Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mieren

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12145

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Sep 2014 16:09

Mieren

Ik word gek van die vieze beestjes. Ze zitten overal in de vaatwasser/keukenkastjes enz
We hebben al meerdere lokdozen staan 1 en 2 cent neergelegd afwasmiddel gedaan. Maar toch gaan ze niet weg. Wie weet er nog een manier hoe we van die vieze beestjes afkomen
Afbeelding
<<

Burgemeester Saar

Bericht 04 Sep 2014 16:27

Re: Mieren

Getsie wat vervelend Sarah! Staat er misschien iets open wat mieren kan aantrekken? Ik zou eens kijken of er een verdelginsspray te krijgen is, volgens mij verkopen ze dat soort dingen wel bij het tuincentrum.
Sterkte ermee, lijkt me heel vervelend!
Edit: Sorry, ik had even geen zin om van account te wisselen. :smile:
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12145

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Sep 2014 17:10

Re: Mieren

nee er staat niks open, ze komen uit de kastjes met servies gelopen daar staat niks voor mieren in

Ben benieuwd wie je anders bent haha
Afbeelding
<<

Anoniem121

Bericht 04 Sep 2014 17:25

Re: Mieren

Wij hadden het toen we terug kwamen van vakantie. Hier hielpen lokdoosjes ook niet. De mierenspray van HG werkte het beste. Eerst alles gedweild en daarna in alle kieren en vooral daar waar ze vandaan kwamen sprayen.
<<

Anoniem64

Bericht 04 Sep 2014 17:43

Re: Mieren

Hier ook een plaag, het was even minder maar nu komen ze weer. Heel vies.
Ik durf ook niet zomaar gif te gebruiken ivm de kinderen, maar dat werkt wel het beste. Lokdoosjes werken hier ook niet.
<<

Anoniem162

Bericht 04 Sep 2014 20:14

Re: Mieren

Bayer mierenpoeder is hier het enige wat werkt. dan zijn ze met een dag of 2/3 weg. Die lokdoosjes werken hier niet. Als ik ze in de buurt van de keuken heb dan haal ik vaak de plint onder de keuken even los, strooi er wat poeder achter en zet de plint er weer op, zodat mijn zoontje niet bij het poeder kan.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers