Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Angst voor vliegen.

<<

Anoniem99

Bericht 23 Jul 2014 21:47

Re: Angst voor vliegen.

Soms wil je mensen gewoon even door elkaar schudden........
<<

Anoniem315

Bericht 23 Jul 2014 22:39

Re: Angst voor vliegen.

Gaat helaas wat lastig, zo door het scherm heen. Maar anders... Inderdaad!
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Jul 2014 15:35

Re: Angst voor vliegen.

http://www.nu.nl/buitenland/3836486/dod ... an-48.html


http://www.nu.nl/buitenland/3836283/vli ... -mali.html

Weer 2 erbij! Hier word ik niet vrolijk van. Voor diegene die zouden willen dat ze mij iets aan konden doen door het scherm...................geef even door wat je wilt drinken, dan zorg ik dat dat klaar staat.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 28 Aug 2014 11:26

Re: Angst voor vliegen.

Wij hebben besloten toch op huwelijksreis te gaan volgende week, naar Griekenland.
Ik heb nu al klamme handjes bij het idee 3,5 uur in een vliegtuig te moeten zitten... :pale:
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 29 Aug 2014 06:40

Re: Angst voor vliegen.

Wat naar dat je er zo tegenop ziet. Maar knap dat je het toch gaat doen!
Ik hoop dat je een rustige vlucht tegemoet gaat en dat het je achteraf meevalt.
Misschien iets rustgevendst proberen?
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Lavina, Minx