Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat te doen omgeving Kaatsheuvel

<<

Mezcla

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 247

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:59

Bericht 31 Aug 2014 19:19

Wat te doen omgeving Kaatsheuvel

Komende week ben ik met mijn familie (ouders + volwassen kinderen) een paar dagen in de omgeving van Kaatsheuvel. Heeft er iemand nog leuke tips wat je daar in de omgeving kunt doen? (buiten de efteling :razz: )

Mag van alles zijn! :) Als iemand nog tips heeft voor een leuk wellnesscenter/zwembad in de buurt hoor ik dat ook graag.

Ik ga zo zelf ook even googelen uiteraard, maar misschien komt iemand van hier wel uit de buurt.
<<

Keet

Noob

Berichten: 14

Geregistreerd: 20 Aug 2014 12:11

Bericht 31 Aug 2014 19:36

Re: Wat te doen omgeving Kaatsheuvel

Euroscoop, bioscoop in Tilburg
Stappegoor, zwembad inTilburg
De Voltage, activiteiten als karten/laserschieten etc, Tilburg
Sed, restaurant, Oosteind
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 31 Aug 2014 19:40

Re: Wat te doen omgeving Kaatsheuvel

Wandeling door de Loonse en Drunense duinen en dan in Udenhout een Udenhoutse broeder snoepen bij de koffie en thee.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 31 Aug 2014 22:48

Re: Wat te doen omgeving Kaatsheuvel

Waar kom je vandaan?
Als je bv uit Roosendaal komt is Breda waarschijnlijk niet zo leuk, maar als je uit Groningen komt misschien wel. Zo wel om te shoppen als andere toeristische dingen.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Mezcla

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 247

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:59

Bericht 01 Sep 2014 10:29

Re: Wat te doen omgeving Kaatsheuvel

Thanks meiden, kom zelf uit het Zuiden trouwens, we gaan zo vertrekken. Lijkt zoning te zijn dus daar ben ik blij om :)

Ik heb geen idee wat een Udenhoustse broeder is, maar zal er naar uitkijken!
<<

Anoniem149

Bericht 01 Sep 2014 18:49

Re: Wat te doen omgeving Kaatsheuvel

Inderdaad wandelen door de Loonse en Drunense duinen.
Kaatsheuvel zelf is niet echt heel veel te doen, maar je kan naar Tilburg of Den Bosch gaan. Breda vind ik wat verder weg ten opzichte van Kaatsheuvel. Als je uit eten wil heb je wel wat leuke restaurants in Kaatsheuvel.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers