Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Biechttopic

<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 16 Aug 2014 16:58

Re: Biechttopic

Ik vind het fijn dat ze nu gepraat hebben, maar verder stel je dat je neigt niet te gaan omdat hun keuze vaststaat zonder ruimte van onderhandeling? Maar wat valt er dan nog meer te onderhandelen? Moeten hun hun huwelijk dan omgooien? Een jaar wachten? Ja het is hun keuze, maar ook jullie keuze waar geen ruimte is voor onderhandelen. Ik vind je nu een beetje koppig. Kom op zeg, je schoonouders bieden gewoon aan jullie tickets te betalen zodat jullie erbij kunnen zijn. Dat vind ik persoonlijk toch echt wel dat zij ook hun best doen om beide plannen aan elkaar te passen en dus wel zeker gedacht wordt over een oplossing van hun kant.

Ik bedoel als het max een week is voor het huwelijk van je broer, dan denk ik dat ik wel zou gaan. En dan mag mijn vriend lekker in het buitenland blijven als hij er zo over zou denken als jij. Het is van beide passen en meten en voor mij komen zij wel met oplossingen en jullie niet.

Sorry, die opmerkingen stoorde me echt even aan je update.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 16 Aug 2014 17:07

Re: Biechttopic

Er is ook nog een optie dat zij gewoon die bruiloft vieren zoals gepland en dat Biechtje en haar vriend gewoon op reis blijven zoals gepland. Volgens mij bedoelt ze dat dáár geen ruimte voor is. Terwijl zij natuurlijk wel het recht hebben om die keuze te maken. Ik ben zelf helemaal niet iemand die gek is op reizen of op wereldreis zou gaan, maar ik kan wel begrijpen dat als je juist een wereldreis gaat maken met het idee volledig los te zijn van je leven thuis, het een heel storende onderbreking is als je 'even' over moet vliegen voor een bruiloft.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 16 Aug 2014 17:13

Re: Biechttopic

Ik bedoel dat zij zonder overleg een datum hebben gekozen en er vanuit gaan dat wij erbij zijn. Die datum komt ontzettend slecht uit voor ons, we zullen dan (ivm lange vlucht) onze reis zeker 2 weken moeten onderbreken en qua schema misschien ook nog aanpassingen moeten doen door korter of langer op een bepaalde plek te blijven. De bruiloft een paar maanden eerder of later plannen zou voor ons veel uitmaken. Maar daar is dus geen ruimte voor, het is de datum die zij gekozen hebben en er wordt dus van ons verwacht dat wij ons maar aanpassen. Ik vind dat wij dus wel ruimte bieden voor een oplossing (samen een datum zoeken die voor allebei goed is), maar dat zij absoluut geen ruimte geven om een oplossing te vinden.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 16 Aug 2014 17:14

Re: Biechttopic

Ik vind dat ze er wel wat gemakkelijk over gedacht hebben over dan wereldreis omgooien nadat hun huwelijksplannen bekend waren. Aan de andere kant zouden de meeste mensen in mijn omgeving daar ook zo gemakkelijk over denken omdat ze zelf het belang van zo'n reis en de redenen en ideeën die jaar bij hebt niet begrijpen. En ik heb hier verder ook wel eens gelezen over mensen die niet begrijpen dat een vriendin niet bij hun huwelijk aanwezig wil zijn omdat zij hun huwelijk net midden in de zomervakantieperiode hebben gepland.

Aan de andere kant vind ik het ook niet veel uitmaken wat jij vind, ik zou me nu vooral laten leiden door wat je vriend wil en niet al te veel mijn mening spuwen. Het is zijn broer. Ik kan me voorstellen dat hij er uiteindelijk wel spijt van krijgt dat hij niet bij dat huwelijk aanwezig is geweest vooral omdat ze hem ook als getuige hebben gevraagd. Misschien wil hij uiteindelijk wel terug en niet dat hij dat nu niet wil / niet zo kan beslissen omdat jij erg hoog van de toren blaast om je poot strak te houden en niet te willen gaan en hij jou ook een plezier wil doen. Als je echt niet terug wil komen (wat ik zelf ook best kan begrijpen) dan misschien de reis zo inplannen dat je vriend wel terug kan voor een periode van 2 weken (dan moeten ze die vrijgezellendag ook maar in die tijd plannen en dat iemand anders dat organiseert) en dat jij dan ergens blijft waar jezelf 2 weken dingen kunt doen die jij leuk vind.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 16 Aug 2014 17:19

Re: Biechttopic

Ik zou zijn mening wel heel zwaar laten meewegen omdat het inderdaad zijn broer is, maar ik vind dat zij wel mag zeggen dat ze er enorm van baalt. Als zij nou eerder waren met het plannen van die bruiloft en niet wisten dat die wereldreis rond die tijd was dan was het anders, maar ze wisten het wel, ze hebben het bewust zo gepland en zijn er gewoon vanuit gegaan dat Biechtje en haar vriend hun plannen zouden omgooien. Ik vind dat eigenlijk ongelofelijk arrogant en egocentrisch. Het is ook Biechtjes wereldreis waar ze waarschijnlijk lang voor gespaard heeft, dus ik vind ook niet dat alleen haar vriends mening van belang is.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 16 Aug 2014 17:24

Re: Biechttopic

Daar ben ik het ook wel mee eens. En ik ken biechtje en haar relatie natuurlijk ook niet prive. Ik zou me bij me zelf kunnen voorstellen dat ik zo zou doordraven in mijn mening / vast wil houden aan mijn droom dat ik iemand anders de ruimte niet meer geef om zijn mening ook te ventileren terwijl die ook nog andere belangen heeft dan ik (omdat het zijn broer betreft).
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 16 Aug 2014 17:26

Re: Biechttopic

Ik ben het helemaal met je eens hoor Rapa Nui. Ik heb helemaal geen contact gehad met mijn schoonfamilie, dus die weten niet hoe ik er over denk. En ik vind ook dat mijn vriend moet beslissen, dat heb ik ook tegen hem gezegd. Het is vooral mijn vriend die in eerste instantie erg tegen was, terwijl ik nog een oplossing probeerde te vinden. Nu denken we er redelijk hetzelfde over. Als mijn vriend wel wil gaan, dan ga ik sowieso wel mee; samen uit, samen thuis en voor het geld maakt het nu niet meer uit. Over dat spijt krijgen zei zijn broer ook tegen hem, maar ik denk dat dat niet echt gaat gebeuren, omdat trouwen voor ons dus helemaal niet belangrijk is en we missen nu ook al vrij veel omdat we niet dicht bij onze families wonen.

Overigens; als iemand in de zomer zou willen trouwen zou ik daar met alle liefde mijn zomervakantie van 2 weken voor omgooien hoor. Geen probleem! Maar het gaat om een reis die we een jaar van tevoren al hebben aangekondigd, dus ik vind het gewoon stom dat ze er zo makkelijk over gedacht hebben.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 16 Aug 2014 21:05

Re: Biechttopic

Is wel echt een lastige situatie.. Vind het wel stom dat de broer er gewoon vanuit is gegaan dat jullie wel terug zouden komen. Je vliegt niet zomaar even op en neer naar de andere kant van de wereld. Is toch echt een onderbreking van jullie reis waar jullie lang voor gespaard en naar uitgekeken hebben. Als het bruiloft was van iemand die niet zo dicht bij jullie stond zou ik geen moment getwijfeld hebben en niet teruggekomen zijn.. Maar het maakt het extra lastig dat het de broer is van je vriend en ze ook wel echt goede band hebben denk ik? Omdat hij je vriend als getuige wil.

Zij kiezen ervoor om kinderen te willen en daarvoor te willen trouwen. Dat is helemaal prima maar ze kunnen niet zomaar eisen/verwachten dat jullie je plannen daarvoor omgooien..
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 16 Aug 2014 23:17

Re: Biechttopic

Ik biecht op dat ik me al behoorlijk lang niet goed voel. Ik voel me depressief, negatief, neerslachtig, onzeker en waardeloos. De laatste keer dat ik echt oprecht heb gelachen en gelukkig was, kan ik me niet meer herinneren. Inmiddels sta ik op het punt dat het steeds slechter met me gaat. Ik ben dan wel bezig om hulp te krijgen, maar dat moet nog van de grond komen. Ik zie het gewoon echt even niet meer zitten, zie niet hoe ik me ooit weer beter kan voelen. Ik ben mezelf volledig kwijt. Ik weet niet goed wat ik met mijn biecht wil. Ik denk even mijn hart luchten ofzo. Ik weet wel dat ik dit niet meer wil. Ik trek dit niet meer. Ik ben op.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Aug 2014 23:24

Re: Biechttopic

Wat naar. Zijn er mensen (partner, vrienden, familie) waarmee je hierover kunt praten en die je kunnen begeleiden? Ik hoop dat je snel de hulp krijgt die je nodig hebt en alles weer wat positiever in gaat zien.
Knuffel voor jou! :hug:
❤ 7 juni 2018
<<

Marientjuh83

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 219

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:11

Bericht 17 Aug 2014 10:27

Re: Biechttopic

Somber biechtje ik snap precies wat je bedoelt, ik zit in een vergelijkbare situatie. Probeer iemand in vertrouwen te nemen, iemand die kan luisteren naar je maar ook iemand die kan relativeren en zo tips kan geven.
Ik weet hoe zwaar het is maar probeer erin te blijven geloven dat het beter gaat worden! Je mag mij ook PM trouwens. Heel veel sterkte!
Accepteer wat is. Laat los wat is geweest. En heb vertrouwen in wat komt.
<<

Jip

Bericht 18 Aug 2014 19:23

Re: Biechttopic

Ik ben wel het levende bewijs dat de zon een keer weer gaat schijnen. Praat erover! Met vrienden die je vertrouwd, hulpverleners...waar jij je prettig bij voelt. Sterkte..
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 18 Aug 2014 20:45

Re: Biechttopic

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb gelukkig veel steun aan mijn man, met hem kan ik er redelijk goed over praten. Met vriendinnen is een ander verhaal, ikdurf niet goed te vertellen hoe slecht het eigenlijk gaat. Ik ben altijd snel bang om lastig gevonden te worden, ik voel me ook altijd en overal de minste, de underdog. Als ik een beetje realistisch nadenk, weet ik wel dat het op den duur weer beter zal gaan. Ik heb al zo vaak depressies overwonnen. Ik word er gewoon verdrietig van dat ze terug blijven komen.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 20 Aug 2014 00:21

Re: Biechttopic

Deels zal dit in liefde & relaties passen, maar aangezien het grotendeels mijn probleem is heb ik gekozen het bij persoonlijk te zetten. Ik wil het liever niet onder mijn eigen naam hebben, vandaar anoniem.

Tussen mijn schoonmoeder en mij gaat het vanaf het begin niet goed. We hebben gewoon geen enkele klik. We zijn totaal verschillend, we hebben heel andere denkwijzen. Ik merk dit vooral in de opvoeding die ik gekregen heb van mijn ouders en de opvoeding die mijn man gekregen heeft van zijn ouders. Ik vind mijn ouders leuke mensen, zijn moeder vind ik gewoonweg geen leuke vrouw. Nu komt dit uiteraard voort uit het feit dat het 'eigen' is, maar deels ook omdat er zo ontzettend veel verschillen tussen ons zitten. Het onderwerp 'schoonmoeder' is altijd een lastig punt tussen mijn man en mij. De meeste meningsverschillen die wij hebben gaan hierover. Nu ook weer: man wil haar graag meenemen op onze vakantie. In september gaan we. Ik zie het alleen niet zitten om twee weken met haar op vakantie te zijn. Vorig jaar hebben we een week vakantie, van onze drie weken vakantie in het buitenland, met haar en zijn broertje + vriendin doorgebracht. Ik heb geen leuke week gehad. Ik heb me alleen maar geërgerd, aan hun allemaal eigenlijk.

We zijn een aantal keer met mijn familie op vakantie geweest. Man vindt het met iedereen gezellig, hij kan het met iedereen vinden. Hij is niet zo moeilijk. Ik ben dat wel. Ik heb écht geen leuke vakantie met zijn moeder erbij. Als het aan mij ligt gaan we nooit (meer) met zijn moeder op vakantie. Hij vindt dit niet eerlijk, wat ik heel goed begrijp. Het ís ook helemaal niet niet eerlijk van mijn kant. Ik ben hierin heel egoïstisch. Omdat ík het geen leuke vrouw vindt, ontneem ik mijn man de mogelijkheid ooit nog met zijn moeder op vakantie te gaan. Terwijl ik wel heel graag mijn eigen familie om me heen heb. Ik snap mezelf niet. Nou ja, ik snap mezelf eigenlijk wel, ik kan het voor mezelf natuurlijk allemaal goedpraten. Ik heb ik mijn hoofd heel goed zitten waarom ik dit allemaal vind, wat mijn redenen zijn. Tegelijk wéét ik dat ik me daaroverheen moet zetten. Mijn man zegt zich ook weleens te ergeren aan mijn moeder/vader/zusjes, maar hij legt het veel makkelijker naast zich neer. Ik kan dat gewoon niet. Waarom ben ik op dit gebied zo egoïstisch? Als ik van een afstand naar mezelf kijk vind ik mezelf vreselijk. Dan heb ik een hekel aan het feit dat ik zó ontzettend aan mezelf en mijn eigen gevoel denk. Ik wil hierin veranderen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Dit verhaal moet voor jullie ontzettend warrig zijn. Het is heel lastig hier neer te zetten, aangezien het hele verhaal erg lang is en het onderdeel 'vakantie' nog veel meer omschrijving vergt. Maar i.v.m. herkenning wil ik hier niet teveel plaatsen. Ik wil jullie daarom vragen dit niet te quoten, ik wil het graag weer weg kunnen halen.

Ik zit dus eigenlijk zo met mezelf in de knoop wat betreft dit onderwerp. Aan de ene kant vind ik dat ik het volste recht heb om te mogen zeggen dat ik schoonmoeder echt niet mag en daarom geen vakantie met haar door wil brengen. Aan de andere kant wéét ik dat dit onterecht en erg pijnlijk voor mijn vriend is. Echter, iets naast me neer leggen is erg moeilijk. Ik zie dus heel goed in dat ik heel oneerlijk en gemeen ben. Hoe krijg ik zoiets onder controle?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 20 Aug 2014 04:01

Re: Biechttopic

Ik denk dat je niet te hard moet oordelen over jezelf. Sommige gevoelens heb je nou eenmaal en daar zal jij je redenen voor hebben. En of die gegrond zijn of niet, je kunt ze moeilijk tegenhouden. Ik heb het zelf ook met iemand uit mijn schoonfamilie en daar is ook niet echt een gegronde reden voor. Maar no way dat ik met diegene een week op vakantie ga!

Je vriend zal jouw gevoelens moeten accepteren en ook jij zult af en toe water bij de wijn moeten doen. Jullie zouden bijvoorbeeld af kunnen spreken af en toe eens een weekendje met haar weg te gaan en niet een hele week.

Sowieso vind ik het niet vreemd dat je op een gegeven moment niet meer met je familie op vakantie wilt. Ik ben dol op mijn (schoon)familie maar ik heb geen behoefte aan complete vakanties met hen. Maar goed, dat is natuurlijk persoonlijk.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem125

Bericht 23 Aug 2014 13:04

Re: Biechttopic

Ik vind het heel normaal dat je geen zin hebt om met je schoonmoeder op vakantie te gaan. Waarom zou dat moeten dan? Ik kan het zelf wel aardig vinden met mijn schoonmoeder, maar met haar op vakantie gaan? Nee, liever niet. Als iemand je type niet is, dan zou ik aanraden om het contact te beperken tot verjaardagen en feestdagen, zoals kerst en tussendoor misschien eens gaan eten, ofzo. Maar op vakantie? Het is heel normaal dat je dat niet met iedereen ziet zitten! Laat je niet ompraten, vakantie moet voor jou ook echt vakantie zijn en niet je ergeren en op je tenen lopen.
<<

Anoniem125

Bericht 23 Aug 2014 13:07

Re: Biechttopic

En je zegt dat je je man ontneemt om met zijn moeder op vakantie te gaan. Maar dat klopt niet. JIJ wilt het alleen niet. Als hij echt zo graag wil, dan laat je je man lekker met zijn moeder gaan. Ga jij lekker alleen op reis, of een weekje naar een kuuroord ofzo. Ik zou het wel weten, haha!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 23 Aug 2014 21:43

Re: Biechttopic

Ik biecht op dat ik bang ben als de klok 12 uur slaat.
Geen idee waarom.

Vaak blijf ik expres op tot het die tijd geweest is, heel vaak wordt ik op precies die tijd wakker en krijg ik een ontzetten akelig gevoel. Lig dan verstijft in bed en durf niet naar het toilet te gaan of om me heen te kijken.

Echt geen idee waar dit vandaan komt dat enge gevoel.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 24 Aug 2014 12:24

Re: Biechttopic

Biechtje dat bang is voor 12u: heb je echt een klok die 12u slaat? Of kijk je gewoon op je wekker o.i.d.? En heb je het ook als je niet thuis bent, op een feestje bijvoorbeeld? Geen idee wat je er aan kunt doen, het lijkt me wel heel vervelend! Negeren en relativeren helpt niet, neem ik aan?
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 30 Aug 2014 12:55

Re: Biechttopic

Ik denk dat ik een vaginale schimmelinfectie heb. Laatst heb ik bij de drogist Canesten gyno crème gekocht en fanatiek een week mee gesmeerd. Maar het lijkt alleen maar erger te worden. Het blijft branden en het jeukt af en toe. Nu heb ik op google gekeken naar foto's van een vaginale schimmelinfectie en ik zag vrijwel bij iedere foto dat er een witte aanslag zat. Alleen heb ik dit niet en is het alleen bij mij knalrood binnenin mijn binnenste schaamlippen. Is dit dan wel een schimmelinfectie? Ik durf er eigenlijk niet zo goed mee naar de dokter. Misschien dat jullie een goede tip hebben om er vanaf te komen. En anders toch maar een ritje dokter aankomende week.
<<

Anoniem88

Bericht 30 Aug 2014 13:10

Re: Biechttopic

Ik zou gewoon naar de dokter gaan, het klinkt wel als een schimmel namelijk. En als canesten niet helpt, kom je er anders ook niet zomaar vanaf. Ik heb heel lang geleden bijna twee maanden rondgelopen met een verschrikkelijke schimmelinfectie omdat ik niet aandurfde naar de dokter te gaan. Uiteindelijk toch maar gebeld en kreeg ik na telefonisch consult al medicatie. Viel me alles mee, schimmel was met een dag al minder en met drie dagen verdwenen.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 30 Aug 2014 13:26

Re: Biechttopic

Ik zou zeker naar de dokter gaan, dan ben je er met een beetje geluk zo vanaf. Kan me voorstellen dat je het niet echt heel prettig vindt om daar met je kooi open te gaan liggen, maar zij zijn er om jou te helpen en je bent heus niet de eerste! De eerste keer vond ik het ook een beetje raar, maar je hoeft je nergens voor te generen.
Ik heb een huidziekte daaronder en moet ieder half jaar op controle bij de dermatoloog; het doet me nu echt vrij weinig meer. Ik heb hulp nodig en zij kunnen mij helpen, graag!
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 30 Aug 2014 13:37

Re: Biechttopic

Ik heb regelmatig schimmelinfecties en niet per se witte aanslag dan ofzo hoor. Niet bij iedereen werkt Canesten even goed, er is nog een andere variant( Gynodaktarin) en die werkt bij sommige mensen beter. De dokter heeft bij mij nog nooit beneden gekeken, krijg het gewoon via de telefoon al voorgeschreven.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem170

Bericht 30 Aug 2014 14:47

Re: Biechttopic

Wat heb je gebruikt van canesten? Je hebt daar namelijk van die staafjes van die je moet inbrengen en van die zalf alleen voor de buitenkant zegmaar. Die staafjes vind ik goed helpen.
Als je naar de dokter gaat is de kans klein dat je je echt moet uitkleden, althans toen ik een keer daarvoor ging. Je krijgt dan een ei mee. wel echt vervelend probleem is het :nopompom:
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 30 Aug 2014 20:03

Re: Biechttopic

Bedankt voor de antwoorden.
Roos ik heb de crème gebruikt en daar zaten ook 6 van die inbrenghulzen bij die ik ook iedere nacht voor het slapen gaan heb gebruikt. Maar helaas. Ik ga maandag toch maar even bellen.
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers