Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


grrr wat zou het zijn... Tips/ herkenning gevraagd..

<<

Fiene

Bericht 28 Aug 2014 22:07

grrr wat zou het zijn... Tips/ herkenning gevraagd..

N is dinsdagnacht goed ziek geweest, spugen etc. Woensdag en vandaag overdag niets aan de hand. Geen koorts, gewoon gegeten etc. Maar ze is al drie avonden enorm aan het spoken..niet willen slapen/ ENORM hard gillen etc.

Wanneer ik bij haar kom kijken is het natuurlijk meteen over.. neejuh neejuh mij ( beneden) zegt ze dan. Wanneer ik weer wegga begint het weer opnieuw. Enorm hard gillen, overstuur etc. Ik heb haar dus mee naar beneden genomen en dan is het goed. Ze is vrolijk etc.

Aangezien dit al drie avonden duurt en ze ook echt geen slaap lijkt te hebben twijfel ik aan het middagslaapje. R sliep met 1.5 jaar al vrijwel niet meer overdag en ikzelf als kind ook niet. Maar ze is dus ook net ziek geweest, er komt een tandje door dus wat zou het nu zijn.

Iemand nog een idee? Ik ben zelfs geneigd, omdat ze altijd last met dr oortjes heeft, die morgen te laten checken bij de arts al betwijfel ik zeer of het dat is.
Laten gillen is ook geen optie omdat ze zo hard gilt dat R daar wakker van wordt en ze echt helemaal overstuur wordt.

Iemand nog een ander idee?
<<

Anoniem124

Bericht 28 Aug 2014 22:22

Re: grrr wat zou het zijn... Tips/ herkenning gevraagd..

Gewoon uittesten lijkt me. Doen alle meisjes toch? :smile: en dat slaapje dat hebben ze toch echt nog wel nodig denk ik!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Aug 2014 22:23

Re: grrr wat zou het zijn... Tips/ herkenning gevraagd..

Charles schreef:Gewoon uittesten lijkt me. Doen alle meisjes toch? :smile: en dat slaapje dat hebben ze toch echt nog wel nodig denk ik!


Jep dit... vrees ik.. :12:
<<

Fiene

Bericht 28 Aug 2014 22:24

Re: grrr wat zou het zijn... Tips/ herkenning gevraagd..

haha nou ja R sliep dus echt niet meer in de middag met 1.5 jaar. Al vind ik dat zij over het algemeen wel meer slaap nodig heeft als R.

Ben het gewoon echt zo beu. Ze zijn mijn alles maar die avonden daar word ik zo sjag van. Moet nog knetter veel doen voor school en daar komt zo niets van.
<<

Fiene

Bericht 28 Aug 2014 22:25

Re: grrr wat zou het zijn... Tips/ herkenning gevraagd..

Lejow schreef:
Charles schreef:Gewoon uittesten lijkt me. Doen alle meisjes toch? :smile: en dat slaapje dat hebben ze toch echt nog wel nodig denk ik!


Jep dit... vrees ik.. :12:


Maar ja dan toch maar op volume 'idioot hard' laten krijsen dan?
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 28 Aug 2014 22:29

Re: grrr wat zou het zijn... Tips/ herkenning gevraagd..

Heel herkenbaar!! Schijnt verlatingsangst te zijn, komt vaak voor op deze leeftijd. Hier ook een intens verdrietig meisje als je haar naar bed brengt en de deur uit wil gaan. Wij blijven er nu even bij totdat ze in slaap is gevallen, ook mede omdat ze vannacht flink heeft gespuugd. Maar dat huilen/gillen voor het slapen gaan hebben we hier ook sinds 3 dagen. Tijdens het middagslaapje gaat ze ook wel huilen, maar stopt ze binnen 5 minuten en slaapt of speelt dan.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Fiene

Bericht 28 Aug 2014 22:32

Re: grrr wat zou het zijn... Tips/ herkenning gevraagd..

Fijn dat je het herkend Pinkel, of nou ja eigenlijk helemaal niet fijn voor ons maar ik dacht dat die verlatingsangst inmiddels wel geweest zou zijn. Ze hangt wel enorm aan mij, wanneer ze me niet ziet is het sowieso altijd al dikke tranen maar verlatingsangst had ik nog niet aan gedacht.

Ik ben het gewoon ook enorm beu. Hecht zo aan mijn avonden, moet dan ( nu alweer....) enorm veel doen voor school en zo blijft het allemaal liggen.
<<

Anoniem166

Bericht 28 Aug 2014 22:49

Re: grrr wat zou het zijn... Tips/ herkenning gevraagd..

Ik denk dat ze nu gewoon een bengel is, Fiene, die maar wat graag jouw aandacht opeist. Mijn dochter heeft altijd pijn overal als ze in bed ligt, komt altijd heel plotseling opzetten. Ik blijf er meestal even bij zitten, dat werkt in haar geval het beste. Het is een kwestie van uittesten wat jij fijn vindt en wat voor je dochter goed werkt.
<<

Anoniem124

Bericht 29 Aug 2014 07:52

Re: grrr wat zou het zijn... Tips/ herkenning gevraagd..

Ik had eergisteren enorme honger en leker pizza besteld. Kinders lagen in bed al. Bel ging, JAaa pizza daar 1 hap gegeten en boven brak ineens de hel los. Dochter had pijn aan haar haartjes, nagels en buik. Niet rustig te krijgen. Nou zoon wilde wel slapen dus maar mee naar beneden. Halverwege de trap ineens stralen en pijn over. Wat roept ze blij? Pizzaaaaaaa!

Dat vind ik dus typisch damesgedrag he!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 29 Aug 2014 08:17

Re: grrr wat zou het zijn... Tips/ herkenning gevraagd..

Charles schreef:Ik had eergisteren enorme honger en leker pizza besteld. Kinders lagen in bed al. Bel ging, JAaa pizza daar 1 hap gegeten en boven brak ineens de hel los. Dochter had pijn aan haar haartjes, nagels en buik. Niet rustig te krijgen. Nou zoon wilde wel slapen dus maar mee naar beneden. Halverwege de trap ineens stralen en pijn over. Wat roept ze blij? Pizzaaaaaaa!

Dat vind ik dus typisch damesgedrag he!



Whahaha, dit even geleden, en lees dan meloen met ham ipv pizza :P :P
<<

Fiene

Bericht 29 Aug 2014 21:47

Re: grrr wat zou het zijn... Tips/ herkenning gevraagd..

hahahha geweldig Charles. Zoiets zie ik idd mijn eigen N ook doen.

Ennnnnnn even afkloppen maar ze is vanmiddag niet naar bed geweest en nu sliep ze meteen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers