Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wijnproeverij

<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 03 Sep 2014 14:17

Wijnproeverij

Voor de verjaardag van een vriendin heb ik een wijnproeverij cadeau gegeven. Binnenkort willen we dat gaan doen. In zit nu te googlen voor wijnproeverijen, maar de meeste locaties bieden dit pas aan vanaf 6 of 8 personen.

Hebben jullie misschien een idee voor een locatie waar ze wijnproeverijen aanbieden voor 4 personen? Het mag in de omgeving van Utrecht, Zoetermeer, Leiden of Den haag zijn.

Ik zie op Groupon ook steeds de deal van een proeverij bij je thuis. Heeft iemand dit al eens gedaan? En hoe beviel dat?
<<

Anoniem80

Bericht 03 Sep 2014 14:54

Re: Wijnproeverij

In limburg weet ik er eentje, maar dat is te ver denk ik he?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 03 Sep 2014 14:59

Re: Wijnproeverij

Misschien kan je zo een bedrijf bellen en vragen of ze die dag al iets hebben staan en of je kan aansluiten.
Ik heb het ooit met het vrijgezellenfeest van mijn zus gedaan en wij waren wel met een groep van 8, maar we zaten daar met een man of 20 binnen. Er waren andere groepen bij.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 03 Sep 2014 15:48

Re: Wijnproeverij

Jaaa, ik weet een heel leuk adresje in Utrecht:

http://rubensproeflokaal.nl/proeverijen/

Een proeverij van 45 minuten doen ze ook vanaf 2 personen.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 03 Sep 2014 19:13

Re: Wijnproeverij

Limburg is inderdaad een beetje ver weg!

En dat is misschien ook wel een idee Silly.

Sterre die had ik ook gevonden. Is dat een leuke locatie? Utrecht is wel heel makkelijk. Ik vind 45 min alleen wel een beetje kort. Kan ik jou trouwens vorige week hebben zien fietsen in Ondiep?
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 03 Sep 2014 19:30

Re: Wijnproeverij

Ik heb daar ook een keer een proeverij gehad met twee personen, die duurde wel wat langer dan 45 min. In plaats van zes wijntjes had hij ons er toen 10 laten proeven, dat was eh, wel genoeg :drunken: Maar nu heeft zijn zoon het geloof ik overgenomen, misschien heeft hij ander beleid, haha. Het is in elk geval een super leuk zaakje, ik heb er laatst nog een wijntje gedronken aan de bar.

Ik fietste vorige week dinsdag wel ergens in de buurt van Ondiep, maar niet in de wijk zelf. Dus ik denk dat het een dubbelganger was ;-) Woon je daar?
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 03 Sep 2014 19:36

Re: Wijnproeverij

Ah, dat klinkt wel heel leuk! Ik neem het in overweging! Thanks.

Ik geloof dat het donderdag was dat ik 'je' zag. Het ging ook te snel om zeker te weten dat jij het was. Mijn vriend woont daar dus ben ik er nu vrij vaak.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 03 Sep 2014 20:54

Re: Wijnproeverij

Hm dan was ik het niet, donderdag ben ik daar niet geweest :)

Succes met je zoektocht! Ik keek ook nog even op de site van VinVin, dat is ook al zo'n leuk wijnbarretje, maar daar zijn proeverijen vanaf 8 personen. Stomm!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem173

Bericht 03 Sep 2014 20:55

Re: Wijnproeverij

Deze heb je in mijn woonplaats, vind ze in de bar erg kundig iig, weet niet hoe de proeverijen zijn.
http://www.cavatappi.nl/c-2145993/proeverijen/
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 04 Sep 2014 07:32

Re: Wijnproeverij

Wij kregen dit binnen via Twitter, misschien heb je er iets aan:

@WijnproefAgenda: @zegmaaryes Kijk eens op http://t.co/HCwKwB6WEo Daar vinden jullie wel een mooi overzicht. Zeker in Utrecht. @utrechtwijnstad @bloemutrecht
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 04 Sep 2014 10:59

Re: Wijnproeverij

En nog een tweet: @vdLinden_drank: @zegmaaryes Op 27 september organiseren we een wijn&spijs avond voor 27.50 euro p.p. in Soest maar proeverij aan huis is ook mogelijk!
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 05 Sep 2014 20:53

Re: Wijnproeverij

www.deproeftafel.nl organiseert in Zeist dit soort dingen, misschien hem eens benaderen wat er kan?
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 07 Sep 2014 09:09

Re: Wijnproeverij

Wat leuk dat jullie het op Twitter hebben gezet! Dank voor de suggesties!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers