Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Groentelasagne

<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 01 Sep 2013 20:56

Groentelasagne

Morgen wil ik groentelasagne maken maar ik kan nog niet echt een recept vinden waar ik blij ban wordt. Dus, hoe maak jij groentelasagne? En dan het liefst zonder lasagnebladen.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem44

Bericht 01 Sep 2013 22:42

Re: Groentelasagne

Ik gebruik in plaats van lasagnabladen gegrilde aubergine/courgette, werkt perfect!
<<

Anoniem273

Bericht 02 Sep 2013 06:32

Re: Groentelasagne

http://www.pinkbullets.nl/2006/05/educa ... lasagna-41

Deze is echt heerlijk! Vegetarisch maar je kan er ook vlees door doen natuurlijk.
<<

Anoniem186

Bericht 02 Sep 2013 06:37

Re: Groentelasagne

Deze is zooooo lekker!
http://www.ah.nl/allerhande/recepten/83 ... 4-groenten

Je mist de lasagnebladen en het gehakt echt niet. Het is behoorlijk wat werk, maar het is het waard.
<<

Anoniem123

Bericht 02 Sep 2013 07:08

Re: Groentelasagne

-ED- schreef:Ik gebruik in plaats van lasagnabladen gegrilde aubergine/courgette, werkt perfect!


Ik ook. Alleen dan courgette. Voor een keer vond ik het toen wel lekker maar ik miste toch ergens de lasangebladen.
<<

anoniem213

Bericht 02 Sep 2013 07:35

Re: Groentelasagne

Jans schreef:Deze is zooooo lekker!
http://www.ah.nl/allerhande/recepten/83 ... 4-groenten

Je mist de lasagnebladen en het gehakt echt niet. Het is behoorlijk wat werk, maar het is het waard.

Dit is ook mijn favoriet. Volgens mij heb ik hem ook al duizend keer geplaatst.
<<

Anoniem186

Bericht 02 Sep 2013 07:51

Re: Groentelasagne

June schreef:
Jans schreef:Deze is zooooo lekker!
http://www.ah.nl/allerhande/recepten/83 ... 4-groenten

Je mist de lasagnebladen en het gehakt echt niet. Het is behoorlijk wat werk, maar het is het waard.

Dit is ook mijn favoriet. Volgens mij heb ik hem ook al duizend keer geplaatst.


Zou zo maar kunnen dat ik hem dan van jou heb, want ik had hem van het vorige forum. Ik ga hem binnenkort weer eens maken. Mijn dochter vond hem toen ook zo lekker.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 02 Sep 2013 10:07

Re: Groentelasagne

Misschien ga ik vanavond wel zoiets proberen. Wel een aangepaste versie, want winterpeen door mijn eten vind ik vies.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem186

Bericht 02 Sep 2013 10:09

Re: Groentelasagne

Susan schreef:Misschien ga ik vanavond wel zoiets proberen. Wel een aangepaste versie, want winterpeen door mijn eten vind ik vies.


Ik had gewoon bospeen gebruikt, dat had ik toevallig in huis. Door de helft gesneden en even gekookt.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 02 Sep 2013 10:11

Re: Groentelasagne

Ik vind wortel sowieso niet lekker door pasta heen. Dus misschien neem ik gewoon iets anders daarvoor in de plaats.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem273

Bericht 02 Sep 2013 10:13

Re: Groentelasagne

Susan schreef:Ik vind wortel sowieso niet lekker door pasta heen. Dus misschien neem ik gewoon iets anders daarvoor in de plaats.



Ik denk dat paprika er ook heel lekker bij is!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 02 Sep 2013 10:14

Re: Groentelasagne

Paprika ja, dat vind ik lekker. Dan doe ik dat wel.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem186

Bericht 02 Sep 2013 10:15

Re: Groentelasagne

Ja, gegrilde paprika, dat is een goed idee zeg! Dat lijkt me veel lekkerder dan wortel.
<<

Anoniem44

Bericht 02 Sep 2013 12:25

Re: Groentelasagne

Wat ook heel lekker is: aubergine branden, direct boven de gaspit totdat de schil helemaal zwartgeblakerd is, wanneer je vervolgens het vruchtvlees eruit lepelt smaakt het echt superlekker, je kunt er baba ganoush van maken, maar je kunt het ook door de lasagna doen, dat geeft het een super lekkere branderige touch!
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 02 Sep 2013 15:00

Re: Groentelasagne

Die van de Ah ga ik vanavond maken, ben benieuwd! Heb in plaats van wortel paprika gehaald, dat lijkt mij ook lekkerder.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 02 Sep 2013 17:34

Re: Groentelasagne

Dit weekend hadden we dit recept geprobeerd, het was echt super lekker! Er zitten nog wel wat lasagnebladen in, maar een deel is vervangen door gegrilde courgette.

http://www.ah.nl/allerhande/#/recepten/ ... te+ricotta

Ik wil ook nog een keer de variant met alleen maar groente proberen, hopelijk wordt 'ie lekker Bisq!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 03 Sep 2013 11:23

Re: Groentelasagne

Hij was heerlijk! Had alleen de paprika's nog gegrild in de grillpan liggen toen de lasagne al in de oven stond haha.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 03 Sep 2013 11:29

Re: Groentelasagne

-ED- schreef:Wat ook heel lekker is: aubergine branden, direct boven de gaspit totdat de schil helemaal zwartgeblakerd is, wanneer je vervolgens het vruchtvlees eruit lepelt smaakt het echt superlekker, je kunt er baba ganoush van maken, maar je kunt het ook door de lasagna doen, dat geeft het een super lekkere branderige touch!


Klinkt lekker, maar we hebben een inductieplaat, dus dan kan dat denk ik niet.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem44

Bericht 03 Sep 2013 16:17

Re: Groentelasagne

Susan schreef:
-ED- schreef:Wat ook heel lekker is: aubergine branden, direct boven de gaspit totdat de schil helemaal zwartgeblakerd is, wanneer je vervolgens het vruchtvlees eruit lepelt smaakt het echt superlekker, je kunt er baba ganoush van maken, maar je kunt het ook door de lasagna doen, dat geeft het een super lekkere branderige touch!


Klinkt lekker, maar we hebben een inductieplaat, dus dan kan dat denk ik niet.

... dan wordt het lastig inderdaad! Wel jammer, is echt één van mijn favoriete dingen om te maken :D
<<

Anoniem186

Bericht 04 Sep 2013 07:58

Re: Groentelasagne

Bisq schreef:Hij was heerlijk! Had alleen de paprika's nog gegrild in de grillpan liggen toen de lasagne al in de oven stond haha.


Mooi!
Haha, dat zou mij ook zomaar kunnen gebeuren.

Ik zag net dat er een aubergine in m'n groentepakket zit, dus ik ga het komende week ook weer eens maken.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers