Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Katten Topic <3

<<

Anoniem 52

Bericht 18 Sep 2013 19:57

Re: Katten Topic <3

Fritsje op muggenjacht :D My hero :heart:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem 63

Bericht 18 Sep 2013 20:51

Re: Katten Topic <3

Haha, die tweede is leuk Bazinga!

Mitzi had pas weer een spin te pakken :thumbup:
<<

Anoniem 53

Bericht 18 Sep 2013 20:55

Re: Katten Topic <3

Haha die tweede foto Bazinga, briljant!
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 18 Sep 2013 21:03

Re: Katten Topic <3

Haha geweldig Bazinga!
<<

Anoniem9

Bericht 18 Sep 2013 21:14

Re: Katten Topic <3

Fritsie is zo mooi!!

Ik had vanavond een voetbal kijkend babytje.. :)

Afbeelding
<<

Zero

Bericht 19 Sep 2013 22:20

Re: Katten Topic <3

Kenya schreef:Haha, die tweede is leuk Bazinga!

Mitzi had pas weer een spin te pakken :thumbup:



Ginny dus ook, en die heeft ze opgegeten :suspect: ik wist niet dat ze dat lekker vond... ze was echt helemaal in d'r sas met dat hapje...


Tja. Ach. Zo lang ik het maar niet hoef te zien, vind ik het geen probleem eigenlijk...
<<

Anoniem4

Bericht 20 Sep 2013 15:41

Re: Katten Topic <3

Roos is ook gek op spinnen. En vliegen. Laatst zat er zo'n vieze dikke bromvlieg in huis.
Ik hoorde een klop tegen het raam en een paar tellen later luid gesmak. Hoef ik het vliegenlijkje tenminste niet op te ruimen.
<<

Anoniem 52

Bericht 20 Sep 2013 15:43

Re: Katten Topic <3

De lieverd zoekt nu nog steeds naar die mug op de muur.. Not the brightest crayon in the box, mijn schatje.
<<

sokpop

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 256

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:44

Bericht 20 Sep 2013 20:32

Re: Katten Topic <3

Ja ze zijn er :cheering:

Afbeelding
<<

Anoniem273

Bericht 20 Sep 2013 20:35

Re: Katten Topic <3

Ahhhhhh wat lief Sokpop! Echt zo cute :) Hoe doe ze het? Ik vind de rechter echt zo mooi! Wat voor kleur is hij/zij?
Is het erg dat ik kittens/katten leuker vind dan baby's enzo? Ik ga ook veel liever op kraambezoek bij een kitten dan van een baby :nerd:
Laatst gewijzigd door Anoniem273 op 20 Sep 2013 20:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

sokpop

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 256

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:44

Bericht 20 Sep 2013 20:36

Re: Katten Topic <3

O en nu liggen ze zo bij mij op de bank te slapen:

Afbeelding
<<

sokpop

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 256

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:44

Bericht 20 Sep 2013 20:41

Re: Katten Topic <3

Ze doen het heel goed, denk dat het ook echt scheelt dat ze samen zijn.

De ene gaat braaf op de bak, maar de ander heeft het er nu al twee keer naast gedaan. Nu heb ik de bak dus maar een stukje verzet naar de plek waar ze het ernaast deed. En ik houd haar nu heel goed in de gaten zodat ik haar direct wel op de bak kan zetten. Hoop in elk geval dat het niet aan de houtkorrels ligt.
Jullie nog tips?
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 20 Sep 2013 20:42

Re: Katten Topic <3

Aaah wat lief Sokpop! :heart: Hebben ze al namen?

Wij hebben er sinds vanavond ook een katje bij :D Ze is 1 jaar en 3 maanden, ik was eerst echt bang dat het niet zou klikken met onze kat of dat hij heel schuw/bang zou worden (hij is best wel schuw vanaf het begin al maar wordt wel steeds minder) maar hij loopt nu de hele tijd achter haar aan. Binnenkort wil ik wat foto's plaatsen maar wil ze nu even wat met rust laten. Maar zo leuk dat het tot nu toe wel goed gaat :cheering:
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem273

Bericht 20 Sep 2013 20:43

Re: Katten Topic <3

Waar komen ze vandaan, Sokpop? Is ze oorspronkelijk wel zindelijk? Wat voor kattenbakvulling is ze gewend?
<<

Anoniem 53

Bericht 20 Sep 2013 20:45

Re: Katten Topic <3

Wauw sokpop!
<<

Anoniem273

Bericht 20 Sep 2013 20:45

Re: Katten Topic <3

Wat fijn, Peyton! Dat achtervolgen en de nieuwsgierige houding zijn een goed teken. Deed mijn kater ook bij onze jongste kater en die zijn vanaf dag twee beste vrienden ;)
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 20 Sep 2013 20:46

Re: Katten Topic <3

Aziraphale schreef:Ahhhhhh wat lief Sokpop! Echt zo cute :) Hoe doe ze het? Ik vind de rechter echt zo mooi! Wat voor kleur is hij/zij?
Is het erg dat ik kittens/katten leuker vind dan baby's enzo? Ik ga ook veel liever op kraambezoek bij een kitten dan van een baby :nerd:


:lol:
Het telefoonhoesje is trouwens ook zo leuk! Wauw, ik zou er ook wel 1 willen haha.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 20 Sep 2013 20:59

Re: Katten Topic <3

Aziraphale schreef:Wat fijn, Peyton! Dat achtervolgen en de nieuwsgierige houding zijn een goed teken. Deed mijn kater ook bij onze jongste kater en die zijn vanaf dag twee beste vrienden ;)


Ja mijn vriend wilde het eerst niet maar had er zonder dat ik het wist van alles over opgezocht op internet en wilde er toen ook een kat bij.

Ze blaast trouwens wel naar hem en haalt ook af en toe uit. Dat is normaal zeker he? Yuga is echt heel lief naar haar toe.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Nyx

Bericht 20 Sep 2013 21:00

Re: Katten Topic <3

Jullie zijn kattenkenners, dus ik drop mijn vraag hier.

Vanavond kwam ik thuis en ik zag een poesje. Dus ik zeg 'Hallo poesje'. Hij/zij kwam er al snel mauwend aan en ik heb hem/haar even een aai over de bol gegeven. Vervolgens waren we vrienden tot aan de portiekdeur. Daarna hebben we afscheid genomen. Maar waarom doen poesjes/katten dat?
<<

sokpop

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 256

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:44

Bericht 20 Sep 2013 21:02

Re: Katten Topic <3

Ze komen bij mijn nichtje vandaan. Die had gewoon grit in de bak, maar ik wil eigenlijk wel graag houtkorrels blijven gebruiken omdat ik voor mijn restafval moet betalen en dit kan gewoon in de groene bak. Maar anders morgen toch maar gewoon grit halen.

Het zijn trouwens twee meisje. De grijze heet Doortje en de gevlekte Sjors.
En ik ben nu al helemaal gelukkig met ze.
<<

Anoniem273

Bericht 20 Sep 2013 21:04

Re: Katten Topic <3

Peyton schreef:
Aziraphale schreef:Wat fijn, Peyton! Dat achtervolgen en de nieuwsgierige houding zijn een goed teken. Deed mijn kater ook bij onze jongste kater en die zijn vanaf dag twee beste vrienden ;)


Ja mijn vriend wilde het eerst niet maar had er zonder dat ik het wist van alles over opgezocht op internet en wilde er toen ook een kat bij.

Ze blaast trouwens wel naar hem en haalt ook af en toe uit. Dat is normaal zeker he? Yuga is echt heel lief naar haar toe.


Ja, dat is wel normaal, ze zal nog wat bang zijn. Ik merk ook dat poezen soms wat gecompliceerder zijn dan katers wat dat betreft.

Nyx, ze zal het wel gezellig hebben gevonden? Of hoopte dat je eten had? Sommige katten zijn echt heel sociaal en knuffelig. Zo had ik laatst zelfs een kat in m'n klaslokaal terwijl er 38 gillende kinderen in zaten, die kat kwam zo binnen lopen door de openstaande deur en ging op mijn kruk zitten haha.
Laatst gewijzigd door Anoniem273 op 20 Sep 2013 21:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem273

Bericht 20 Sep 2013 21:05

Re: Katten Topic <3

sokpop schreef:Ze komen bij mijn nichtje vandaan. Die had gewoon grit in de bak, maar ik wil eigenlijk wel graag houtkorrels blijven gebruiken omdat ik voor mijn restafval moet betalen en dit kan gewoon in de groene bak. Maar anders morgen toch maar gewoon grit halen.

Het zijn trouwens twee meisje. De grijze heet Doortje en de gevlekte Sjors.
En ik ben nu al helemaal gelukkig met ze.


Ik gebruik Cat's Best Eco en dat grid kan gewoon in de bak, misschien een idee? :) Ik bestel dat via Zooplus.

http://www.zooplus.nl/shop/katten/katte ... best/21337
<<

Anoniem 53

Bericht 20 Sep 2013 21:10

Re: Katten Topic <3

Nyx, wij hebben een buurtkat die ook altijd 'hoi' komt zeggen als iemand thuis komt. Hele sociale kat, even aaien en tegen kletsen en dan vindt ie het ook weer goed. Als hij de kans krijgt zou hij met me mee naar binnen lopen, maar denk dat mijn madame dat niet oké vindt. :wink:
<<

Anoniem7

Bericht 20 Sep 2013 21:19

Re: Katten Topic <3

Hahaha, ik had laatst een kat op het plein bij m'n werk, een jong beestje nog. Had haar even opgepakt en de kinderen laten aaien, en daarna over de schutting gezet. Uur later zaten we aan tafel, deur open, te eten en hoor ik ineens een hele hare miauw. Kwam dezelfde kat er weer aan, maar die kwam nu binnen en had wel trek in een lekker plakje worst! Nou mooi niet. Alleen, reken maar niet dat ze zich nu over de schutting liet zetten. Ze klom steeds weer terug en ging liggen uitdagen op de grond, hahaha. Heb d'r uiteindelijk via de voordeur het pand uit moeten zetten. Krengetje :silent:

Vorige week was ze er trouwens weer even.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 20 Sep 2013 21:23

Re: Katten Topic <3

Aziraphale schreef:
Peyton schreef:
Aziraphale schreef:Wat fijn, Peyton! Dat achtervolgen en de nieuwsgierige houding zijn een goed teken. Deed mijn kater ook bij onze jongste kater en die zijn vanaf dag twee beste vrienden ;)


Ja mijn vriend wilde het eerst niet maar had er zonder dat ik het wist van alles over opgezocht op internet en wilde er toen ook een kat bij.

Ze blaast trouwens wel naar hem en haalt ook af en toe uit. Dat is normaal zeker he? Yuga is echt heel lief naar haar toe.


Ja, dat is wel normaal, ze zal nog wat bang zijn. Ik merk ook dat poezen soms wat gecompliceerder zijn dan katers wat dat betreft.

Nyx, ze zal het wel gezellig hebben gevonden? Of hoopte dat je eten had? Sommige katten zijn echt heel sociaal en knuffelig. Zo had ik laatst zelfs een kat in m'n klaslokaal terwijl er 38 gillende kinderen in zaten, die kat kwam zo binnen lopen door de openstaande deur en ging op mijn kruk zitten haha.


Ja ze moet natuurlijk ook nog wennen :) Zal binnenkort wat foto's plaatsen van allebei.

Grappig dat er een kat binnen kwam lopen en op je kruk ging zitten haha, die kat is dus echt niet bang.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers