Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Algemeen vragen topic

<<

Anoniem 146

Bericht 20 Sep 2013 18:21

Algemeen vragen topic

Voor alle kleine vragen waarvoor je geen apart topic wil starten.

Mijn zoontje gaat nu staan en begint wat stapjes te zetten om de tafel. Thuis 'loopt' hij op blote voeten maar dit vind ik geen fijn idee straks op het kdv. Nu ben ik opzoek naar sokken met goede antislip zool óf slofjes.

Ik heb nu slofjes van oxxi, maar man man wat een ondingen! (Klitteband sluiting).
Jullie tips voor leuke merken slofjes? Die goed blijven zitten? Of merken sokken waar wél een goede antislip zool onder zit?
<<

Anoniem25

Bericht 20 Sep 2013 18:31

Re: Algemeen vragen topic

Wij hadden slofjes van aapies, antislipsokken bleven nooit goed aan.

Ik heb ook een vraag; hoeveel krampen zijn normaal de eerste weken van je zwangerschap? Ik moet soms echt wvwn gaan zitten van de pijn en ik maak me zorgen.
<<

Anoniem85

Bericht 20 Sep 2013 18:40

Re: Algemeen vragen topic

Ik had de eerste 8 weken ontzettend veel krampen, was ook steeds erg ongerust. Krampen waren soms zo heftig dat ik geen ondergoed kon verdragen. Na 8 weken was het ineens over.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 20 Sep 2013 18:43

Re: Algemeen vragen topic

Ik had ook heel veel krampen aan het begin. zoveel dat ik zelfs de verloskundige gemaild heb! Ik moest toen even urine laten checken bij de huisarts. na een week of 8 was het over en toen was ik hele dagen misselijk.
<<

LindaK

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 219

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:53

Bericht 20 Sep 2013 18:45

Re: Algemeen vragen topic

Mrs. Jansen schreef:Voor alle kleine vragen waarvoor je geen apart topic wil starten.

Mijn zoontje gaat nu staan en begint wat stapjes te zetten om de tafel. Thuis 'loopt' hij op blote voeten maar dit vind ik geen fijn idee straks op het kdv. Nu ben ik opzoek naar sokken met goede antislip zool óf slofjes.

Ik heb nu slofjes van oxxi, maar man man wat een ondingen! (Klitteband sluiting).
Jullie tips voor leuke merken slofjes? Die goed blijven zitten? Of merken sokken waar wél een goede antislip zool onder zit?


Ik had voor J.ulia antislipsokken van Ewers, die vond ik ideaal! Een goede antislip zool, niet alleen maar van die 'puntjes' zeg maar...
<<

Anoniem 146

Bericht 20 Sep 2013 19:18

Re: Algemeen vragen topic

Gefeliciteerd met je zwangerschap Aimee. Als je erg ongerust bent zou ik je gevoel bij de vk voorleggen. Misschien kunnen ze een echo maken?
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 20 Sep 2013 19:31

Re: Algemeen vragen topic

Ik was ook altijd erg tevreden over slofjes van Aapies.
<<

Anoniem 146

Bericht 20 Sep 2013 20:25

Re: Algemeen vragen topic

Thnx! Ik ga eens kijken bij Aapies
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 20 Sep 2013 20:31

Re: Algemeen vragen topic

Inderdaad aapies, erg fijne slofjes!!
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 21 Sep 2013 07:05

Re: Algemeen vragen topic

Ik werd de eerste weken ooit huilend van de pijn wakker van de krampen, dus ik denk dat het erbij hoort Aimee.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 21 Sep 2013 07:36

Re: Algemeen vragen topic

Ruben heeft de laatste paar dagen onwijs dorst 's nachts. Hij krijgt voor het slapen gaan nog een 210 + 7. Maar hij wil er in de nacht dus nog 2! Das toch niet normaal? Overdag drinkt hij gewoon goed en hij kan zijn drinken pakken wanneer hij wil. Wat moet ik hiermee?
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem286

Bericht 21 Sep 2013 08:39

Re: Algemeen vragen topic

Glaasje water aanbieden? Of geef je hem a water ipv melk? Drinkt hij over de dag heen voldoende?
<<

Anoniem286

Bericht 21 Sep 2013 08:41

Re: Algemeen vragen topic

Wanneer stop of minder je met het steriliseren van flesjes/spenen?ik doe dat nu nog dagelijks maar volgens mij is dat helemaal niet meer nodig?
<<

Anoniem 146

Bericht 21 Sep 2013 08:48

Re: Algemeen vragen topic

Wij zijn na 6 maanden gestopt met dagelijks steriliseren. Nu doen we dat 1x in de week.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 21 Sep 2013 08:59

Re: Algemeen vragen topic

Ik geef m melk, maar niet de goede verhouding. 180 + 3 omdat ik weet dat zoveel melk niet goed is. Maar van alleen water wordt hij boos. Overdag drinkt hij 5 a 6 rietjesbekers leeg.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem16

Bericht 21 Sep 2013 09:27

Re: Algemeen vragen topic

Highway schreef:Wanneer stop of minder je met het steriliseren van flesjes/spenen?ik doe dat nu nog dagelijks maar volgens mij is dat helemaal niet meer nodig?


Nooit gedaan zelfs. Mijn kraamhulp zei dat het helemaal niet nodig is.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 21 Sep 2013 09:57

Re: Algemeen vragen topic

Printje schreef:
Highway schreef:Wanneer stop of minder je met het steriliseren van flesjes/spenen?ik doe dat nu nog dagelijks maar volgens mij is dat helemaal niet meer nodig?


Nooit gedaan zelfs. Mijn kraamhulp zei dat het helemaal niet nodig is.


+1
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 21 Sep 2013 10:13

Re: Algemeen vragen topic

Highway schreef:Wanneer stop of minder je met het steriliseren van flesjes/spenen?ik doe dat nu nog dagelijks maar volgens mij is dat helemaal niet meer nodig?


Ik doe het ook nog hoor, al lang niet meer in een pannetje. Maar eens in de 2 dagen kook ik water met de waterkoker en doe de spenen in een beker en gooi daar het water bij en laat het een paar minuten staan.
<<

Anoniem286

Bericht 21 Sep 2013 10:22

Re: Algemeen vragen topic

Dan ga ik er mooi mee stoppen :)
<<

Anoniem162

Bericht 21 Sep 2013 10:57

Re: Algemeen vragen topic

Steep, mijn zoontje drinkt ook erg veel overdag en 's nachts ook nog een beker drinken, direct in de ochtend in bed al weer 1. Ik heb laatst al eens de symptomen van kindersuiker (diabetes) opgezocht omdat ik hier toch wel bang voor was.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers