Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 18 Sep 2013 10:39

Re: Datetopic

Oooh is het die jongen! Leuk dat jullie hebben afgesproken!
Vervelend dat je niet zo goed in je vel zit, ik snap dat je dan minder openstaat voor een date. Hopelijk voel je je gauw beter.
❤ 7 juni 2018
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 18 Sep 2013 10:53

Re: Datetopic

Jeanette, je date klinkt leuk!! Ik snap dat je je rot voelt, maar hiermee heb je het echt niet verpest hoor. In jouw hoofd komt het waarschijnlijk veel erger over dan het is. Je hebt hem daarna ook nog een berichtje gestuurd, dus ik kan me niet voorstellen dat hij je (doordat je niet nog wat kwam drinken) ineens veel minder leuk vindt. Heb je nog wat van hem gehoord?

JD, klinkt goed! Leuk!

Zero, wat vervelend dat je niet lekker in je vel zit. Je kan altijd nog een keer wat met hem afspreken, al kan ik me ook voorstellen dat je daar nu dan niet zo zin in hebt. Aan de andere kant kan het ook wel weer goed zijn.
<<

Zero

Bericht 18 Sep 2013 15:21

Re: Datetopic

Nou ja, ik 'dwing' mezelf eigenlijk om door te zetten en niet het hazenpad te nemen. Het is een leuke jongen en ik ben het alleen zijn heel erg zat, maar ik behoed mezelf er ook voor - ik wil niet alleen maar iemand daten omdat ik het alleen zijn zat ben...
En dat heb ik nu al een tijdje, maar sinds een paar maanden ligt de rest van mijn leven ook even in de knoop, waardoor iets wat ik eigenlijk heel graag wil een obstakel is geworden...

Beetje lastig uit te leggen. Maar ik ga gewoon voor die vervolg date. Dingen worden niet beter door ze te laten :)
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 19 Sep 2013 23:08

Re: Datetopic

hoe is het met iedereen? nog updates?

Ik heb niks spannends te melden, merk alleen dat mijn enthousiasme om begint te slaan in angst... Het gaat te serieus worden en dan komt mijn wantrouwen in mannen naar boven, en merk ik dat ik mijn muurtje weer optrek. Als je iemand niet de dichtbij laat komen kun je immers ook niet gekwetst worden.
Ik hoop niet dat ik het nu weer voor mezelf ga verpesten.... moet even door dit gevoel heen! Hopen dat de date zo leuk wordt dat mijn enthousiasme weer terugkomt. :laughcry:

Ben benieuwd hoe het met jullie is, iemand nog een date in de planning dit weekend?
<<

Anoniem59

Bericht 20 Sep 2013 08:49

Re: Datetopic

JD: ik snap je angst echt heel goed! Je ex heeft je ook flink wat horror geflikt, laten we wel wezen... Maar probeer lekker een beetje van dag tot dag te leven, niet gelijk te ver vooruit te kijken, gewoon genieten van een leuke date! Vorige keer was het superleuk, en deze keer zal het vast net zo leuk zijn, toch? En gewoon even niet verder vooruit kijken dan dat. Ik vind dat ook best moeilijk, maar het helpt echt wel als je die knop kan omzetten en niet al te moeilijk hoeft na te denken. Dit is gewoon jouw tijd om even te genieten van het contact met deze leuke man, en als het later meer wordt zie je dat dan wel weer toch?

Ik heb zaterdag een date gepland staan met mijn leuke man ;) we hebben elkaar even niet gezien wegens wederzijdse drukte, maar elke dag geappt of gebeld, en ik vind 'm nog steeds leuk! Ik heb er echt zin in om hem te zien. We hebben al in de ochtend afgesproken voor koffie in de stad, daarna gaan we naar het strandje bij mij in de buurt en daarna my place waar hij voor me gaat koken :) ik kijk echt heel erg ernaar uit! Niet alleen om hem te zien maar ook om hem te zoenen en de rest, haha ;)
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 20 Sep 2013 14:11

Re: Datetopic

Aaah wat leuk RYW! :cheering:

JD, ik vind het niet gek dat nu je angsten naar boven komen, maar wel vervelend. Het zou zo fijn zijn als je nu gewoon onbezorgd zou kunnen genieten van deze periode. Ik hoop echt dat je die angsten even kan laten voor wat ze zijn, gewoon jezelf kan zijn en kan afwachten hoe het gaat lopen! :hug:
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 20 Sep 2013 16:49

Re: Datetopic

Ik ga inderdaad na een paar dates dan opeens denken "wat als het serieus wordt? is dit de man waarmee ik de komende jaren samen wil zijn? de vader van mijn kinderen? en... zal deze wel te vertrouwen zijn?"
Kortom; Ik denk véél te veel over later, terwijl ik inderdaad moet genieten van het nu.
Ik ga mijn best doen!

RYW je date klinkt leuk! Ook meteen een héle dag!
Veel plezier met de date, het zoenen....en de rest :dance:

Koko, hoe is het bij jou?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 20 Sep 2013 17:06

Re: Datetopic

Leuk RYW!

JaneDoe, niet te veel nadenken. Je mag ook gewoon even lol hebben. De rest zie je dan wel (na 3 jaar ofzo)

Ik ga vanavond eens gezellig de stad in. Kijken of ik nog wat leuks tegenkom.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 20 Sep 2013 17:32

Re: Datetopic

Veel plezier Tabbie! :cheering:
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 20 Sep 2013 17:59

Re: Datetopic

Ik wil ook een date! Nu eerst maar eens kijken waar ik die kan vinden :laughcry:
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 20 Sep 2013 18:08

Re: Datetopic

Precies mijn gedachte Japie. Daarom toch de kroeg in.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 20 Sep 2013 18:16

Re: Datetopic

Ik ga best vaak naar de kroeg en zelfs daar kom ik ze niet tegen. Alhoewel, het is volgens mij al 3 weken geleden. Toch maar eens gaan kijken of er nieuw datemateriaal is.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 20 Sep 2013 18:24

Re: Datetopic

Wie weet wie weet. Al is het materiaal wat ik daar tegen kom ook niet zoveel soeps. Maar waar ze nog meer te vinden zijn :S

En nee, buurmannen begin ik niet aan ;)
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 20 Sep 2013 18:55

Re: Datetopic

Misschien moeten we gewoon een keer van kroeg ruilen. Wie weet helpt het :cheering: . Ik wou dat ik een leuke buurman had. Mijne heeft een game en alcohol verslaving en ruikt niet zo fris..
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Nyx

Bericht 20 Sep 2013 19:04

Re: Datetopic

Misschien toch eens verhuizen, want het stikt hier van de leuke buurmannen. Persoonlijk zou ik met de overige buurmannen niets beginnen, omdat we gewoon teveel verschillen, maar ze zijn wel degelijk leuk. Ow wacht, ze zijn niet meer vrijgezel. :P

Eén van mijn andere buurmannen is een ex-klasgenoot en op school durfde hij me nog niet eens aan te kijken, maar nu zit er een bek als een scheermes op. Was mijn; Ik trouw wel met je, op de middelbare school (van die giebelige pubermeisjesactie) toch nog ergens goed voor. :P
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 20 Sep 2013 19:29

Re: Datetopic

Ik ga trouwens vaak met mannen naar de kroeg. Ik denk dat dat ook niet helpt om aan een date te komen. Maar vriendinnen willen bijna niet meer uit. Die zitten liever thuis met de man.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 20 Sep 2013 20:53

Re: Datetopic

Ben echt al nerveus voor morgenavond. Gelukkig heb ik bijna de hele dag wat te doen, anders zou ik maar gaan zitten piekeren.....
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 20 Sep 2013 23:36

Re: Datetopic

Japie schreef:Ik ga trouwens vaak met mannen naar de kroeg. Ik denk dat dat ook niet helpt om aan een date te komen. Maar vriendinnen willen bijna niet meer uit. Die zitten liever thuis met de man.


Zullen wij een keer de kroeg in gaan? Lijkt me dolle pret! :cheering:

Char, veel plezier en succes morgenavond! Wat gaan jullie doen?
❤ 7 juni 2018
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 21 Sep 2013 08:52

Re: Datetopic

Dank je Bliss. We gaan wat drinken in de stad, rustig beginnen :)
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 21 Sep 2013 09:35

Re: Datetopic

Zero; Gewoon rustig aan doen. Klote dat je minder in je vel zit. Hopelijk voel je je snel wat beter! :hug:

JD; Zoooo herkenbaar! Ik zou het zo getypt kunnen hebben. Maar inderdaad zoals de rest zeggen; Gewoon genieten!

Blegh, mijn date is nog op vakantie en ik vind het niet leuk! :thumbdown: :nopompom: Is het gek om hem een berichtje te sturen of hij het er naar zijn zin heeft of zoiets? Of kom ik dan te drammerig over? Of moet ik wachten tot hij terug is?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 21 Sep 2013 09:43

Re: Datetopic

Nou, zag ik gisteren 1, jaja, 1 leuke jongen in de kroeg. Loop ik mijn ex-scharrel tegen het lijf en ontstaat er een hele discussie en juist op dat moment loopt die jongen langs. Aaaarrrrggg waarom waarom! :thumbdown:

Ik was trouwens donderdag ook uit met drie mannelijke vrienden, en dat schoot inderdaad ook niet op Japie. Dan denken de meeste toch dat je een vriendinnetje bent van .. . Misschien inderdaad samen de kroeg eens induiken, lijkt me lachen :yes:

Mijn foute man - die super irri is en dat ik hem daardoor alleen maar liever wil - is vandaag aan het rennen in DH, dus Bliss, misschien kan jij met een spandoek gaan staan. Dan schrikt hij zich vast te pleuris :popcorn:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 21 Sep 2013 09:45

Re: Datetopic

Succes vandaag Char!

En Jeanette, gewoon doen. Ik zou dat juist leuk vinden.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 21 Sep 2013 10:11

Re: Datetopic

Succes Char!

Tabbie; Aaah balen! Dat soort dingen heb ik ook altijd. Of ik flap er iets stoms uit. :laughcry:
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 21 Sep 2013 14:10

Re: Datetopic

Dank jullie wel!

En Tabbie, inderdaad balen van die slechte timing... En Jeanette, volgens mij moet één berichtje best kunnen. Dan merk je aan zijn reactie wel of hij wat vaker een berichtje op prijs stelt.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 21 Sep 2013 16:07

Re: Datetopic

Veel plezier Char! En Jeanette, een berichtje moet kunnen toch? Of het moet zijn dat je hem daarmee meteen vraagt of hij met je wil trouwen?

Ik ben nog steeds verliefd :laughcry: We appen af en toe wat, soms wat meer, soms wat minder. Ik moet moeite doen om niet te opdringerig te zijn, maar ik denk dat het best goed lukt :angel:. Hij heeft echt tijd nodig en wie weet is er nog plaats voor mij als hij die tijd genomen heeft. Ik hoop het in ieder geval, maar ik denk dat het nu het beste is om hem een beetje met rust te laten. Af en toe wat sturen en hopen dat ik hem per ongeluk expres een keer in de kroeg tegen kom.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron