Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe groot is jouw kledingkast?

<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 22 Aug 2014 11:14

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Ik heb een grote expedit kast van ikea en een dubbel kledingrek (2stangen dus).voor mn vesten, jurkjes, blousen en rokken. Alles ligt en hangt overvol. Moet het echt eens uitzoeken en opruimen.
30-04-2017
<<

Anoniem301

Bericht 22 Aug 2014 12:37

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Op een van onze kamers staan de kledingkasten. Eén lange muur wordt van begin tot eind gevuld met kledingkasten en die zijn allemaal van moi :smile:
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 22 Aug 2014 12:59

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Carrie schreef:Op een van onze kamers staan de kledingkasten. Eén lange muur wordt van begin tot eind gevuld met kledingkasten en die zijn allemaal van moi :smile:


Hahahaha ik zie je glunderen.. heerlijk!
<<

Anoniem301

Bericht 22 Aug 2014 16:16

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

:D
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 24 Aug 2014 15:49

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Wij hebben een inbouwkast. (geen idee hoe groot) Genoeg ruimte voor ons 2en.
2014 2016
<<

Anoniem222

Bericht 24 Aug 2014 21:56

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Haha! We hebben nu een pax hoek kast van 2.33 hoog, en dan aan de ene kant 2 breed en andere kant 1 breed. Daar is denk ik 80% door mij gevuld, als niet meer. Naast de kast staat een rek met alleen maar spullen van m'n vriend. En we hebben allebei nog een eigen kast met schoenen. Er komt deze week een pax kast van 3 meter breed hoera!

Ik weet alleen niet wat ik dan met m'n schoenen moet doen maar dat zien we dan wel weer.
<<

Anoniem104

Bericht 25 Aug 2014 09:43

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 30 Sep 2014 14:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem273

Bericht 26 Aug 2014 07:55

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Op dit moment zitten we middenin de verbouwing van ons nieuwe huis dus een hele kleine kast. Man en ik delen een 1 meter brede Pax-kast voor onze leg kleding (t-shirtjes en tops) en handdoeken/sokken/ondergoed. We hebben elk een kledingrek waarvan ik 1,5 rek in gebruik heb voor onze hangende kleding. Onder ons bed liggen twee grote bakken vol met seizoenskleding en bij m'n schoonouders op zolder ligt nog veel, voornamelijk schoenen. Mijn schoenen staan nu op planken boven de kledingrekken. Maaaarrrr als onze slaapkamer af is (hopelijk in het voorjaar) dan krijgen we een hele grote inloopkast van 4x4 ongeveer :D
<<

Anoniem147

Bericht 26 Aug 2014 09:59

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Ik heb echt een mini kledingkast.

Ik heb een hanggedeelte van een cm of 75. Verder 1 plank waar jeans liggen en longsleeves en 1 plank met mandjes ondergoed, sokken, bikini's en panty's en op die plank liggen ook hempjes.

That's it. Karig hahaha.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 26 Aug 2014 12:12

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Wij hebben een vrij normale kledingkast, twee hanggedeeltes met een plank erboven, en aan de zijkant nog een leggedeelte met 4 planken. Wij hebben allebei één hanggedeelte. Het leggedeelte gebruiken we voor beddengoed en handdoeken.

Ik ga morgen (nu al zin in, haha) mijn kast weer herfstklaar maken. Ik zal wel even voor- en na foto's maken, als ik durf :P Mijn kast is altijd zo'n rotzooi aan het eind van het seizoen.

♥♥
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 26 Aug 2014 17:55

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Wij hebben een lage ladekast. Veel te klein. We zijn ook nog op zoek naar een alternatief dat bij de slaapkamer past.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 26 Aug 2014 18:11

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Wij hebben een Pax-kast van 2m breed en 2m-nog-wat hoog. De helft daarvan is van mij en de andere helft van mijn vriend. In de kast zitten ook 4 lades en 2 daarvan zijn van ons samen gevuld met beddengoed.
De kast zit niet vol (het grootste deel is zelfs van hem) dus het valt wel mee met de hoeveelheid kleding.
Schoenen staan overigens niet in die kast.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem127

Bericht 29 Aug 2014 20:21

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Ik heb mijn kleding op rekken hangen in de slaapkamer. Het is echt heel erg veel. En dan nog dozen vol met kleding die weinig (niet) meer draag. Erger me er nu ook aan, dus ga de boel proberen te verkopen, het is echt te veel. Doel is een kledingrek. Dan heb ik weer meer ruimte op de kamer.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 29 Aug 2014 23:46

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Ik heb de kleine kamer (iets van 3m bij 2m) in beslag genomen als mijn kleding kamer. Er hangen twee lange stangen, links en rechts twee kortere, zodat ik al mijn kleding op kan hangen (boven en onder dus). Op de grond staan mijn schoenen en dan heb ik nog vier manden voor mijn riemen, sokken, strings/ondergoed en bh's. Laatst heb ik 3 vuilniszakken kleding opgeruimd. Op zolder staan ook nog 3 dozen met kleding en het wordt hoog tijd dat ik weer uit ga ruimen want ik krijg plek te kort.

Ik heb best veel kleding maar neig er toch vaak naar om hetzelfde aan te doen. Schoenen staan er nog een aantal met de kaartjes eraan :palm: en ook kleding hangt nog wel in de kast met de kaartjes eraan. Ik moet nodig eens stoppen met shoppen en mijn kleding gaan dragen die in de kast hangt... :eyes:
Afbeelding
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 30 Aug 2014 00:48

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Ik heb echt zo gigantisch veel kleren dat ik er gek van word maar ik kan heel slecht dingen weg doen. Ik vind het zonde en vaak vind ik bepaald items een paar jaar later ook ineens weer leuk. Zo draag ik nu weer regelmatig een broek die ik 10 jaar geleden nieuw kocht , ik heb daar wat gaten in gemaakt en hij is nu echt tof. Vorig jaar op een festival had ik nog een shirtje aan wat vroeger mijn pyjama was, super leuk haha.
Anyway, ik heb een inloopkast met een stang waar al mijn jasjes, vesten en jeans hangen en dan een gewone, kleine kast waar alle andere broeken, rokken, tops enzo hangen maar lang niet al mijn kleding past in m'n kast. Ik heb nog apart een mand met al mijn sokken, bh's en lingerie. Dan heb ik thuis bij mijn ouders nog een grote kast die ongeveer hetzelfde ingericht is maar daar hangen dus niet mijn kleren die ik heel vaak draag. En dan heb ik nog een kast waar wat meer 'exclusieve' kleding hangt, zoals wat nette jurkjes, colberts, dat soort dingen. Mijn schoenen liggen overal en nergens.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 30 Aug 2014 20:45

Re: Hoe groot is jouw kledingkast?

Mijn walk in closet is te klein :cry: of ik heb gewoon te veel kleren....
Anyway er staan 2 Ikea Pax kasten in en 2 "zwevende" ladekastjes. 1 pax met manlief zijn kleding en 1 kast van mij.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers