Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het moment dat je je realiseert..

<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 02 Sep 2014 21:33

Het moment dat je je realiseert..

Dat je klinkt als je eigen moeder.

Vanmiddag weigerde Luuk zijn klei op te ruimen. Het lag door de hele woonkamer. Van alles geprobeert, positief en boos worden. En ineens zei ik 'ik zou het maar snel opruimen, want als ik het moet doen gaat het zo de prullenbak in!'. Meteen daarna dacht ik 'shit, ik klink net als mijn moeder!'

Heb jij dat wel eens?
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem331

Bericht 02 Sep 2014 21:34

Re: Het moment dat je je realiseert..

Nee, nog niet ervaren. Ik zou ook niet weten wat ik zou moeten zeggen om als mijn moeder te klinken eigenlijk.
<<

Anoniem144

Bericht 02 Sep 2014 21:35

Re: Het moment dat je je realiseert..

Ja, dat heb ik helaas ook heel vaak :palm:
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 02 Sep 2014 21:38

Re: Het moment dat je je realiseert..

Eh ja, te vaak :palm:

Zo heb ik nog trauma's van vroeger. Mijn ouders dreigden altijd dat als we niet gingen opruimen, zij het voor ons zouden opruimen. Oftewel: een vuilniszak pakken en dit weggooien. Heb ik onlangs hier ook gedaan nadat ze alle speelgoed bakken hadden omgegooid en niet wilden opruimen. Werkte perfect :smile: Had een aantal dingen in een vuilniszak gegooid, ze wisten niet hoe snel ze moesten gaan opruimen.

Of als ze met de deur gooien, de deur opnieuw openmaken en ze zachtjes dicht laten maken. Vond ik vroeger zo erg en nu doe ik het zelf ook.

Ook bepaalde uitspraken e.d. ik herken mijzelf heel erg in mijn ouders terwijl ik zo had gezegd dat nooooooit te gaan doen. Ergens is het toch fout gegaan :D
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem127

Bericht 02 Sep 2014 21:42

Re: Het moment dat je je realiseert..

Haha, ja erg he.
<<

Anoniem75

Bericht 02 Sep 2014 21:44

Re: Het moment dat je je realiseert..

Ja haha. Ik betrap mezelf iedere dag erop :D Maar aan de andere kant herken ik ook heel veel dingen van S. wat ik vroeger deed. Laatst hing hij aan de deurklink en zwierde met de deur zeg maar. Dat deed ik vroeger ook wel eens en dat vind ik dan ook wel erg grappig om te zien. En dan mijn moeder 'niet doen want dadelijk breekt die klink af'. En 1x raden wat ik riep toen S. dat deed :smile:
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:54

Bericht 02 Sep 2014 21:46

Re: Het moment dat je je realiseert..

hahahaha :) Ik moet er wel om lachen!

Ik geloof dat ik dat nog nooit gedacht heb.. Zal er eens op letten hahaha.
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

anoniem196

Bericht 02 Sep 2014 21:47

Re: Het moment dat je je realiseert..

Razz schreef:Ja haha. Ik betrap mezelf iedere dag erop :D Maar aan de andere kant herken ik ook heel veel dingen van S. wat ik vroeger deed. Laatst hing hij aan de deurklink en zwierde met de deur zeg maar. Dat deed ik vroeger ook wel eens en dat vind ik dan ook wel erg grappig om te zien. En dan mijn moeder 'niet doen want dadelijk breekt die klink af'. En 1x raden wat ik riep toen S. dat deed :smile:


Ik had gister precies het zelfde!
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 02 Sep 2014 21:50

Re: Het moment dat je je realiseert..

Geen commentaar :angel:
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem73

Bericht 02 Sep 2014 22:12

Re: Het moment dat je je realiseert..

Hahaha ja hoor. Ik zeg precies hetzelfde als mijn moeder. Alleen neemt mijn dochter oma serieuzer dan mij :)
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5691

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 02 Sep 2014 22:16

Re: Het moment dat je je realiseert..

Figaro schreef:Geen commentaar :angel:



Haha, hier nog 1!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 02 Sep 2014 22:17

Re: Het moment dat je je realiseert..

Ja, best vaak :p
AfbeeldingAfbeelding
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11593

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 03 Sep 2014 23:24

Re: Het moment dat je je realiseert..

Hier hoef je geen kinderen voor te hebben. Ik heb regelmatig dat ik denk Oeh nu klink ik precies als m'n vader.
2015 💙
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 04 Sep 2014 00:50

Re: Het moment dat je je realiseert..

Volgens mij klink ik regelmatig als mijn moeder maar nooit met "vervelende" associaties, dus ik heb eigenlijk nooit het "shit" ik klink nu als mijn moeder gevoel... maar meer het hé zo deed mijn moeder ook tegen mij. Ik kan mij ook serieus dat gevoel niet herinneren, wat dat betreft mag ik echt niet klagen en kan ik mij niet echt momenten herinneren waarbij ik dacht: mam, hou eens op... of zeur niet zo... Ik denk juist vaak: hoe zou mijn moeder dit opgelost hebben? (ik kan mij namelijk niet voorstellen dat ik echt altijd een voorbeeldkind was en nooit eens iets deed wat niet zou mogen, maar ik kan mij echt niet herinneren hoe zij omging met dingen die mijn zoontje (nu) uitvreet) Ik weet dat zij en mijn vader ons altijd heel vrij lieten maar als ik dat met mijn zoontje doe, dan breekt hij de tent af dus eigenlijk is het ook niet te vergelijken. Mijn zoontje is gewoon zo anders dan ik vroeger was, daar en tegen lijkt hij weer wel veel op zijn vader, die herkent alles in hem :smile:
Afbeelding
<<

Anoniem66

Bericht 04 Sep 2014 03:34

Re: Het moment dat je je realiseert..

Afbeelding
<<

Anoniem66

Bericht 04 Sep 2014 03:37

Re: Het moment dat je je realiseert..

Heel herkenbaar :). En nog grappiger: ik hoor mezelf wel eens terug bij mijn oudste zoon. Daar moet ik ook vaak om lachen. Dat hij zijn broertje dan corrigeert en ik mezelf terug hoor.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 04 Sep 2014 19:04

Re: Het moment dat je je realiseert..

Ja... ik heb dat ook al een aantal x gehad. Maar merkte dat als voordat D er was, omdat ik klaagde tegen mn man over dingen in huis (dingen waar mn moeder bij ons vroeger over klaagde).
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 05 Sep 2014 13:28

Re: Het moment dat je je realiseert..

Nee... heb het wel dat ik mezelf hoor, als B wat zegt :face:
<<

Patsy

Bericht 05 Sep 2014 14:19

Re: Het moment dat je je realiseert..

Ik had dat al voordat ik moeder was :palm:
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 05 Sep 2014 14:25

Re: Het moment dat je je realiseert..

Star007 schreef:Ja, dat heb ik helaas ook heel vaak :palm:



+1
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers