Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Herfst/ winter wishlist

<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 30 Aug 2014 09:03

Re: Herfst/ winter wishlist

Leuk om te zien dat het blijkbaar hip is (ik heb daar totaal geen verstand van) om wat wijdere vesten te dragen. Zo kunnen de mijne ondanks het afvallen nog even mee :)
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2829

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 30 Aug 2014 10:58

Re: Herfst/ winter wishlist

Ik wil in elk geval nieuw bikerboots, bruine enkellaarsjes met hak en verder ben ik altijd fan van wollen jurkjes.
O, ik wil ook een mooie (nep)leren kokerrok.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 30 Aug 2014 11:45

Re: Herfst/ winter wishlist

Hiep hoi, een nieuw seizoen, lekker shoppen! HAHA
Mijn schoenen voor de herfst/winter heb ik al binnen, ik had deze kisten al jaren in de kast staan (komen bij mijn ouders van zolder) maar ik heb ze nooit gedragen omdat ik ze te hoog vond. Nu heb ik ze afgeknipt en ik vind ze helemaal tof :D

Afbeelding

Daarbij wil ik nog deze sokken:
Afbeelding

Afbeelding

Ik weet nog niet precies wat voor een jas ik wil. Of nou ja, ik weet het wel haha maar ik moet keuzes maken! Ik wil ook graag een mega dikke parka maar ik heb ook een super toffe witte teddy coat gezien, die vind ik eigenlijk mooier alleen wit + teddy is totaal niet praktisch. Daarnaast wil ik ook nog een vintage fel gekleurd windjack/ski jas en eigenlijk ook wel zo'n typische gele regenjas, gewoon voor erbij :D
Afbeelding
Zoiets dus.

Ik weet niet meer wie hem hiervoor een ook postte maar deze staat ook op m'n wishlist. Ik heb nog wel meer mooie vesten gezien bij Urban Outfitters maar ze zijn wel prijzig, even kijken dus welke ik kies
Afbeelding
Deze vind ik ook heel mooi maar ik weet niet of de kleur me staat, snel naar Amsterdam dus :P
Afbeelding

Ik wil ook nog graag een zwart oversized jurkje met lange mouwen, gewoon een modelloos ding eigenlijk. Ik heb die voor de zomer gezien maar niet gekocht omdat het toen zomer werd, nog steeds spijt van!
Ennnn ik wil ook nog een lange tuinbroek! Deze zomer had ik een er een met short en die was echt awesome
<<

Anoniem147

Bericht 30 Aug 2014 13:29

Re: Herfst/ winter wishlist

Leuk toeter! Vooral die witte sokjes vind ik echt leuk haha. Ik wil ook een lekkere dikke parka dit jaar. Roep het al 2 jaar maar nu ga ik er ook echt voor.

Dat laatste vest heb ik ook. Is zo'n mooi vest! Veel mooier dan op de website.

...


Ik heb trouwens die toffe oversized trui van ZARA gekocht. Kan niet wachten om hem te krijgen haha (hij is nog onderweg). Verder heb ik ook de puma's binnen uit mijn wishlist lijst. Ik ben lekker op dreef en nu is het geld weer op.

Ik heb deze een paar dagen geleden gekocht. Echt liefde!
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Anoniem147 op 05 Sep 2014 21:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 30 Aug 2014 14:16

Re: Herfst/ winter wishlist

Ik heb 'mijn' leren jasje gekocht! Jeeeeuuuuj! Ik ben zo blij! :bounce:
<<

Anoniem147

Bericht 30 Aug 2014 14:28

Re: Herfst/ winter wishlist

Kowalski schreef:Ik heb 'mijn' leren jasje gekocht! Jeeeeuuuuj! Ik ben zo blij! :bounce:


Jaa super gaaf! Showen hoe jij hem draagt!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 30 Aug 2014 14:29

Re: Herfst/ winter wishlist

Marni schreef:
Kowalski schreef:Ik heb 'mijn' leren jasje gekocht! Jeeeeuuuuj! Ik ben zo blij! :bounce:


Jaa super gaaf! Showen hoe jij hem draagt!


Zal ik binnenkort doen :ja:
<<

Anoniem222

Bericht 30 Aug 2014 14:59

Re: Herfst/ winter wishlist

Dat laatste plaatje! Waar is die van? Heel tof!
Ik vind sowieso alle grof gebreide vesten heel cool. Kan ook niet wachten tot ik ze allemaal weer aan kan. Vooral die van just female is echt heeel warm haha!

Deze is het:
Afbeelding
Vorig jaar gekocht voor veel te veel geld maar nog steeds heel blij mee!
<<

Anoniem88

Bericht 30 Aug 2014 15:14

Re: Herfst/ winter wishlist

Haha oh help, ik vind de mode van dit najaar/deze winter helemaal niet zo mooi... Staat bij jullie waarschijnlijk heel leuk, maar ik ben én klein én stevig, dan maken die lange, wijde truien en vesten me zo ontzettend kolossaal. Nog een reden om af te vallen dus, en ik heb herfst- en najaarskleding in allerlei maten liggen. Ik streef ernaar om een keertje zo min mogelijk te shoppen :)
<<

Anoniem222

Bericht 30 Aug 2014 15:23

Re: Herfst/ winter wishlist

Ik heb geen idee wat voor figuur je hebt Dundas maar ik weet zeker dat een mooi gebreid vest jou ook heel leuk zal staan Dundas! Met een mooi passend basic shirt en een skinny staat het iedereen leuk. Er is voor elke figuur wel een model! Een hele wijde, een wat meer getailleerde, een met een ceintuur. Zit vast wat bij dat bij jouw figuur past. Maar dan moet je het wel leuk vinden haha! Niet geheel onbelangrijk.

Hebben jullie trouwens de collectie van MOAM voor HEMA al gezien? Ik vind serieus bijna alles leuk!
<<

Anoniem88

Bericht 30 Aug 2014 15:26

Re: Herfst/ winter wishlist

Een skinny staat me ook al niet. In ben op m'n heupen/kont heel breed en loop naar m'n enkels toe smal af. Accentueert m'n dikke kont dus alleen maar, en ik ben net een wortel.
<<

Anoniem222

Bericht 30 Aug 2014 15:32

Re: Herfst/ winter wishlist

Nou ik denk juist dat het heel mooi staat dan! Want zo te horen heb je mooie benen die je kunt accentueren. Met een mooi vest tot over je billen bedek je die juist weer.

Ik kan wel wat plaatjes zoeken als je het leuk vindt?
<<

Anoniem315

Bericht 30 Aug 2014 15:42

Re: Herfst/ winter wishlist

Ik heb al iets te veel kleding gekocht voor de herfst/winter...

O.a. deze schoenen:

Afbeelding

en deze sjaal:

Afbeelding

en een wollen bodywarmer-achtig ding, met capuchon, een zwarte broek en een destroyed jeans. En m'n kast ligt nog vol...

Wishlist:

Een furry vest, zoals deze:

Afbeelding

Bruinachtige wollen sokken, zoals deze:

Afbeelding

Zo'n soort vest (die kleur ook!!):

Afbeelding



Die oversized trui van Marni vind ik echt mooi!
<<

Anoniem88

Bericht 30 Aug 2014 16:59

Re: Herfst/ winter wishlist

Harrison schreef:Nou ik denk juist dat het heel mooi staat dan! Want zo te horen heb je mooie benen die je kunt accentueren. Met een mooi vest tot over je billen bedek je die juist weer.

Ik kan wel wat plaatjes zoeken als je het leuk vindt?

Ik heb geen mooie benen, schat. Ik moet momenteel een broek maat 44-46 aan vanwege m'n brede heupen/dikke kont, bij een lengte van 1,64. Dan ga ik niks aan m'n benen accentueren :)
<<

Anoniem147

Bericht 30 Aug 2014 17:00

Re: Herfst/ winter wishlist

Ohh dat laatste vestje Exo! Die vind ik echt heel erg mooi. Die kleur ook. Prachtig! Ik ben ook echt verliefd op die oversized trui. Hij was hier in Nijmegen al uitverkocht dus ik heb hem toch maar online besteld haha. Kreeg het al warm in de winkel dat ik hem straks niet in mijn bezit zou hebben :face:

@ Harri, ja jouw Just Female vest is echt zo mooi. Mijn laatste plaatje is van ZARA. Ik zag hem en moest hem hebben haha.

Ik vind ook bij iedereen vesten leuk. Lang, kort, smal, breed, rond,vierkant. Maakt allemaal niet uit. Vooral juist omdat je je heupen ermee kunt verdoezelen en je jezelf lengte kan geven als het vest op de juiste hoogte stop.
<<

Anoniem222

Bericht 30 Aug 2014 17:03

Re: Herfst/ winter wishlist

Ik vind alleen al die stomme blote benen bij de wintercollecties echt storend haha!
Die sokken zijn tof Exo!
<<

Anoniem147

Bericht 30 Aug 2014 17:03

Re: Herfst/ winter wishlist

Dat vind ik ook altijd. Ondanks dat ik het echt heel leuk kan vinden staan, zou ik het zelf nooit dragen omdat mijn benen er dan af vriezen. En het klopt ook gewoon niet. Alles lekker wol/rijk/dik en dan witte winterbenen eronder. Charming.
<<

Anoniem222

Bericht 30 Aug 2014 17:04

Re: Herfst/ winter wishlist

Haha ja precies!
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 31 Aug 2014 12:40

Re: Herfst/ winter wishlist

Oh Marni die had je laatst ook in wat heb je vandaag aan geplaatst of niet? Dat had ik er echt niet uitgehaald dat dat het zelfde vest is, dan is ie inderdaad veel mooier dan op de foto! Ik hoop aankomende week even tijd te hebben om naar Amsterdam te gaan :smile:

Waar is dat vest van Exo? Wauw :heart:
<<

Anoniem315

Bericht 31 Aug 2014 13:44

Re: Herfst/ winter wishlist

Ik heb hem van Pinterest, als inspiratie. Ik heb even gekeken.. hij komt van Rootsandfeathers.com, maar die site ken ik niet.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers