Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschap & kinderen biechttopic

<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 27 Aug 2014 19:32

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Sterkte AnnaK, ik hoop dat je ondanks alles toch kunt genieten van deze, toch al spannende, zwangerschap. En dat jullie straks ook nog met zn vieren (en sommige dagen vijven) van elkaar kunnen genieten.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 27 Aug 2014 21:10

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Lieve AnnaK.. Ik vond het zo naar toen ik je biecht las maar ik schrik enorm dat jij het bent. Je bent zo ontzettend goed en lief voor anderen, dit is echt het laatste wat je verdient. Je bent prachtig, van binnen en van buiten.. blijf dat alsjeblieft inzien.. Heel veel sterkte!
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 27 Aug 2014 23:16

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Heftig AnnaK, ik heb destijds je bericht gelezen en heb toen niet gereageerd omdat ik geen advies voor je had en denk ik niets tot weinig kon toevoegen. Die heb ik (en dat kan ik) nu nog niet maar ik wil je wel veel geluk wensen voor de toekomst en hoop voor je dat je ondanks alles toch kunt genieten van de zwangerschap en straks van de twee kleintjes. Je klinkt als een sterke vrouw die er echt wel gaat komen! Blijf dat vasthouden!
Afbeelding
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 27 Aug 2014 23:25

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

AnnaK schreef:Bedankt voor de overweldigend lieve reacties. Dat had ik niet verwacht en ik had ook niet gedacht dat ik het zo fijn zou vinden dat er zo lief en meelevend wordt gereageerd. Heel erg bedankt! Ik waardeer het echt heel erg.

Pompoen, ik stuur je binnenkort een bericht.


Lieve Anna, je bent geliefd. En dat kan vast niet alleen hier zijn.. En zonder reden. Je bent een mooi mens en ik hoop dat je hieruit komt. Op welke manier dan ook.. Je hebt mij ook in veel moeilijke tijden wijze woorden gegeven en ben ik niet vergeten. Weet dat hoe donker en zwart alles nu is, er komt echt een dag dat het beter zal gaan!!


Knuffels voor jou. En die kleintjes in je buik..
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 28 Aug 2014 18:15

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Altijd welkom hoor AnnaK, je mag me ook toevoegen op Facebook als je dat fijner communiceren vindt. Voor nu gewoon nog even een dikke knuffel :hug: .
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 28 Aug 2014 19:06

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Poeh Anna. Jeetje zeg. Ik heb je bericht toentertijd niet gelezen maar kan uit de reacties een klein beetje de strekking opmaken. Ik heb er helemaal niks van gemerkt in jouw andere berichten joh, dat het niet goed gaat. Ik dacht dat jouw pech op was inmiddels, ongelooflijk. Ik vind je zo sterk, maar neemt niet weg dat ik je graag nog heel veel extra sterkte wens. Jeetje.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 29 Aug 2014 05:38

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ag, wat naar om te horen dat jij het bent. Zo lang gevochten om eindelijk in verwachting te zijn (en te blijven), dan ben je dat eindelijk en dan gebeurd dit allemaal.
Heel erg heftig!!
Heb je er nooit iets van gemerkt vooraf?

Ik hoop dat je tot rust kan komen en een fijne plek vindt voor jullie. Sterkte!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 29 Aug 2014 07:16

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Heb geen zinnig woord te zeggen AnnaK, ik wil alleen even laten weten dat ik met je meeleef!!
Heel veel sterkte en een dikke knuffel
<<

Anoniem117

Bericht 29 Aug 2014 14:49

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Oh wat een ontzettend lieve berichtjes van jullie allemaal. Dat vind ik echt zo ontzettend lief en het doet me dus ook echt goed. Het is uitzichtloze, nare, rot situatie. Maar als ik jullie berichtjes lees, krijg ik toch weer een glimlach op mijn gezicht. En wie weet, hopelijk, kan ik over een jaar zeggen dat ik, en misschien als we het redden samen wel we, er alweer een beetje bovenop zijn.
<<

Anoniem97

Bericht 29 Aug 2014 15:45

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik had je biechtjes wel gelezen maar geloof ik nog niet gereageerd.
Echt een kut situatie waarin je nu zit, dat gun je niemand niet en zeker jullie niet, de zwangerschap zou zo mooi en bijzonder moeten zijn na al dat wachten en dan dit.
Ik hoop dat jullie er weer boven op komen en dat je ondanks alles toch nog een beetje kan genieten van die 2 wondertjes.
Sterkte! :hug:
<<

Anoniem123

Bericht 29 Aug 2014 16:21

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Wat rot dat dit net jou moet overkomen Anna. Zo lang op je kleintjes gewacht en nu dit. Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop mee dat je over een jaar er heel anders in zit.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 29 Aug 2014 18:42

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Sterkte Anna!
<<

Anoniem168

Bericht 30 Aug 2014 12:43

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Veel sterkte AnnaK, weet niet goed wat te zeggen, maar hier een dikke knuffel voor jou :hug:
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 30 Aug 2014 20:13

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

AnnaK heel veel sterkte!
<<

Anoniem318

Bericht 01 Sep 2014 17:44

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Feline schreef:Lieve AnnaK.. Ik vond het zo naar toen ik je biecht las maar ik schrik enorm dat jij het bent. Je bent zo ontzettend goed en lief voor anderen, dit is echt het laatste wat je verdient. Je bent prachtig, van binnen en van buiten.. blijf dat alsjeblieft inzien.. Heel veel sterkte!


Ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar begrijp dat het iets heftigs is. Ben het volledig eens met Feline's post. Als je eens wil praten, dan weet je me te vinden, hier of op FB.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 07 Sep 2014 14:44

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

AnnaK.. Heel veel sterkte gewenst.. Wat verdrietig in deze periode..

Biechtte met de buitenbaarmoederlijke zwangerschap; ik heb een aantal maanden geleden hetzelfde meegemaakt. Je mag me altijd PM-en. Veel sterkte gewenst..
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 11 Sep 2014 07:37

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Even hier,
Sinds een paar dagen weet ik dat ik zwanger ben. Ik wil verder eigenlijk nog aan niemand vertellen dat ik zwanger ben. Nu werk ik sinds 2 maanden op kantoor. Een vrij klein kantoor, we zitten met z'n vieren de hele dag bij elkaar.
Ik ben al de hele week kotsmisselijk en heb al een paar keer overgegeven hier. Ik voel me met vlagen dan ook best wel beroerd.

Ik voel er veel voor het gewoon maar te vertellen, ook al ben ik totaal niet zeker van de zwangerschap (door eerdere miskraam). Ik ben nu ook nog maar 5 weken zwanger. Dus ook nog heel pril.

Zouden jullie het vertellen of wachten en steeds smoezen verzinnen?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 11 Sep 2014 07:49

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Allereerst gefeliciteerd! Wat vervelend dat je zo misselijk bent zeg. Ik denk dat ik het in jouw geval maar gewoon zou vertellen, waarschijnlijk gaan je collega's toch iets vermoeden als je zo misselijk bent.
En mocht het misgaan, dan is het ook wel fijn dat je collega's ervan weten zodat ze hier een beetje rekening mee kunnen houden, toch?
Succes, ik hoop dat je je snel beter voelt!

♥♥
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 12:38

Bericht 11 Sep 2014 08:20

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk wordt de misselijkheid snel wat minder.
En net als wat Elliot zegt, ik zou het ook aan je collega's vertellen om dezelfde redenen als die zij aangeeft.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Anoniem315

Bericht 11 Sep 2014 08:29

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik zou het niet vertellen, gezien het aantal weken. Eerst zou ik de echo afwachten. Stel dat er iets anders in je lichaam gaande is? Is er niet één iemand die je in vertrouwen kunt nemen? Je naaste bijvoorbeeld?
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 11 Sep 2014 08:38

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Exogenesis; Iets anders in mijn lichaam gaande? Haha, ben dan wel benieuwd wat je bedoelt eigenlijk?
Miskraam is trouwens iets van een aantal jaren geleden, heb daarna al een goede zwangerschap gehad. (maar de angst voor weer een miskraam is erg groot)

Ik ga denk toch maar proberen het voor me te houden. Als ze er dan alsnog naar gissen/vragen dan vertel ik het gewoon.
En daarbij werk ik hier ook nog maar 2 maanden, op uitzendbasis. Ze willen me heel graag vast in dienst, op een andere afdeling, in een andere functie, maar denk dat dat er met een zwangerschap erbij sowieso niet meer inzit. Dus ook als dat weer ter sprake komt dan ga ik het ook vertellen. Ga het in ieder geval zo lang mogelijk proberen voor me te houden.
<<

Anoniem315

Bericht 11 Sep 2014 08:47

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik bedoel meer iets met je maag/darmen ofzo. Tuurlijk ben je wel zwanger, want ik neem aan dat je getest hebt enzo, maar de misselijkheid kan ook voortkomen uit iets anders. Het hoeft niet direct zwangerschapsgerelateerd te zijn en gaat misschien weer weg. Ik meende dat de misselijkheid meestal met een week of 8 komt, maar daar zit ik misschien mis mee.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 11 Sep 2014 11:12

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Gefeliciteerd!!

Ik hing met 5 weken al boven de pot, en met 10 weken nog steeds...kan echt al vroeg beginnen dus!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 11 Sep 2014 11:20

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Nou, ik denk dat de misselijkheid wel gewoon van haar zwangerschap komt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 11 Sep 2014 11:24

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Jep, hier was het ook van nergens last van naar kotsziek toen ik 5 weken was.
:thumbdown:
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron