Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vind ik leuk!

<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 04 Sep 2014 10:17

Re: Vind ik leuk!

Gefeliciteerd Believe!

Wat leuk dat er zoveel mede cocu likers zijn. Ik dacht altijd dat ik de enige was.

Ik vind het leuk dat ik over precies een maand naar Vancouver vlieg om aan mn nieuwee baan te beginnen!
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 04 Sep 2014 10:18

Re: Vind ik leuk!

Gefeliciteerd alvast Believe!

Wat spannend Banana! Wat voor baan is het en voor hoe lang ga je? :D
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 04 Sep 2014 10:27

Re: Vind ik leuk!

ik word ** op een cruisesschip. Blijf 6,5 maand weg. Heb er zoveel zin in! Ben ook bijna 2 jaar bezig geweest om die baan te krijgen.
Laatst gewijzigd door Stanley op 08 Sep 2014 10:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem156

Bericht 04 Sep 2014 23:21

Re: Vind ik leuk!

Gaaf Banana, gefeliciteerd! Werkt jr vriend op hetzelfde schip?

Ik vind het leuk dat ik positieve reacties krijg op m'n blog en binnenkort al ga brainstormen over een eventuele samenwerking :)
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 05 Sep 2014 02:32

Re: Vind ik leuk!

Oh wat ontzettend leuk Banana!
2012 & 2016
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 05 Sep 2014 08:06

Re: Vind ik leuk!

Ja gelukkig op hetzelfde schip als mijn vriend. Onze contracten lopen niet helemaal gelijk, maar ach.

Je blog is ook leuk Poubelle!
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 05 Sep 2014 08:28

Re: Vind ik leuk!

Dat ik, ondanks dat ik niet helemaal fit ben en geen zin had, toch ben gaan hardlopen :)

En dat ik morgen weer de meiden van de Eindhovenclub ga zien en we gezellig gaan eten samen :)

O en dat ik vrij ben vandaag en zo weer eens naar de moestuin ga waar ik meehelp.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 05 Sep 2014 14:01

Re: Vind ik leuk!

Vandaag de locatie geboekt voor een feest dat ik organiseer :D Ik ben er samen met mijn vriend heen gegaan en we waren erg tevreden over het gesprek, dus gelijk maar vastgelegd! Nu starten met de uitnodigingen.
<<

Anoniem156

Bericht 05 Sep 2014 14:12

Re: Vind ik leuk!

Banana schreef:Ja gelukkig op hetzelfde schip als mijn vriend. Onze contracten lopen niet helemaal gelijk, maar ach.

Je blog is ook leuk Poubelle!


Lief, thanks!

Wat fijn dat het op hetzelfde schip is! Jullie zullen elkaar nu allicht vaker kunnen zien dan toen jij hier werkte :)
<<

Anoniem124

Bericht 05 Sep 2014 14:15

Re: Vind ik leuk!

Wat een leuke berichtjes. Ik doe ook maar eens mee. Ik vind het zo leuk dat mijn fotografie zo goed loopt, heb echt veel opdrachten en krijg veel goede feedback.

Ik merk dat ik hierdoor andere dingen heb om over na te denken en daardoor mentaal een beetje opknap en minder angstaanvallen heb.
<<

Anoniem156

Bericht 05 Sep 2014 14:18

Re: Vind ik leuk!

Charles schreef:Wat een leuke berichtjes. Ik doe ook maar eens mee. Ik vind het zo leuk dat mijn fotografie zo goed loopt, heb echt veel opdrachten en krijg veel goede feedback.

Ik merk dat ik hierdoor andere dingen heb om over na te denken en daardoor mentaal een beetje opknap en minder angstaanvallen heb.


Ik vind echt dat je prachtige foto's maakt Charlie!
<<

Anoniem124

Bericht 05 Sep 2014 14:21

Re: Vind ik leuk!

Poubelle schreef:
Charles schreef:Wat een leuke berichtjes. Ik doe ook maar eens mee. Ik vind het zo leuk dat mijn fotografie zo goed loopt, heb echt veel opdrachten en krijg veel goede feedback.

Ik merk dat ik hierdoor andere dingen heb om over na te denken en daardoor mentaal een beetje opknap en minder angstaanvallen heb.


Ik vind echt dat je prachtige foto's maakt Charlie!


Oh dankjewel wat lief. Er is nog veel aan te verbeteren maar ik doe dat stap voor stap...elke keer een cursusje of wat apparatuur erbij van het verdiende geld. :)
<<

Anoniem287

Bericht 05 Sep 2014 14:24

Re: Vind ik leuk!

Echt super dat het zo goed gaat met je fotografie Charles! En nog fijner dat je je hierdoor mentaal een stuk beter voelt!

Ik vind het leuk dat ik met 2 vriendinnen een weekje Ierland heb geboekt :D We gaan eind oktober en zullen met Halloween in Dublin zijn, hoe cool!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 05 Sep 2014 14:38

Re: Vind ik leuk!

Charles, dat vind ik echt superleuk om te lezen. Je haalt er blijkbaar toch veel voldoening uit waar je jezelf ook beter door gaat voelen. Wil je uiteindelijk echt verder als fotograaf in bij- of hoofdberoep?

Siamsa, oh wat leuk dat jullie met Halloween in Ierland zijn.

Girli, wat voor feest ben je aan het voorbereiden?
2012 & 2016
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 05 Sep 2014 15:05

Re: Vind ik leuk!

Poubelle schreef:
Ik vind het leuk dat ik positieve reacties krijg op m'n blog en binnenkort al ga brainstormen over een eventuele samenwerking :)


Dit vind ik leuk!
Ik ben blij dat het weekend is en ik leuke feestjes en borrels heb. Zin in!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 05 Sep 2014 15:07

Re: Vind ik leuk!

Poubelle schreef:Gaaf Banana, gefeliciteerd! Werkt jr vriend op hetzelfde schip?

Ik vind het leuk dat ik positieve reacties krijg op m'n blog en binnenkort al ga brainstormen over een eventuele samenwerking :)


Wat goed! Ik vind je blog leuk :ja:
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 05 Sep 2014 22:00

Re: Vind ik leuk!

Dat mijn nichtjes bij me willen logeren wanneer ik verhuisd ben!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem170

Bericht 05 Sep 2014 22:04

Re: Vind ik leuk!

Dit filmpje

http://www.lindanieuws.nl/snacks/geen-v ... ondenspin/

Echt wie daar op komt.. heb vandaag echt veel gelachen om dat filmpje.
Zou zelf ook kapot schrikken hahaha :cheers:
<<

Anoniem86

Bericht 05 Sep 2014 22:05

Re: Vind ik leuk!

Dat we concretere plannen krijgen voor de vakantie naar New York, volgend jaar! Ik ben echt al gericht aan het zoeken nu, en heb al wat mooie hotels / deals gevonden. Ik heb daar ZO veel zin in..
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 05 Sep 2014 22:51

Re: Vind ik leuk!

Leuk pippa! New York is zo gaaf.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem86

Bericht 05 Sep 2014 22:55

Re: Vind ik leuk!

Siep schreef:Leuk pippa! New York is zo gaaf.


Ja? Echt de moeite waard?
<<

Anoniem156

Bericht 05 Sep 2014 23:00

Re: Vind ik leuk!

Pippa schreef:
Siep schreef:Leuk pippa! New York is zo gaaf.


Ja? Echt de moeite waard?


Dat je dit vraagt over een kleinere stad die niet heel bekend is snap ik, maar komop, het is NY! Ja, dat is zeker de moeite waard! Er is voor ieder wat wils, shopping, cultuur, eten, uitgaan...
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 05 Sep 2014 23:01

Re: Vind ik leuk!

Poubelle schreef:
Pippa schreef:
Siep schreef:Leuk pippa! New York is zo gaaf.


Ja? Echt de moeite waard?


Dat je dit vraagt over een kleinere stad die niet heel bekend is snap ik, maar komop, het is NY! Ja, dat is zeker de moeite waard! Er is voor ieder wat wils, shopping, cultuur, eten, uitgaan...


Haha mee eens, het is bijna niet te omschrijven hoe de stad is. Er is zoveel te zien en te beleven. Echt een dynamische stad. Heel tof.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem86

Bericht 05 Sep 2014 23:04

Re: Vind ik leuk!

Haha - zo bedoelde ik het ook niet Poubelle! Anders zouden we er niet heen gaan. Maar ik vind het wel echt héél veel geld, dus dat bedoel ik meer, is het echt zo leuk als iedereen zegt? We gaan 10 dagen waarschijnlijk! En ik ben nog nooit verder dan Turkije geweest haha, dus niet zo bekend met zulke steden enz, maar het lijkt me echt super super gaaf, en het is een enorm grote wens van m'n vriend!
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 05 Sep 2014 23:08

Re: Vind ik leuk!

Het is inderdaad veel geld, en een ander soort vakantie dan je gewend bent gok ik zo maar echt de moeite waard. Het is zo'n gave beleving. In 10 dagen kan je ook heel veel zien. Wij waren er 5 nachten en ookal heel veel gezien.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers