Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Profielschets op CV

<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 05 Sep 2014 13:55

Profielschets op CV

Volgens mijn werkcoach hebben steeds meer mensen een profielschets op hun CV en dat staat dan tussen je persoonsgegevens en je opleiding of werkervaring. Hebben jullie dat ook?

Voorbeeld:

Profiel
Mijn interesse ligt bij het ondersteunen, motiveren en adviseren van mensen op verschillende gebieden. Ik ben creatief in het oplossen van problemen, ik houd van aanpakken, ik kan goed luisteren en met het stellen van de juiste vragen snel de kern uit een verhaal halen. Verder ben ik een ster in plannen en organiseren.
<<

anoniem213

Bericht 05 Sep 2014 14:03

Re: Profielschets op CV

Dat is inderdaad best gebruikelijk tegenwoordig en ook heel slim. Als mensen alleen je cv bekijken, hebben ze toch al een beeld van je.
<<

Anoniem162

Bericht 05 Sep 2014 14:06

Re: Profielschets op CV

Nee dat heb ik niet, ik had er ook nog nooit van gehoord dat het daarop moet staan. Misschien mijn cv toch maar aanpassen.
<<

anoniem213

Bericht 05 Sep 2014 14:08

Re: Profielschets op CV

Ik zou trouwens wel aanraden om het dan wel een beetje origineel te houden. Bijna iedereen is communicatief vaardig en dol op het helpen van anderen, dus dat zegt niet zoveel (bijvoorbeeld).
<<

Anoniem193

Bericht 05 Sep 2014 14:11

Re: Profielschets op CV

Of een duizendpoot met een helicopterview :palm:
<<

Anoniem147

Bericht 05 Sep 2014 14:51

Re: Profielschets op CV

Ik heb het ook gedaan, maar meer een soort toekomstvisie wat ik zou willen nastreven.

Nu heb ik een creatief CV en qua opbouw is het meer persoonsgegevens, toekomstvisie/karaktereigenschappen en bepaalde kennis die handig is voor het vak.

Vervolgens ga ik verder met relevante werkervaring en opleidingen.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 05 Sep 2014 15:01

Re: Profielschets op CV

June schreef:Ik zou trouwens wel aanraden om het dan wel een beetje origineel te houden. Bijna iedereen is communicatief vaardig en dol op het helpen van anderen, dus dat zegt niet zoveel (bijvoorbeeld).
Dat wordt wel lastig denk ik. Het voorbeeld komt uit een voorbeeld CV en ik vind het best wel bij mij passen. Ik zal er eens voor gaan zitten!
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2086

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 05 Sep 2014 17:37

Re: Profielschets op CV

Ik heb dat niet op mijn cv staan, maar het is ook alweer een paar jaar geleden dat ik gesolliciteerd heb. Ik zou er in ieder geval wel voor zorgen dat de profielschets écht bij het soort vacature past. Ik heb weleens brieven moeten beoordelen en dan staan er soms teksten bij waar duidelijk uit blijkt dat mensen een heel ander type zijn dan dat bij de vacature past. Dan is het geen aanbeveling natuurlijk.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 05 Sep 2014 19:10

Re: Profielschets op CV

Op mijn engelstalige cv heb ik het wel. Heel erg aangepast op de vacature.
Mijn engelstalige cv is trouwens ook meer op 'skills'. Gericht die ik dan ook weer aanpas op de vacature.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers