Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tips Antwerpen/Brugge/Gent

<<

Anoniem87

Bericht 02 Sep 2014 22:04

Tips Antwerpen/Brugge/Gent

Volgende week ga ik 2 nachten naar Antwerpen, Brugge en Gent. Ik ben daarom op zoek naar tips wat leuk is om te doen/ te zien en naar leuke restaurantjes.

Antwerpen ben ik al eerder geweest, toen hebben we gewinkeld en zijn naar de Zoo geweest, dus dat hoeft niet meer persé. Verder zijn alle tips welkom!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 02 Sep 2014 22:13

Re: Tips Antwerpen/Brugge/Gent

Ik heb voor Antwerpen en Brugge niet echt tips (Antwerpen langer geleden, Brugge nog niet geweest) maar in Gent moét je echt een rondvaart doen in 1 van de bootjes. Superfout, en heel erg toeristisch maar bijna iedereen doet het en je ziet echt leuke en leerzame dingen!

Je hebt wel een druk programma zeg!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem87

Bericht 02 Sep 2014 22:59

Re: Tips Antwerpen/Brugge/Gent

Zora, ik ga 6 dagen! Staat er een beetje raar..
Thnx voorde tip, altijd leuk varen!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 02 Sep 2014 23:14

Re: Tips Antwerpen/Brugge/Gent

Brugge : chocolade museum ook erg leuk ( en lekker), geen terrasje pakken op de markt, je betaald de hoofdprijs.
Antwerpen: diamant buurt. Ik vind het altijd schitterend om daar doorheen te lopen en te zien wat voor lelijke diamanten ringen ze kunnen maken ( en verkopen). Verder een wandeling langs de schelde is ook leuk. Ik vind het sowieso wel leuk om door Antwerpen te lopen. Langs de kerk, daar terrasje pakken genieten van een wafel. Bezoek aan het station van Antwerpen is misschien ook wel leuk. Nu het verbouwd is gaan daar 3 lagen treinen over elkaar heen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem148

Bericht 03 Sep 2014 06:09

Re: Tips Antwerpen/Brugge/Gent

Hier zijn al topics over. Moet je maar even zoeken.
brugge de brouwerij. Er zit een lekkere hamburgertent in brugge. Als je van de markt de winkelstraat inloopt heb je aan de linkerkant een pleintje. Daar zit rechts een hamburgerrestaurant. Is echt een aanrader. Daar zit ook een hele aparte chocoladewinkel op het plein. Is van een bekende topchef. Geen standaard vulling. Hij was bij masterchef. Dominic nog wat.
kerktoren kun je beklimmen.

mooie stad brugge.
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 03 Sep 2014 09:41

Re: Tips Antwerpen/Brugge/Gent

Ik heb vrij recent een topic geopend met de vraag voor tips voor Antwerpen, misschien heb je wat aan de gegeven reacties daar: weekendje-antwerpen-must-sees-t10932.html
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 03 Sep 2014 11:42

Re: Tips Antwerpen/Brugge/Gent

Ik heb een uitgebreide reactie geplaatst over Brugge in dit topic: post318144.html?hilit=brugge#p318144

Er staan nog veel meer handige en leuke tips in dat topic :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem286

Bericht 05 Sep 2014 17:32

Re: Tips Antwerpen/Brugge/Gent

In Gent vond ik het erg leuk om aan de graslei buiten te eten. Wij waren er in december maar toch aten we buiten tussen de vuurkorven etc. Echt heel leuk, dat zal nu zeker ook kunnen. Ik weet de naam van het restaurantje niet meer maar het was bij de brug bij de drabstraat. Verder lekker rondwandelen, echte bijzondere tips die niet in de boekjes staan heb ik niet.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 06 Sep 2014 08:54

Re: Tips Antwerpen/Brugge/Gent

In Gent moet je friet gaan eten bij De Frietketel (niet open op zaterdag). Daar krijg je alleen al bij een normale portie zoveel friet dat je het nauwelijks op kunt. Mocht je overhouden dan kun je de restjes deponeren in een bak voor de stadsvarken.
Verder is het mooi om door de stad te wandelen (ook door steegjes). Het kasteel midden in de stad is ook erg mooi (beetje spijt dat we dat alleen van de buitenkant hebben gezien). Ook zijn er tig kerken waarvan er een aantal open zijn.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers