Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hotelarrangement Den Bosch / Nijmegen gezocht

<<

Anoniem238

Bericht 31 Aug 2014 11:18

Hotelarrangement Den Bosch / Nijmegen gezocht

Eind september ga ik met mijn moeder samen een weekendje weg.
Vorig jaar zijn we in Leiden geweest en nu is ons oog gevallen op Den Bosch of Nijmegen.
Zelf ben ik inmiddels al aan het zoeken op voordeeluitjes.nl naar een leuk arrangement.
Wie heeft er nog leuke tips voor een hotelarrangement (dus meer dan alleen de overnachting) in deze 2 steden?
<<

Anoniem147

Bericht 31 Aug 2014 17:16

Re: Hotelarrangement Den Bosch / Nijmegen gezocht

Hier in Nijmegen zit Manna. Dat is echt een heel mooi hotel/restaurant. Ik heb geen idee of ze ook wel eens arrangementen hebben maar heb er wel een aantal keren gegeten.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 31 Aug 2014 17:27

Re: Hotelarrangement Den Bosch / Nijmegen gezocht

In Nijmegem heb je Sanadom zitten. Een hotel en therme ineen. Ze hebben ook arragementen dat je daar kan overnachten en een dag welness hebt.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem238

Bericht 07 Sep 2014 09:22

Re: Hotelarrangement Den Bosch / Nijmegen gezocht

Bedankt voor de tips!
Onze keuze is gevallen op 'Secret Hotel' in Den Bosch van de site Hotelspecials.nl
Dit viel het beste in ons budget.
Vind het wel heel spannend welk hotel het wordt, maar het komt vast goed :smile:
<<

Anoniem147

Bericht 08 Sep 2014 07:33

Re: Hotelarrangement Den Bosch / Nijmegen gezocht

Leuk! Ik vind Den Bosch ook echt heel gezellig. Veel plezier.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers