellen jullie dan nog een keer?

Ik heb net een vacature gevonden voor mijn droombaan (als starter dan) en ik wil bellen voor meer informatie, maar ze neemt niet op!
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 08 Sep 2014 14:23

Re: Sollicitatietopic

Jaaaa ik heb de baan!!! Baan 2 dus :cheering: :cheering: :cheering: :cheering:
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 12:45

Bericht 08 Sep 2014 15:23

Re: Sollicitatietopic

Oh wat fijn! Is dit nog een leukere dan die vorige? Dan moest het zo zijn blijkbaar :). Is het in dezelfde sector?
Heb je daar ook een studie in gevolgd trouwens? Gewoon even nieuwsgierig (ik namelijk wel, maar werk in een heel ander vakgebied nu).

Ik heb trouwens ook bijna een baan! Moeten nog het laatste gesprek en onderhandelingen hebben maar volgens mij komt het goed.
<<

Anoniem238

Bericht 08 Sep 2014 15:26

Re: Sollicitatietopic

@ Nijntje4, gefeliciteerd!!!! :banaan: :banaan:
Ik ben wat voor baan je hebt en in welke sector?
Geniet van dit mooie nieuws :smile: :smile:
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 08 Sep 2014 15:31

Re: Sollicitatietopic

Gefeliciteerd Nijntje, superfijn zeg!

En lara jij ook (bijna) gefeliciteerd!
<<

Anoniem215

Bericht 08 Sep 2014 15:41

Re: Sollicitatietopic

Wat fijn Nijntje, gefeliciteerd!
Succes Lara, met het laatste gesprek en het onderhandelen.
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 08 Sep 2014 16:46

Re: Sollicitatietopic

Thanks!

Ik durf nog even niet te zeggen waar en wat want ik moet nog tekenen. Heb geleerd van de vorige keer :smile:
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:03

Bericht 08 Sep 2014 17:50

Re: Sollicitatietopic

Gefeliciteerd nijntje! het is je gegund :thumbup:

Mijn huidige contract loopt af in februari 2015 en wordt helaas niet verlengd.
Dus ik ben nu ook op zoek naar een andere baan! Ik ben bijna HBO Communicatie afgestudeerde maar ik wil niet in dat werkveld werken. Het liefst iets administratie of in de zorg, in zuid Brabant. Laat de zoektocht maar beginnen!
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Sep 2014 08:53

Re: Sollicitatietopic

@ Girli : gewoon nog een keertje bellen. Misschien via een ander nummer, maar vergeet niet dat een hoop mensen parttime werken en soms daardoor slecht bereikbaar zijn. Ik heb ook wel een een keer of 4 gebeld voordat ik de juiste persoon aan de telefoon kreeg.

@ Nijntje gefeliciteerd.

@ Lara succes met de laatste loodjes

Ik heb vanmiddag een een gesprek in Heerlen, bijna 2 uur bij mij vandaan reizen maar ik hoop wel dat ik die baan krijg Het is dan voor 3,5 dag, maar ik wil proberen een halve dag thuis te werken omdat ik die halve dag ook studie heb en ik een beetje fit in de schoolbanken wil verschijnen. Ik ga er voor duimen, want aan de hand van mijn CV willen ze toch een gesprek met mij terwijl ik wel een dure wordt voor de school omdat het via een detacheringsbureau gaat.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 09 Sep 2014 11:00

Re: Sollicitatietopic

Nijntje, wat fijn, gefeliciteerd met je baan!

Silly-one, succes met je gesprek vanmiddag.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 09 Sep 2014 13:26

Re: Sollicitatietopic

Gefeliciteerd Nijntje!!
Hoe was je gesprek SO?

Ik schrijf ook weer eens mee hier. Is lang geleden omdat er niks spannends te melden was na alle 38282939 brieven.
Zit inmiddels sinds feb thuis. Heb wel een paar uurtjes werk in de week maar dat zijn er maar 3 en een enkele keer meer uren.
Nou heb ik me gisteren weer suf gesolliciteerd en had ik vanmorgen een gesprek voor een stomme functie die stom ver weg is. Maar goed, werk is werk. Het gesprek duurde maar 10min!! Irritant want het was een uur rijden.
Maar om mijn dag goed te maken belde eind van de ochtend een bedrijf waar ik gisteren een brief naar toe heb gedaan dat ze me graag op kennismakingsgesprek wilde, zsm. Kom er net vandaan en het is een SUPER leuke functie! Hoop eind van de week te horen dat ik naar de 2e ronde mag en hoop zoooo dat ik wordt aangenomen!!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Sep 2014 19:22

Re: Sollicitatietopic

Gesprek ging goed, kreeg van de recruter ook goede feedback terug en zij vond ook dat het een goed gesprek was. Nu afwachten tot volgende week vrijdag. Ik denk wel, als ze iemand hebben die dichter bij woont dat die 80% meer kans heeft. Ik moet toch anderhalf uur enkele reis reizen en dat is voor hun ook niet ideaal. Ik heb het er wel voor over, maar het kan voor hun een rede zijn om het af te blazen.

Morgen ga ik weer vacatures zoeken en ook even buiten het onderwijs.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 10 Sep 2014 09:13

Re: Sollicitatietopic

Fijn SO! En idd, iemand die dichterbij woont kan goed meer de voorkeur hebben.

Ik ben net gebeld dat ik morgen op 2e gesprek mag komen voor de leuke baan!!
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 10 Sep 2014 12:20

Re: Sollicitatietopic

Wat goed Kees, spannend!

En so, spannend... Hoop dat ze met jou verder willen.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 10 Sep 2014 12:44

Re: Sollicitatietopic

Nijntje, wat ontzettend fijn! Gefeliciteerd!

Kees, veel succes bij het 2e gesprek!

Morgen mag ik ook op gesprek! De baan lijkt me leuk (e-mails beantwoorden op een helpdesk) alleen de tijden kunnen varieren tussen 6 en 23 uur, dat vind ik wel een groot nadeel omdat ik als het tegenzit mijn zoontje dan 4 keer per week óf niet uit bed kan halen, óf niet naar bed kan brengen. (De baan is voor 28 uur per week minimaal).
Dus het is niet de meest ideale baan, maar goed, het alternatief is dat ik anders per oktober de bijstand in moet en dat zie ik helemaal niet zitten (bovendien kan ik gewoon verder solliciteren). En voordeel is bijvoorbeeld wel: als ik tot 23 uur werk, hoef ik pas rond 15 uur te beginnen en ben dan dus bijna de hele dag samen met mijn zoontje.
Morgen dus een gesprek en een taaltest. Erg spannend!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 10 Sep 2014 13:30

Re: Sollicitatietopic

Spannend Lookie!! De taaltest valt vaak wel mee vind ik. Verschillen tussen u en uw, jou en jouw. Verledentijd en tegenwoordigetijd. D/t/dt. Goed te doen!
En je kunt idd verder solliciteren. Maar met 28u ben je ook ruimer beschikbaar en kun je makkelijker met iemand bv ruilen.
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 10 Sep 2014 20:18

Re: Sollicitatietopic

Kees en Lookie, wat goed en succes!

En dank allen voor de felicitaties :cheering:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 11 Sep 2014 12:44

Re: Sollicitatietopic

Lookie hoe is het gegaan?

Ik werd gisteren en net weer gebeld door het detacheringsbureau via wie ik dinsdag een gesprek had. Ze willen mij nog bij 3 scholen voorstellen aan de hand van mijn CV. Best grappig dat ik zo ineens straks een hoop gesprekken heb zonder dat ik er veel voor hoef te zoen ( zo voelt het een beetje). Het zijn allemaal verschillende vestigingen met 1 database, maar ze pakken wel iedere keer mijn CV eruit. Dus blijkbaar is die toch goed.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 12 Sep 2014 08:51

Re: Sollicitatietopic

Hoe is het gegaan Lookie?

Ik krijg als het goed is vandaag te horen of ik een arbeidsvoorwaarde gesprek ga hebben. Ik ben gewoon ziek van de zenuwen. Ik wil deze baan zooooo graag!!!! Na het gesprek zat ik nog helemaal te trillen van de zenuwen en daarna kwam de 'depressie' ik heb het vast niet goed gedaan, ik had dit anders moeten doen en dat anders moeten zeggen. :12: Ik word er gek van!
Zit nu als een havik steeds op mn telefoon te kijken bluh! Stom gevoel!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 12 Sep 2014 08:52

Re: Sollicitatietopic

Goed nieuws toch SO!? Zou mooi zijn als er iets uitkomt!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Sep 2014 09:39

Re: Sollicitatietopic

Ik wacht inderdaad af Kees. Gisteren nog gebeld door een ander bureau, maar de opdrachtgever wil echt iemand die fulltime beschikbaar is. Dus helaas niks voor mij vanwege 1dag studie.

Kees jammer ook dat je zo zenuwachtig bent omdat je de baan zo graag wilt. Heb je dat vaker gehad? Want het zou jammer zijn dat zulke zenuwen je een baan kunnen kosten om maar zo te zeggen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 12 Sep 2014 09:43

Re: Sollicitatietopic

Nee normaal heb ik dat niet. Maar met deze baan zou ik eindelijk eens in de branche kunnen gaan werken waar ik graag in verder wil. Zie het dus echt als een grote kans! Tijdens het gesprek had ik natuurlijk wel zenuwen maar die waren gewoon normaal. Nu is het echter een heel ander verhaal. Maar ja, ik heb gedaan wat ik kon en nu is het afwachten.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Sep 2014 10:04

Re: Sollicitatietopic

Het is inderdaad afwachten, maar je weet ook nooit wat ze zoeken. Ik heb laatst een gesprek gehad waarbij ik al ongeveer in het gesprek een toezegging kreeg, maar uiteindelijk kreeg ik de baan niet. Puur op basis van een klik die er met hem wel was en met haar niet.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 12 Sep 2014 12:54

Re: Sollicitatietopic

Silly One, dat klinkt positief! Hopen dat het tot iets leidt!

Kees, weet jij al wat meer? Spannend!

Mijn gesprek en taaltest gisteren gingen goed! Ze gaat me voorstellen bij het bedrijf, hopen dat ik daar dan ook op gesprek mag komen. Het klonk ook allemaal nog iets leuker/beter dan ik verwacht had dus sowieso een positief gevoel bij. Ik wist dat het voor een helpdesk was, maar niet bij welk bedrijf. Blijkt bij Marktplaats te zijn :D
Maandag hoor ik waarschijnlijk meer, ik hoop zo dat ik ook bij het bedrijf zelf op gesprek mag!
VorigeVolgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers