Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is er aan de hand met mijn haar?!

<<

Anoniem99

Bericht 23 Aug 2014 23:34

Wat is er aan de hand met mijn haar?!

Oké, ik zit met mijn handen in het haar :nerd:

Mijn haar is raar. Normaal altijd vol slag en wilde ook altijd wel mooi zitten. Maar aan de achterkant lijkt mijn haar van een heel ander structuur te zijn de laatste tijd. Veel knopen en groezelig terwijl het net geknipt is, dus het zijn geen dode punten ofzo.
Ook hangt mijn haar opeens, net alsof er totaal geen leven meer in zit. Ik heb het nu elke dag bijna vast met een clip maar daarvoor heb ik het er niet afgeknipt laatst natuurlijk ;) (was aan het 'sparen' voor lang haar).
Eigenlijk zou ik nu ook mijn haar elke dag moeten wassen, wat voorheen helemaal niet zo was. Ik probeer het altijd zo lang mogelijk te rekken naar om de dag, maar soms is het echt nodig om het eerder te wassen omdat het dus zo vet lijkt/is.

Wat kan een oorzaak zijn van mijn gekke haar en wat kan ik er aan doen? Iemand tips?
<<

anoniem213

Bericht 23 Aug 2014 23:35

Re: Wat is er aan de hand met mijn haar?!

Ben je onlangs gestopt met de pil?
<<

Anoniem99

Bericht 23 Aug 2014 23:46

Re: Wat is er aan de hand met mijn haar?!

Nee, ben (voor zover ik weet) ook niet zwanger en ook niet bijzonder veel stress gehad ofzo. Daar wil mijn haar ook vaak op reageren.
<<

anoniem213

Bericht 23 Aug 2014 23:48

Re: Wat is er aan de hand met mijn haar?!

Ik heb hier ook weleens gelezen dat je haar elke zeven jaar van structuur veranderd. Mijn kapster zei dat laatst ook toen ik klaagde dat mijn haar steeds zo droog was. Hormonen kunnen er ook mee te maken hebben, maar dat is dan dus niet zo.
<<

Anoniem119

Bericht 23 Aug 2014 23:49

Re: Wat is er aan de hand met mijn haar?!

Wat bedoel je met groezelig?

Mijn haar is ook raar de laatste tijd. Enorm pluizig. Echt niks helpt. Geen serum, dooie puntjes er af, niks. Heel raar. En lelijk.
<<

Anoniem99

Bericht 23 Aug 2014 23:53

Re: Wat is er aan de hand met mijn haar?!

Nou het lijkt net een vogelnest. Droog, raar, piekerig, pluizig. En het is maar op een bepaalde plek in het haar, niet overal. Na het douchen krijg ik op die plek er ook geen borstel door bijvoorbeeld.
<<

Anoniem119

Bericht 23 Aug 2014 23:54

Re: Wat is er aan de hand met mijn haar?!

Wat raar, ook dat het op één plek is. Ik herken het wel maar dan met m'n hele hssr
<<

anoniem213

Bericht 23 Aug 2014 23:55

Re: Wat is er aan de hand met mijn haar?!

Sienna schreef:Nou het lijkt net een vogelnest. Droog, raar, piekerig, pluizig. En het is maar op een bepaalde plek in het haar, niet overal. Na het douchen krijg ik op die plek er ook geen borstel door bijvoorbeeld.

Oh, dat heb ik ook de laatste tijd, maar de tangle teezer doet bij mij echt wonderen op dat gebied. Daar haal ik zelfs de ergste knopen mee uit mijn haar zonder dat ik pijn heb of al mijn haar uit mijn hoofd wordt getrokken.
Afbeelding
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 26 Aug 2014 19:57

Re: Wat is er aan de hand met mijn haar?!

June schreef:Ik heb hier ook weleens gelezen dat je haar elke zeven jaar van structuur veranderd. Mijn kapster zei dat laatst ook toen ik klaagde dat mijn haar steeds zo droog was. Hormonen kunnen er ook mee te maken hebben, maar dat is dan dus niet zo.


Dit klopt idd. Vertelde kapster ook idd toen het mij (gelukkig wel positief) overkwam.
Vervelend dat je net naar de kapper geweest bent TO en het er dan nu zo uit ziet.
<<

Anoniem88

Bericht 26 Aug 2014 20:11

Re: Wat is er aan de hand met mijn haar?!

Slaap je op die kant van je hoofd?
<<

Anoniem99

Bericht 26 Aug 2014 20:15

Re: Wat is er aan de hand met mijn haar?!

Nee niet specifiek. Ik heb trouwens van de week een booster gebruikt van Loreal Elvive (tester) en daar reageerde mijn haar echt goed op! Misschien dat ik dat ga halen.

Ik heb trouwens de neiging om weer de schaar er in te (laten) zetten.. maar dan wordt het helemaal niks met de trouwerij :nerd:
<<

Anoniem187

Bericht 26 Aug 2014 20:26

Re: Wat is er aan de hand met mijn haar?!

Ik heb ook sinds een paar weken ruzie met mijn haar. Heel veel knopen erin. Ga inderdaad die Tangle Teezer eens kopen en die proberen.
<<

Anoniem119

Bericht 26 Aug 2014 20:32

Re: Wat is er aan de hand met mijn haar?!

Toevallig, ik heb gisteren ook nog elvive gekocht. Ik bedacht me dat het bij mij misschien door de goedkope lidl shampoo kon komen. Vaak maakt het me niet echt uit of ik nou goedkoper merk van iets heb, maar volgens mij komt t bij mij hierdoor, is het sinds deze fles zo pluizig en droog. Dus maar even proberen.

Fijn dat het bij jou al beter is!
<<

Ravioli

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:25

Bericht 27 Aug 2014 07:58

Re: Wat is er aan de hand met mijn haar?!

Wat vervelend! Misschien is het slapen op een satijnen kussensloop een optie?

Mijn haar reageert heel goed op Elvive, hoop dat van jou ook!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers