Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Autogarage

<<

Anoniem255

Bericht 16 Aug 2014 19:49

Autogarage

Welke autogarage hebben jullie staan?
Wij hebben de toet toet autogarage maar daar doet onze zoon niks mee.
Hij speelt alleen maar met zijn cars auto's en nu wil ik een garage die daar meer bij past.

Een houten garage vind ik erg mooi maar volgens mij zijn die niet gemaakt op de wat grotere/bredere cars auto's.

Welke autogarage heeft jullie kindje en kunnen daar de cars auto's goed op?
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 16 Aug 2014 19:57

Re: Autogarage

Wij hebben ook de toet toet autogarage, dat is hier ook een miskoop, wordt nooit iets mee gedaan.
Verder hebben we een houten, daar kunnen de gewone carsauto's gewoon op, mijn zoon zet 'm vaak helemaal vol met zijn cars auto's.
Afbeelding
Mijn dochter heeft 'm een paar jaar geleden voor haar verjaardag gehad, we hadden 'm goedkoop bij Karwei gekocht. Het is een leuke garage maar ook wel gammel, die wegdelen waar je omhoog/omlaag kan rijden hebben we al een paar keer gelijmd, maar die blijven niet goed zitten.
<<

Anoniem162

Bericht 16 Aug 2014 20:10

Re: Autogarage

Wij hebben een little people garage. Ik vind het niet echt de mooiste maar hij is er blij mee.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 16 Aug 2014 20:47

Re: Autogarage

Wij hebben deze en hij is zwaar favoriet. Ik weet niet welke Cars auto's je hebt, maar Y. heeft er denk ik een stuk of 15 en die passen er allemaal in.

Afbeelding
Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 16 Aug 2014 20:49

Re: Autogarage

Eentje van Little People en eentje van Sesamstraat, met allebei hebben ze nooit iets gedaan. Die van Annie vind ik erg leuk, die past ook bij de houten treinbaan, maar goed, ik zou er nu niet snel nog eentje kopen, tenzij ze het expliciet vragen voor hun verjaardag of Sinterklaas.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 16 Aug 2014 20:59

Re: Autogarage

Afbeelding
Ik denk dat in de meeste houten garages wel cars auto's passen, of bedoel je nog grotere auto's?
<<

Anoniem 77

Bericht 16 Aug 2014 21:44

Re: Autogarage

Zelfs op de toet toet passen zulke cars auto's. ;-) Dat doet mijn zoontje soms.
Maar wat je waarschijnlijk bedoelt, qua uiterlijk, ben ik het met je eens, dat dat niet zo bij elkaar past.
<<

Anoniem85

Bericht 16 Aug 2014 21:45

Re: Autogarage

Wij hebben ook van little people. Groot lomp ding maar m. speelt er heel erg leuk mee. Veel verschillende auto s passen erop.
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:28

Bericht 16 Aug 2014 21:48

Re: Autogarage

Annie24 schreef:Wij hebben deze en hij is zwaar favoriet. Ik weet niet welke Cars auto's je hebt, maar Y. heeft er denk ik een stuk of 15 en die passen er allemaal in.

Afbeelding


Oh, die is leuk! Waar issie van? Past daar ook de treinbaan van Ikea op?
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 16 Aug 2014 22:02

Re: Autogarage

Novalee; google ff op houten garage trein of iets dergelijks. Hij is van Woody. De Ikea trein past er op en ook die van die grote set die velen hier op het forum hebben gekocht vorig jaar. Let alleen niet op het voorbeeld plaatje, want in het echt krijg je er veeeel minder accesoires bij. Hij is best duur (rond de 60 euro) maar hier dubbel en dwars het geld waard. Y. speelt er elke dag mee.
Afbeelding
<<

Anoniem74

Bericht 16 Aug 2014 22:16

Re: Autogarage

Die is gaaf annie...jammer van de prijs. Maar ik ga m onthouden voor de 2de verjaardag van de jongste.
<<

Swampy

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 361

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 17 Aug 2014 04:10

Re: Autogarage

Afbeelding

Wij hebben deze van Kidscraft. Superleuk ding, passen Cars auto's makkelijk op.
Grote man 31-08-2010
Klein prulleke 12-05-2014

Holagirl
<<

Anoniem255

Bericht 17 Aug 2014 07:45

Re: Autogarage

De cars auto's passen inderdaad op de toet toet autogarage maar ik denk dat mijn zoon er niks (meer) mee doet omdat het relatief klein is. Leuk die geluidjes en lampjes maar hij vind het denk ik leuker als er meer wegen zijn/verdiepingen etc waardoor hij meer een echt spel kan spelen.

Ik had er gisteravond nog een garage van Wader gezien die ook uit te breiden is met b.v. wegdelen en een tankstation etc.
Maar die houten waar de treinbaan aan kan is ook wel erg leuk.
Arrgghh dilemma!
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:28

Bericht 17 Aug 2014 16:14

Re: Autogarage

Annie24 schreef:Novalee; google ff op houten garage trein of iets dergelijks. Hij is van Woody. De Ikea trein past er op en ook die van die grote set die velen hier op het forum hebben gekocht vorig jaar. Let alleen niet op het voorbeeld plaatje, want in het echt krijg je er veeeel minder accesoires bij. Hij is best duur (rond de 60 euro) maar hier dubbel en dwars het geld waard. Y. speelt er elke dag mee.

Hmm, da's toch een beetje te duur voor me. N. heeft nu sinds kort een houten treinbaan en dat vindt ze heel leuk, maar ik vraag me af voor hoe lang. Op school hebben ze ook een garage maar daar speelt ze volgens mij nooit mee.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 17 Aug 2014 19:42

Re: Autogarage

Afbeeldingk zag dit ding op fb, is dat niet leuk?
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem123

Bericht 17 Aug 2014 19:50

Re: Autogarage

Annie: wat een gave autogarage zeg! Het is dat ik de prijs niet zo graaf vind haha :smile:

Spencer: die van cars vind ik niet mooi, zou ik zelf niet in huis halen.

Wij hebben nog op zolder een garage van plastic staan. Niet mijn smaak, maar gekregen. Vind hem daar nu nog te klein voor.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 17 Aug 2014 20:08

Re: Autogarage

Wij hebben die van little people, word regelmatig mee gespeeld.
We hebben ook een plastic geval van matchbox, die was nog van mijn vriend toen hij klein was. Daar is ook al flink mee gespeeld.

Ik wilde nog een houten maar mijn vriend denkt dat 1 van hout niet mee gespeeld gaat worden.
Die op de foto van spencer is wel gaaf. Cars doet het hier ook goed.
M:21072011
J :08012014
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 17 Aug 2014 20:20

Re: Autogarage

Die houten is mooi Annie! Ik zet hem op MIJN verlanglijstje! haha.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 17 Aug 2014 22:57

Re: Autogarage

Olivia; haha! Ik speel er ook gewoon mee hoor :angel:

Allemaal; hij is inderdaad behoorlijk aan de prijs, maar hier het geld dubbel en dwars waard. Y. speelt bijna elke dag met zijn houten trein en dan sluiten we de garage aan. Zonder trein wordt hij sowieso elke dag gebruikt met auto's.
Y. is echt een treinen/auto jongen en speelt eigenlijk nergens anders mee als hij binnen speelt. Voor ons was het daardoor duidelijk dat hij dit een geweldig cadeau zou vinden, maar ik snap dat als er twijfel is dat het dan een duur grapje is. :)
Je kan er ook houten wegdelen op aansluiten, dus deze kerst krijgt hij daar een basisset van.
Afbeelding
<<

Anoniem123

Bericht 18 Aug 2014 07:47

Re: Autogarage

Wij hebben die treinbaan ook en daar word idd ook veel mee gespeeld. Siem zou er ook wel veel mee spelen. We gaan hem wel onthouden voor zijn derde verjaardag. Zelf willen we dan een trekker met aanhanger van Bruder geven, maar opa en oma geven altijd wel wat duurder. Dan is dit een mooi cadeau.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 27 Aug 2014 22:06

Re: Autogarage

Even uppen.

Wij hebben voor T al even de toet toet garage maar word nooit mee gespeeld. Nu willen we voor zijn verjaardag dus een andere autogarage geven.

Zijn de mensen van hierboven nog steeds blij met hun aankoop? Want passen er in die houten bv wel ook wat grotere auto's? Of alleen die kleine auto's?

En wat in aan te raden? Hout of plastic? Vind hout zelf wel veel mooier. Vooral als de treinbaan er ook aan kan. Of is plastic handiger?
We willen er zoizo een die geen geluid maakt. Een werkende lift lijkt ons wel leuk en het liefs dat er ook wat grotere auto's in passen.

Dus alle tips en ervaringen zijn welkom :)
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers