Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trouwen in 2014

<<

Anoniem129

Bericht 31 Aug 2014 13:03

Re: Trouwen in 2014

Leuk Isolt die positieve reacties!

Idd nog maar een kort lijstje, in het begin was ik bijna de laatste en nu is het vrijdag al zover! Zo even de bedankjes afmaken en de daggasten doorgeven voor de bbq. Dan is de voorbereiding klaar. Voor de receptie en de bbq die we bij mijn ouders doen is ook alles in huis. Alleen nog de boel klaarzetten woendag en donderdag! Ik heb er zin in!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Sep 2014 13:01

Re: Trouwen in 2014

Spannend Lien! Ook voor Keet en Ysa.
Het weer wordt goed vrijdag!
2014 2016
<<

Anoniem301

Bericht 02 Sep 2014 13:06

Re: Trouwen in 2014

Oh Lien, inderdaad super spannend!

Hier beginnen de zenuwen ook wel een beetje te komen. Nog 3,5 week! Ben nu bezig met afspeellijstjes in Spotify aanmaken voor tijdens de borrel en het diner. Ik neem mijn eigen iPad mee, die kunnen dan op hun boxen aangesloten worden. Ik kan ook afspeellijsten in hun computer aanmaken, maar dit is efficienter.

Morgen komt de burgerlijk amtenaar bij ons thuis, ben benieuwd!
<<

Shania

Noob

Berichten: 45

Geregistreerd: 17 Jul 2014 18:32

Bericht 02 Sep 2014 15:55

Re: Trouwen in 2014

Spannend Carrie, leuk dat je zelf de muziek uitzoekt. Doe je een mix van alles, of echt jullie smaak qua muziek?
Wij hebben net te horen gekregen dat de band die wij hebben geboekt, zojuist uit elkaar is gegaan! Wat een slechte grap, haha! :palm:
Gelukkig kregen we gelijk opties op 3 andere vergelijkbare band voor dezelfde prijs. En gaan we morgen al kijken bij de 1e band!
<<

Anoniem301

Bericht 02 Sep 2014 16:20

Re: Trouwen in 2014

Oh Shania, balen! Hopelijk zijn die andere bandjes net zo goed!

Voor de borrel wil ik een beetje luchtige muziek. Singer songwriters-genre, maar ook andere relaxte liedjes. Heb er al 2 :P
Eentje van Loïs Lane bijvoorbeeld.
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 03 Sep 2014 13:12

Re: Trouwen in 2014

Fijn dat alle voorbereidingen vrijwel klaar zijn Lien! Het weer zit mee, dus het kan niet anders dan een prachtige dag worden!

Ik kan mij voorstellen dat ook bij jou de zenuwen beginnen te komen Carrie! Hopelijk voor jullie is het dan ook stralend weer. De afspeellijst voor de receptie zijn wij ook nog mee bezig. Voor alle zekerheid willen we zo'n drie uur aan muziek, ook inderdaad wat luchtige relaxte muziek. Zo het er nu naar uit ziet doen we de receptie op het buitenterras en hebben we om die reden geen muziek nodig, maar ik wil het toch graag achter de hand hebben :laughcry: Stel dat het weer toch omdraait en we als nog naar binnen moeten, hebben we het in ieder geval!

Wat balen van de band Shania! Hopelijk vinden jullie in een van de andere opties een goed alternatief!

Wij zijn verder ook nog druk met de laatste voorbereidingen, veelal kleine dingen, maar het kost nog best wat tijd :laughcry: Ik heb vanmorgen mijn jurk opgehaald en ondanks de zwangerschap zit hij echt perfect! Verder moeten we nog even wat dingen afstemmen met de lunchlocatie, fotograaf en het trouwvervoer. Ook wil ik nog even een kleinigheidje halen voor mijn kapster als extra bedankje en moet ik morgenochtend mijn nagels nog laten doen. Als ik het zo opschrijf zou ik er haast stress van krijgen, maar volgens mij zijn die dingen allemaal zo geregeld :cheers:
<<

Anoniem301

Bericht 03 Sep 2014 14:17

Re: Trouwen in 2014

Ysa wij hebben de borrel ook op het terras bij mooi weer, maar gelukkig zijn daar ook boxjes waar ik mijn iPad zo in kan pluggen!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 03 Sep 2014 14:21

Re: Trouwen in 2014

Carrie.. ik volg de lijst 'it's a beautiful day' op Spotify.. staan een heleboel lekkere luchtige, makkelijk hoorbare nummers op. Het is maar een tip (en wie weet vind je het niks :-D)

Verder ben ik weer weg hier :smile:
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 03 Sep 2014 16:13

Re: Trouwen in 2014

Het gaat nu hard met de lijst.

Carrie veel plezier met de ambtenaar.

Hier ben ik weer aan het werk. Bijna alles is ook al geregeld dus niet meer zo in de trouwsfeer. Vind ik wel jammer. Vond het wel heerlijk om er bijna de hele dag mee bezig te zijn, vooral met over na denken hoe het zal gaan worden. Maar ja, nu even weer terug naar het gewone leven. :P
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem301

Bericht 03 Sep 2014 19:15

Re: Trouwen in 2014

Caro schreef:Carrie.. ik volg de lijst 'it's a beautiful day' op Spotify.. staan een heleboel lekkere luchtige, makkelijk hoorbare nummers op. Het is maar een tip (en wie weet vind je het niks :-D)

Verder ben ik weer weg hier :smile:

Goede tip! Ik zie alleen meerdere lijsten die zo heten. Welke heb jij en hoe gaan we dat omschrijven? :D
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 04 Sep 2014 17:38

Re: Trouwen in 2014

Carrie, hoe was het gesprek? Heb je er een goed gevoel over? Is de ambtenaar een leuk persoon?

Ysa, Lien en Keet, heel veel plezier morgen.
10-08-2017 ♥
<<

Shania

Noob

Berichten: 45

Geregistreerd: 17 Jul 2014 18:32

Bericht 04 Sep 2014 18:04

Re: Trouwen in 2014

Ik snap wat je bedoeld Isolt. Het is zo leuk om er mee bezig te zijn.
Wij zijn gisteravond wezen kijken bij een band, en die hebben we geboekt. Gewoon een leuke band, volgens hun planner maken ze er echt een feest van en voelen ze het publiek goed aan. Nou helemaal prima, we gaan ervan uit dat het goed komt.
Hier schiet het ook op, morgen nog 4 weken. Onvoorstelbaar.. vroeger 'droomde' ik er altijd van om te gaan trouwen en nu gaat het gewoon echt gebeuren.
Morgen mag ik mijn jurk ophalen, die kleiner gemaakt moest worden. Smiddags naar de notaris, binnenkort nog proef make-up en volgens mij zijn we er dan wel.
De bloemen heb ik overgelaten aan mijn buurvrouw (bloemist) we vonden het lastig en konden niet kiezen haha! Ben benieuwd. Verder moet ik nog een armbandje oid kopen. Ik heb een knip in mijn haar, en om er dan een ketting bij te doen lijkt me too much.
Gaan jullie nog op huwelijksreis?
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 05 Sep 2014 09:50

Re: Trouwen in 2014

Shania, voor jullie schiet het inderdaad ook op. Fijn dat jullie een band hebben. Wij gooien onze hele iPod vol en dat wordt gedraaid. Maar misschien dat er nog wel live muziek komt. Maar één van de muzikanten wordt ook uitgenodigd op de bruiloft. We kijken even wat we doen. Wij houden zelf niet zo van die bands met allemaal cover muziek. Wat wij op het oog hebben is een folkband.
Wij gaan overigens niet op huwelijksreis. Ik heb daarna geen vrij. (onderwijs) Maar als wij kerstvakantie hebben willen wij misschien nog wel weg. We kijken wel even.

Balloon, voor jou is het volgende week. Spannend!
10-08-2017 ♥
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 05 Sep 2014 09:51

Re: Trouwen in 2014

Update van de lijst:
12 september - Balloon
19 september - Pink
26 september - Carrie
1 november - Isolt
7 november - Yolo
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem301

Bericht 05 Sep 2014 10:15

Re: Trouwen in 2014

Isolt schreef:Carrie, hoe was het gesprek? Heb je er een goed gevoel over? Is de ambtenaar een leuk persoon?



Muah, ik voelde niet echt een klik met haar nee! Was zo'n Cora Kemperman-type. Niet echt humor, gewoon niet mijn type. Jammer, maar ga er verder niet moeilijk over doen.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 06 Sep 2014 05:11

Re: Trouwen in 2014

Jammer maar misschien is ze wel heel goed en leuk in jullie trouwen.

Volgende week mag ik mijn trouwjurk weer aan. Dan wordt deze op maat gemaakt. Ik heb er heel erg veel zin in. Mijn beste vriendin, zus en schoonmoeder gaan mee. De laatste twee hebben mijn jurk nog niet gezien. Ik ben zo benieuwd wat ze er van vinden.
10-08-2017 ♥
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 06 Sep 2014 17:39

Re: Trouwen in 2014

Jammer dat het niet zo goed voelde Carrie. Wat vind je vriend ervan?
Als het echt niks is, kun je altijd nog switchen hè!

Spannend Isolt, weer passen volgende week. Volgens mij vond ik dat het spannendst van de hele voorbereidingen, m'n jurk weer passen toen-ie eindelijk binnen was!

Pff, hier is het inmiddels alweer een week geleden! Tijd vliegt hoor, haha. Moet er nog steeds aan wennen dat ik nu ineens een man ipv een vriend heb en aan de andere achternaam! Hoewel ik die nog niet echt gebruik.. Komt nog wel! :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 07 Sep 2014 08:15

Re: Trouwen in 2014

Hoe was je huwelijksreis Cinnamon? Hoe ging het vliegen?

Ik ben er nu wel een beetje zenuwachtig voor. Dat had ik met het kopen helemaal niet. Ook om het feit dat we even snel wilde kijken en al aan het bedenken waren waar we nog meer gingen kijken.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem301

Bericht 08 Sep 2014 08:29

Re: Trouwen in 2014

Cinnamon schreef:Jammer dat het niet zo goed voelde Carrie. Wat vind je vriend ervan?
Als het echt niks is, kun je altijd nog switchen hè!

Pff, hier is het inmiddels alweer een week geleden! Tijd vliegt hoor, haha. Moet er nog steeds aan wennen dat ik nu ineens een man ipv een vriend heb en aan de andere achternaam! Hoewel ik die nog niet echt gebruik.. Komt nog wel! :)


Oh lijkt me ook zo raar, dat je ineens man moet zeggen ipv vriend!

Mijn vriend vond haar wel ok, heeft geen moeite met haar. Bijvoorbeeld, mijn vader is overleden. Ze vroeg of ik een herinnering aan hem heb, en die heb ik. Dat hij zijn tanden staat te poetsen en dat ik naar hem opkijk. Ik was toen twee. Toen zei ze "oh ja, maar dat is een beetje heel gek als ik dat dan zou zeggen, dat is een heel aparte herinnering, nee dat gaatn we niet doen" Terwijl ik ook niet bedoelde dat ze dat moest zeggen, maar ze vroeg ernaar.

Ook vroeg ze of ik mijn oma (die nog leeft en gewoon aanwezig is) wilde laten noemen in haar praatje. Ik heb gezegd dat ik dat niet nodig vond. Daarop zei ze niks, maar haar lichaamstaal zei heel veel. Beetje jammer. Maar ik laat het los! :D
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 08 Sep 2014 08:58

Re: Trouwen in 2014

Carrie schreef:
Caro schreef:Carrie.. ik volg de lijst 'it's a beautiful day' op Spotify.. staan een heleboel lekkere luchtige, makkelijk hoorbare nummers op. Het is maar een tip (en wie weet vind je het niks :-D)

Verder ben ik weer weg hier :smile:

Goede tip! Ik zie alleen meerdere lijsten die zo heten. Welke heb jij en hoe gaan we dat omschrijven? :D


Ik heb je net twee links via Spotify gestuurd :-)
<<

Anoniem301

Bericht 08 Sep 2014 09:01

Re: Trouwen in 2014

Caro schreef:
Carrie schreef:
Caro schreef:Carrie.. ik volg de lijst 'it's a beautiful day' op Spotify.. staan een heleboel lekkere luchtige, makkelijk hoorbare nummers op. Het is maar een tip (en wie weet vind je het niks :-D)

Verder ben ik weer weg hier :smile:

Goede tip! Ik zie alleen meerdere lijsten die zo heten. Welke heb jij en hoe gaan we dat omschrijven? :D


Ik heb je net twee links via Spotify gestuurd :-)


Oh, bedankt! Ik heb meteen gekeken, maar ik zag niks. Ben je nu wel gaan volgen daar, en ik zag al wat afspeellijstjes die ik leuk vond! :banaan:
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 08 Sep 2014 09:04

Re: Trouwen in 2014

Vervelend dat je geen klik had Carrie. Kan je niet om een andere ambtenaar vragen? Of vind je dat niet nodig?
Wij hadden eerst een andere ambtenaar maar ik ben achteraf blij dat we een ander hebben gekregen, ze vertellen en delen de hele ceremonie in.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 08 Sep 2014 09:10

Re: Trouwen in 2014

Oh Carrie, heel jammer dat je geen klik had met de ambtenaar. Ik zou dat toch wel even aangeven hoor. Ik was vrijdag bij een bruiloft en ik vond die ambtenaar heel stom, en dat drukte meteen een stempel op de ceremonie (voor mij dan). Natuurlijk was mijn mening over deze bruiloft niet zo belangrijk, maar ik weet zeker dat ik heel erg zou balen als deze ambtenaar bij mijn bruiloft zo zijn. Dus ik zou het zeker aangeven.

♥♥
<<

Anoniem301

Bericht 08 Sep 2014 09:19

Re: Trouwen in 2014

Oh ja echt? Hmm moeilijk! Ik wil ook weer niet 'zeuren' of die mevrouw kwetsen :palm:
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 08 Sep 2014 09:24

Re: Trouwen in 2014

Carrie schreef:Oh ja echt? Hmm moeilijk! Ik wil ook weer niet 'zeuren' of die mevrouw kwetsen :palm:


Ergens snap ik dat wel, maar jullie gevoel is natuurlijk wel belangrijker dan van mevrouw Cora :-)
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers