Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lisa heeft seks op de radio

<<

Anoniem113

Bericht 27 Aug 2014 20:22

Lisa heeft seks op de radio

Ik zag zojuist onderstaande voorbij komen op facebook.

https://soundcloud.com/slamfm/lisa-heeft-sex-op-de-radio

Het meisje was in de uitzending voor woord van de dag geloof ik. Na het gesprek vergeet ze haar telefoon uit te drukken en de DJ's die wilde nog wat vragen maar er kwam geen gehoor meer. De verbindingen hielden ze echter open staan. Niet lang daarna horen ze dus dat Lisa seks heeft met haar vriend. Ze laten de lijn open en laten het ook horen op de radio.

Wat vinden jullie? Kan dit. Of hadden ze de verbinding moeten verbreken?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 27 Aug 2014 20:25

Re: Lisa heeft seks op de radio

Ik vind dat ze de verbinding hadden moeten verbreken. Oké het is haar 'fout' dat ze de lijn open laat staan, maar als DJ ben je professioneel genoeg om te weten dat je dan een privé grens over gaat door het uit te zenden.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 27 Aug 2014 20:27

Re: Lisa heeft seks op de radio

Even los van de vraag of het überhaupt echt is: aan de ene kant vind ik wel dat ze de verbinding hadden moeten verbreken, want je zet iemand wel gigantisch voor paal, aan de andere kant vind ik haar wel ongelofelijk dom om direct na dat gesprek seks te gaan hebben zonder te checken of ze het gesprek wel goed heeft weggedrukt. Het lijkt mij ergens wel naïef dat ze dan zo netjes zijn om het inderdaad weg te drukken, mensen die zo'n programma maken kicken er denk ik ook wel op om iets uit te zenden waar na afloop iedereen over praat.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem74

Bericht 27 Aug 2014 20:27

Re: Lisa heeft seks op de radio

Silly-One schreef:Ik vind dat ze de verbinding hadden moeten verbreken. Oké het is haar 'fout' dat ze de lijn open laat staan, maar als DJ ben je professioneel genoeg om te weten dat je dan een privé grens over gaat door het uit te zenden.



Idd, al betwijfel ik of dit wel echt is.....
<<

Anoniem113

Bericht 27 Aug 2014 20:28

Re: Lisa heeft seks op de radio

Ja of het waar is weet je natuurlijk niet. Na de "daad" komen ze er wel achter en verbreken meteen de verbinding. Later hebben ze Lisa weer aan de lijn en zij zegt ook, had dan toch de verbinding verbroken, ik moet morgen ook nog gewoon naar mijn werk.
<<

Fiene

Bericht 27 Aug 2014 21:38

Re: Lisa heeft seks op de radio

Volgens mij is het nep.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 27 Aug 2014 21:52

Re: Lisa heeft seks op de radio

Dit moet wel nep zijn. En anders vind ik het echt een naaistreek. Wat een onzin ook dat die DJ zegt: ja het is natuurlijk jouw verantwoordelijkheid om op de hangen. Kom op zeg, zij hadden het toch niet live uit hoeven zenden?

♥♥
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 27 Aug 2014 21:59

Re: Lisa heeft seks op de radio

Silly-One schreef:Ik vind dat ze de verbinding hadden moeten verbreken. Oké het is haar 'fout' dat ze de lijn open laat staan, maar als DJ ben je professioneel genoeg om te weten dat je dan een privé grens over gaat door het uit te zenden.

Inderdaad. Je zet iemand zo enorm voor schut. Als je erachter komt als dj's dan lach je er (buiten de uitzending) even 2 sec. om en dan verbreek je de verbinding.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Aug 2014 23:21

Re: Lisa heeft seks op de radio

Heb het ook gehoord. Het is lullig dat ze het uitgezonden hebben. Maar het is slam fm past wel bij ze
Vraag me af of het echt is
Afbeelding
<<

Anoniem280

Bericht 28 Aug 2014 08:08

Re: Lisa heeft seks op de radio

Het lijkt mij nep, je hoort die jongen wel erg dicht bij de telefoon en dan hoor je anderen toch de naam wel roepen?
Later zit zij ook weer dicht bij de telefoon en roepen ze haar naam nog eens. Dikke nep vind
ik het.
<<

Vause

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 11 Jun 2014 19:38

Bericht 02 Sep 2014 20:25

Re: Lisa heeft seks op de radio

~*~The reason the grass seems greener on the other side, is because it's been fertilized with bullshit. ~*~
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Sep 2014 20:36

Re: Lisa heeft seks op de radio

grappig om dat filmpje te zien
Afbeelding
<<

Anoniem80

Bericht 03 Sep 2014 07:12

Re: Lisa heeft seks op de radio

Haha leuk zeg! Dat gezicht van die jongen
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 05 Sep 2014 10:46

Re: Lisa heeft seks op de radio

Lekkere actie ook, de vrouw die het beste orgamse faked wint een reis :laughcry:
<<

Anoniem321

Bericht 05 Sep 2014 12:22

Re: Lisa heeft seks op de radio

SkyWise schreef:Haha leuk zeg! Dat gezicht van die jongen


En zij blijft ook steeds maar door dat tijdschrift bladeren, haha.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 05 Sep 2014 12:43

Re: Lisa heeft seks op de radio

Op zich ook wel te verwachten, het leek me ook wel heel toevallig dat die vriend precies thuiskwam op het moment dat ze net de radio aan de telefoon had gehad en dat ze dan ook nog terstond seks gingen hebben.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem331

Bericht 05 Sep 2014 13:18

Re: Lisa heeft seks op de radio

Ha ha. Grappig om dat filpmje te zien.
<<

Anoniem113

Bericht 05 Sep 2014 13:22

Re: Lisa heeft seks op de radio

:smile: leuk om dat filmpje te zien!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 05 Sep 2014 13:43

Re: Lisa heeft seks op de radio

Inderdaad een grappig filmpje. Die jongen die het aankondigt heeft wel een enorm blij hoofd trouwens.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem166

Bericht 05 Sep 2014 13:54

Re: Lisa heeft seks op de radio

Haha, dat filmpje is zeker grappig. Ik geloofde er vanaf het begin ook al niets van trouwens.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 06 Sep 2014 11:41

Re: Lisa heeft seks op de radio

hahaha wat grappig!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers