Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jongensmoeders... Is dit herkenbaar?

<<

Anoniem88

Bericht 07 Sep 2014 10:15

Re: Jongensmoeders... Is dit herkenbaar?

Ik zou er even mee naar de huisarts gaan. Overigens denk ik absoluut niet dat het om het fijne gevoel gaat, ik geloof nog niet dat jongens dat op die leeftijd echt kunnen ervaren. Meisjes wel, meisjes kunnen dat naar mijn weten eerder. Wél kan een piemeltje stijf worden, dat wel. Maar dat kan ook zijn vanwege de wrijving, een piemeltje wordt op die leeftijd volgens mij nog niet stijf door genot. Ik verschoon weleens jongetjes waarbij hun piemeltje dan ineens omhoog wijst, dat dat kon, dat wist ik wel :)

Misschien dat hij zo stijf wordt door de wrijving omdat hij zo'n last van z'n luier heeft (jeuk) of omdat voorhuidje te strak zit. Hoe dan ook, ik zomer echt even mee naar de dokter gaan, wellicht heeft hij gewoon ergens last van. Vooral ook omdat hij het zonder luier niet doet. Vindt hij een natte (of juist een droge) luier niet gewoon een vervelend gevoel?
<<

Anoniem88

Bericht 07 Sep 2014 10:23

Re: Jongensmoeders... Is dit herkenbaar?

En daarbij, liever dat je er nu mee naar de dokter gaat dan over een halfjaar, jaar, als hij er meer van begrijpt. Best kans dat piemeltjes en genot dan ineens een heel beladen onderwerp voor hem wordt, want daar moet je kennelijk mee naar de dokter. Als er niks aan de hand zou blijken. Ik weet niet hoeveel impact dat op hem zou maken en hoe lang en op welke manier hij dat zou onthouden/interpreteren.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 07 Sep 2014 11:50

Re: Jongensmoeders... Is dit herkenbaar?

Waarom zou het bij jongens nog niet om het fijne gevoel gaan Dundas? Als ik aan Luuk vraagt waarom hij het doet zegt hij ook gewoon dat hij het lekker vindt. Niet met dezelfde seksuele (ont)lading als bij grotere jongens, maar zeker wel omdat het een fijn gevoel geeft.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 07 Sep 2014 11:58

Re: Jongensmoeders... Is dit herkenbaar?

Dundas, hoe bedoel je meisjes hebben dat eerder? En hoe weet je dat dan?
<<

Anoniem88

Bericht 07 Sep 2014 12:28

Re: Jongensmoeders... Is dit herkenbaar?

Dat is mijn eigen idee wat ik erbij heb, maar het kan ook zijn dat ik het mis heb hoor. Ik heb het iets te resoluut neergezet denk ik. Maar bij jongens heb ik het nog nooit meegemaakt, terwijl ik wel meerdere meisjes op m'n werk gehad heb die op zeer jonge leeftijd al gingen rijden en wrijven en op een gegeven moment ook echt een soort klaarkwamen en daarna ook in slaap vielen. Bij jongens heb ik het echt nog nooit gezien, maar daarentegen heb ik inmiddels al heel wat stijve piemeltjes gezien, maar ik heb altijd het idee dat het door wrijving komt, en niet door een soort seksuele opwinding. De reacties van andere jongensmoedees hier bevestigen dat gevoel eigenlijk des te meer. Maar, ik kan het verkeerd hebben.
Ik zou hoe dan ook wel even langs de dokter gaan en het verhaal even voorleggen. Al was het alleen maar om iets medisch of bijv een overgevoeligheidsreactie uit te sluiten. Daarna kun je er uiteindelijk als ouder ook beter op anticiperen en kun je van daaruit verder kijken hoe je erop wilt gaan/blijven reageren.
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1063

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 07 Sep 2014 14:23

Re: Jongensmoeders... Is dit herkenbaar?

Ik herken het wel bij mijn zoontje. Hij doet het sinds een aantal weken.
Vooral zijn beer is vaak de klos. Daar wrijft hij dan overheen. Hij doet het eigenlijk alleen in bed als hij net wakker is of als hij gaat slapen.
In bet begin deed hij het vaak. Nu zien we het wel minder gebeuren.

Je mag me ook pmen als je wilt.
Ik heb veel gegoogled en zag daar wel herkenbare verhalen. Het ene kind doet het wel. Het andere kind niet.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 07 Sep 2014 14:42

Re: Jongensmoeders... Is dit herkenbaar?

Volgens mij is het niet abnormaal hoor, en ik geloof zeker wel dat het om het fijne gevoel gaat. Toevallig was er hier gisteren nog een peuter op bezoek die hetzelfde deed. Hij is er heel erg mee bezig vertelde z'n moeder en ze leggen hem steeds uit dat hij dat niet bij andere mensen thuis moet doen, maar het is wel lastig want zo'n jochie begrijpt natuurlijk ook niet precies wat hij doet. Ik zou proberen je er niet al te druk om te maken (zolang hij geen pijn of irritatie lijkt te hebben).
#teammaple🍁
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 07 Sep 2014 15:25

Re: Jongensmoeders... Is dit herkenbaar?

Ik herken het niet. Wel dat ze eraan zaten maar niet op deze manier.
Ik zou voor de zekerheid toch even laten checken of het niet door zijn voorhuidje komt.
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 07 Sep 2014 16:17

Re: Jongensmoeders... Is dit herkenbaar?

Miccie schreef:Ik herken het wel bij mijn zoontje. Hij doet het sinds een aantal weken.
Vooral zijn beer is vaak de klos. Daar wrijft hij dan overheen. Hij doet het eigenlijk alleen in bed als hij net wakker is of als hij gaat slapen.
In bet begin deed hij het vaak. Nu zien we het wel minder gebeuren.

Je mag me ook pmen als je wilt.
Ik heb veel gegoogled en zag daar wel herkenbare verhalen. Het ene kind doet het wel. Het andere kind niet.


Ah, dus ook een dreumes rond dezelfde leeftijd, die hetzelfde doet.
Afbeelding
Afbeelding
<<

lucha

Noob

Berichten: 20

Geregistreerd: 01 Sep 2014 17:08

Bericht 07 Sep 2014 16:59

Re: Jongensmoeders... Is dit herkenbaar?

tis normaal op deze leeftijd heeft mijn zoontje ook gedaan een periode en mijn dochtertje doet het nu en zei is 1,5
<<

Anoniem331

Bericht 07 Sep 2014 19:54

Re: Jongensmoeders... Is dit herkenbaar?

Ik zou het liever even checken bij de huisarts dat het niet iets is waar hij kast van heeft, dan er zo van uit gaan dat het niks is.
Wie of wat bepaald wat normaal is? Even laten checken en je weet het zeker.
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1063

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 07 Sep 2014 20:05

Re: Jongensmoeders... Is dit herkenbaar?

teletascha schreef:
Miccie schreef:Ik herken het wel bij mijn zoontje. Hij doet het sinds een aantal weken.
Vooral zijn beer is vaak de klos. Daar wrijft hij dan overheen. Hij doet het eigenlijk alleen in bed als hij net wakker is of als hij gaat slapen.
In bet begin deed hij het vaak. Nu zien we het wel minder gebeuren.

Je mag me ook pmen als je wilt.
Ik heb veel gegoogled en zag daar wel herkenbare verhalen. Het ene kind doet het wel. Het andere kind niet.


Ah, dus ook een dreumes rond dezelfde leeftijd, die hetzelfde doet.


Ze zijn inderdaad bijna even oud zie ik.
We zien ook echt dat het om het fijne gevoel gaat. Als hij 'klaar' is, zucht hij even en dan is hij weer normaal zeg maar.
Afbeelding

Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers