Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help! Kapstokinspiratie gezocht.

<<

Anoniem 63

Bericht 04 Sep 2014 21:07

Help! Kapstokinspiratie gezocht.

De gang is opnieuw gestuct en de trap wordt opnieuw bekleed. Nu willen we onze oude kapstok niet meer terughangen, maar.... wat dan.....

Ter illustratie: de kapstok kan eigenlijk alleen tussen de meterkast en de trap. Dat betekent dat we niet veel ruimte in de breedte hebben voor de kapstok. En dat terwijl ik wel graag zoveel mogelijk haakjes wil hebben omdat we nogal wat jassen hebben. Wit is absoluut een no-go. Verder staan alle opties nog open. Hoewel ik van die 'mandjeskapstokken' eigenlijk het leukst vind, maar die zijn vaak vrij breed. Nu konden we onze sjaals en handschoenen en andere troep ook in zo'n mandje op onze kapstok kwijt. Toch wel handig...

Wat voor kapstok hebben jullie? Wat vind je zelf mooie kapstokken (ongeacht of het in je huis past of binnen je budget is)? Wat wil je allemaal kwijt kunnen op je kapstok?

Kortom: kapstokinspiratie gezocht! Plaatjes en foto's ook zeer welkom!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Sep 2014 00:18

Re: Help! Kapstokinspiratie gezocht.

Mijn ouders hebben iets meer ruimte, maar die hebben twee glasplaten met daaronder de mogelijkheid om met zes hangers de jassen op te hangen. Ik kan er geen foto van plaatsen, aangezien ze al een jaar of 15 hangen en ik geen idee heb welk merk ze zijn ( behalve dat ze duur waren).
Misschien is zo iets een mogelijkheid. Het voordelel hiervan is dat er nooit teveel jassen hangen in de gang. De zomerjassen gaan in de winter nar boven en in de winter gaan de zomerjassen naar boven. HIerdoor blijft alles in de gang overzichtelijk.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 05 Sep 2014 07:07

Re: Help! Kapstokinspiratie gezocht.

Onze kapstok is super simpel.
Gewoon losse haken bij de bouwmarkt gekocht.

Afbeelding

Dit idee. Heb even geen foto van onze eigen kapstok bij de hand.
Afbeelding
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 05 Sep 2014 08:18

Re: Help! Kapstokinspiratie gezocht.

Mijn broer heeft zoiets.

http://www.google.nl/search?q=kapstok+s ... B450%3B600

En dan er nog meerdere haakjes aan geboord.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem219

Bericht 05 Sep 2014 09:11

Re: Help! Kapstokinspiratie gezocht.

Wij zijn bezig met dit, moeten alleen nog haakjes

Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 05 Sep 2014 10:10

Re: Help! Kapstokinspiratie gezocht.

Wij willen zoiets, beetje industrieel
Afbeelding
<<

Anoniem75

Bericht 05 Sep 2014 10:15

Re: Help! Kapstokinspiratie gezocht.

Ik heb er een laten maken van steigerhout. Die van ons is 80 breed en heeft 5 haken.
<<

Anoniem216

Bericht 05 Sep 2014 10:21

Re: Help! Kapstokinspiratie gezocht.

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 13 Okt 2017 15:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem151

Bericht 05 Sep 2014 10:34

Re: Help! Kapstokinspiratie gezocht.

Mijn ouders hebben deze kapstok:
Afbeelding

Die van ons lijkt op die die Marin plaatst:
Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 05 Sep 2014 10:57

Re: Help! Kapstokinspiratie gezocht.

Cool, die vind ik leuk blue phone! Wij nemen waarschijnlijk een nog langere!
<<

Anoniem186

Bericht 05 Sep 2014 11:14

Re: Help! Kapstokinspiratie gezocht.

Ik zou graag grote schuifdeuren in de gang willen hebben. Lekker alle zooi er achter.

Zo iets, maar dan mooier.

Afbeelding
<<

Anoniem151

Bericht 05 Sep 2014 11:41

Re: Help! Kapstokinspiratie gezocht.

Marin schreef:Cool, die vind ik leuk blue phone! Wij nemen waarschijnlijk een nog langere!


Tof! Die van ons is 1 meter 50, fijn om zoveel ruimte te hebben!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Sep 2014 15:48

Re: Help! Kapstokinspiratie gezocht.

dit is die van ons. Mega oude foto. Inmiddels hebben we witte houten hangers en de mandjes zijn ook wit. Wil binnenkort misschien de witte plank vervangen voor steigerhout.

Ik vind zoiets met haken ook mooi maar totaal niet handig

Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem 63

Bericht 05 Sep 2014 21:22

Re: Help! Kapstokinspiratie gezocht.

Ahh, dank voor alle reacties!

Silly-One: met van die kledinghangers kun je inderdaad wel veel meer kwijt, maar ik heb echt een hekel aan die dingen (als kapstok dan) haha. Vind dat geklingel altijd zo irritant.

Ooh La La: daar heb ik ook over gedacht ja, losse haken. Vind dat wel mooi. Maar dan maken we liever zelf wat met losse haken op een plank, anders heb ik straks weer zoveel gaten in m'n nette nieuwe muur en je zult zien dat ik over een paar jaar weer wat anders wil, haha.

Rizzoli: Wordt dat niet heel rommelig dan? Wel origineel!

Leuk Aagje! Zoiets met verschillende soorten haken vind ik ook wel tof!

Marin, dat vind ik echt typisch iets voor jou ja! Ik vind 't ook wel mooi, maar het past hier niet zo in huis denk ik. Als ik m'n hele huis nog eens ga restylen zou ik ook wel meer industriële spullen willen gebruiken. Hou ook zo van dat soort lampen, maar het past nu gewoon niet bij de rest.

Razz: wij hebben inmiddels ook wat sites gevonden waar je ze op maat kan laten maken van steigerhout. Erg mooi! Maar vaak kan ik dan nog net te weinig kwijt naar mijn zin, of het wordt zo'n kolossaal geval.

Dimmel: die hebben mijn schoonzus en zwager ook, en dan ook met kledinghangers inderdaad, maar die vind ik dus niks, haha. Hij is wel heel praktisch, dat weer wel.

Oeh, Blue Phone, die tweede is echt heel tof! Maar dus niet zo matchend bij ons interieur helaas. Ik wou dat ik een hele lange gang had en dan zo'n superlange hakenrij, echt mooi!

Jans, dat lijkt me ook ideaal inderdaad. Helaas niet te realiseren in onze kleine gang.

Sarah, zoiets hebben mijn opa en oma in de gang. Weer die kledinghangers die ik rot vind, haha. Maar wel superveel plek zo natuurlijk.
<<

Anoniem 63

Bericht 05 Sep 2014 21:25

Re: Help! Kapstokinspiratie gezocht.

We zitten nu een beetje te twijfelen over deze:

http://www.otto.nl/product/10030001319/ ... fromPl=yes

(plaatje plakken lukt niet helaas).
En dan net als op het plaatje twee stuks schuin boven elkaar. En daarboven weer een rekje (metaal, van ikea bijv.) om bakjes/mandjes op te zetten voor de andere spullen.

Op zich vind ik het mooi, past het bij de gang, en is het redelijk praktisch denk ik. Maar ik ben nog niet helemaal overtuigd. Ik vind andere dingen nog veel mooier, maar daar is gewoon geen ruimte voor, haha.
<<

Anoniem186

Bericht 05 Sep 2014 23:07

Re: Help! Kapstokinspiratie gezocht.

Dit topic heeft me geïnspireerd. Wij willen onze gang ook aan gaan pakken. M'n moeder heeft nog schuifdeuren over van haar vorige huis, die passen waarschijnlijk ook bij ons in de gang. Nog even goed opmeten allemaal. Zou wel gaaf zijn!
En dan gaat m'n man ook gelijk alle muren even stucen.
<<

Anoniem216

Bericht 06 Sep 2014 10:49

Re: Help! Kapstokinspiratie gezocht.

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 13 Okt 2017 15:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 63

Bericht 06 Sep 2014 16:17

Re: Help! Kapstokinspiratie gezocht.

Oh wat fijn Jans, dat je schuifdeuren kunt plaatsen! Wij zagen dat pas ook bij iemand en het lijkt me heerlijk om alles uit het zicht te hebben. Helaas zouden we dan eerst een groter huis moeten kopen, haha.

Ja Dimmel, ik ga ze bestellen denk ik! Wacht nog even reactie van de Otto site af want er stond 'leverbaar in twee varianten' maar ik zie nergens welke varianten en kan nergens aangeven welke variant ik dan wil :confused:
<<

Chickster

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 26 Okt 2013 15:29

Bericht 07 Sep 2014 08:49

Re: Help! Kapstokinspiratie gezocht.

@Kenya: ik neem aan dat de ene variant beide zijkanten omlaag heeft en de andere variant een kant omhoog en een omlaag. Die verschillen zie ik op het plaatje in ieder geval.
<<

Anoniem 63

Bericht 07 Sep 2014 09:53

Re: Help! Kapstokinspiratie gezocht.

Dat denk ik ook Chickster. Maar ik kan dus nergens aangeven welke ik wil. Voor zover ik kon vinden tenminste.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers