Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gewoon weer even een TROTS topic!

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 26 Aug 2014 13:58

Gewoon weer even een TROTS topic!

Want ik ben namelijk trots op mijn meiden.
Sinds zaterdagavond slapen ze én in een groot bed én apart voor het eerst in bijna drie jaar.
Ik had heeel veel drama verwacht omdat ze van te voren meerder keren aangaven dat ze het niet leuk vonden en bij elkaar wilde blijven.

MAar ze kwamen zaterdag thuis en wisten dat wij hun kamers hadden veranderd, ze liepen naar boven, ik heb vertelt wie waar ging slapen en het was goed, het was meteen goed. Zo leuk, zo fijn! En ze slapen heerlijk in hun grote bedden, eerste twee avonden duurt het een klein uurtje maar gisteravond waren ze binnen een kwartiertje stil.

Wie nog meer trotse momenten?!
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem92

Bericht 26 Aug 2014 14:16

Re: Gewoon weer even een TROTS topic!

Wat ontzettend fijn studiebol!
Hier ging het ook meteen goed, en ze komt er eigenlijk nagenoeg niet uit.
Wij hebben toen bijna tegelijk én haar spenen doorgeknipt én naar een groot bed over gedaan, haar bed was gelijk fantastisch en haar spenen horen we haar ook niet meer over (en ze was verknocht aan dat ding!!!). Zo fijn!
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:28

Bericht 26 Aug 2014 15:33

Re: Gewoon weer even een TROTS topic!

Wat fijn Studiebol en Parel! Dan worden ze ineens weer een heel stuk groter :)

Ik ben trots op de jongste want ze heeft vanochtend voor het eerst wat stappen los gezet :cheering: Ze staat af en toe al los zonder dat ze het doorheeft en loopt prima aan één hand en nu dus dit. Bye bye kleine baby!
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 26 Aug 2014 17:26

Re: Gewoon weer even een TROTS topic!

Onze grote vent doet het ook al zo prima in zijn grote bed, dus ook hier héél trots. Hij komt er nooit uit, pas als ik hem haal, erg fijn.

Laatst was zelfs zijn lievelingsknuffel gevallen, maar ook toen ging hij een niet uit, vind ik heel wat zeggen :)
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 26 Aug 2014 17:44

Re: Gewoon weer even een TROTS topic!

Wat fijn!
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem123

Bericht 26 Aug 2014 17:49

Re: Gewoon weer even een TROTS topic!

Wat fijn, studie, vooral als je er zelf wat anders verwacht.

Ik ben ook trots op mijn ventje. Hij is vanochtend naar de gastouder geweest en heeft geen 1 keer gehuild. Gisteren op de speelzaal ging het ook al beter dan verwacht. Dat voelt voor mij meteen een stuk fijner.
<<

Anoniem286

Bericht 26 Aug 2014 19:40

Re: Gewoon weer even een TROTS topic!

S heeft net een paar stapjes los gezet :smile: :banaan: Echt helemaal geweldig, zo trots!!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 26 Aug 2014 20:41

Re: Gewoon weer even een TROTS topic!

Wat een knappe kindjes allemaal!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:33

Bericht 26 Aug 2014 21:01

Re: Gewoon weer even een TROTS topic!

Ik ben trots op mijn grote zoon omdat hij het zo goed doet op de basisschool. Vandaag was dag 2 en hij wilde zelfs al overblijven (was niet nodig dus nog even niet..).
Trots op kleine zoon omdat hij beetje bij beter steeds beter gaat lopen.
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 26 Aug 2014 22:21

Re: Gewoon weer even een TROTS topic!

Fijn he zulke trotse momenten!!
:heart: :heart: 2011
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3851

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 27 Aug 2014 08:38

Re: Gewoon weer even een TROTS topic!

Highway schreef:S heeft net een paar stapjes los gezet :smile: :banaan: Echt helemaal geweldig, zo trots!!



ooh wat super goed!!! :banaan: :banaan: :banaan:

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers