Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschap & kinderen biechttopic

<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 25 Aug 2014 18:58

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

En gewoon zeggen dat je je hulp aanbied, bij waar ze maar nodig hebben.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 25 Aug 2014 19:01

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je haar als een gelijke behandelt, haar serieus neemt als aanstaande moeder en dus niet de nadruk legt op het feit dat ze nog erg jong is, dat ze op bepaalde vlakken tekortschiet, dat jij het al beter voor elkaar hebt en vanuit ervaring praat, enzovoort. Al heb je in al die dingen misschien gelijk, je zult haar op dit moment van je af duwen met die insteek. Ze heeft mensen nodig die naast haar staan en meedenken, niet mensen die boven haar staan en voor haar denken. Dus als je van jezelf weet dat je al snel moederig overkomt, neem die valkuil van vooral serieus.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 25 Aug 2014 19:13

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bedankt voor jullie antwoorden. Susan, ik denk dat je daar een goed punt hebt en je hebt gelijk dat ik zo denk, stom en egoïstisch van mijzelf nu ik het zo lees. Bedankt voor de tip! Ik spreek haar vanavond en zal vooral haar het gesprek laten voeren en alleen tips etc geven als ze daar naar vraagt.
<<

Anoniem117

Bericht 26 Aug 2014 12:47

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik heb je verhaal gelezen maar nog niet eerder gereageerd.
Heel erg veel sterkte meis! Jij hebt hier niet om gevraagd maar je zit wel opeens midden in deze situatie. Natuurlijk kun je het verleden niet opeens vergeten en je man opeens afschuwelijk vinden en niet meer van hen houden. Zo werkt dat over het algemeen niet.

Ik weet niet zo goed wat ik verder moe zeggen maar ik wil je heel veel sterkte en krach toewensen in deze moeilijke situatie![/quote][/quote]


Ik ben het biechtje. In mijn omgeving is het nu helemaal bekend dus ik wil jullie hier onder mijn eigen forumnaam bedanken voor alle lieve reacties. Het gaat verder met mij best wel oke. Het is allemaal wel bezonken en ik probeer naar de toekomst te kijken.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 26 Aug 2014 12:51

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Jeetje AnnaK, ik schrik ervan dat jij het bent. Ik dacht dat het geluk nu met jouw zwangerschap jullie eindelijk toelachte, maar niets is minder waar. Wat verschrikkelijk!
Laatst gewijzigd door Elliot op 26 Aug 2014 12:55, in totaal 1 keer gewijzigd.

♥♥
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 26 Aug 2014 12:52

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Knap hoor AnnaK dat je er nu voor uit komt. Nogmaals veel sterkte, het lijkt me vreselijk om nu in jouw schoenen te staan. Je klonk in je eerdere biechtjes wel heel sterk, dus ik hoop dat je dat kunt doorzetten! Ook hoop ik dat de lang gewenste kinderwens je veel geluk gaat brengen.
<<

Anoniem117

Bericht 26 Aug 2014 12:54

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Vooralsnog is het nog niet zover, omdat er nog heel veel afgewikkeld moet worden.
Laatst gewijzigd door Anoniem117 op 26 Aug 2014 13:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 26 Aug 2014 12:54

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ja ik ga het meteen weghalen. Wat ontzettend naar, heel erg veel sterkte :hug:

♥♥
<<

Anoniem287

Bericht 26 Aug 2014 12:58

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

AnnaK, ik kijk niet vaak in dit topic en heb jouw biechtjes niet kunnen lezen, maar uit de reacties op jouw biechtjes kan ik wel een beetje opmaken wat er ongeveer aan de hand is en ik wil je heel veel sterkte wensen!! :hug:
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 26 Aug 2014 13:01

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Heftig AnnaK, heel veel sterkte!
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem75

Bericht 26 Aug 2014 13:07

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Wat vreselijk AnnaK :(
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 26 Aug 2014 13:13

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Lieve Anna.. ik heb je biecht niet gelezen maar ik leef met je mee. Mocht je met me willen praten of beetje steun willen of wat dan ook: just let me know. Je hebt mijn FB.

Verder wil ik je alleen een knuffel geven. Dit gun ik niemand, en jou in het bijzonder niet...
<<

Anoniem117

Bericht 26 Aug 2014 13:14

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bedankt voor jullie reacties.
<<

Anoniem70

Bericht 26 Aug 2014 13:20

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Veel sterkte annak !!!
Weet niet zeker of ik het goede biechtje voor me heb.
<<

Anoniem301

Bericht 26 Aug 2014 13:22

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Och meisje toch, wat erg. Heb je biechtjes gelezen en had nooit kunnen zien dat jij dit was. Je hebt al zoveel meegemaakt. Heel veel sterkte :hug:
<<

Anoniem74

Bericht 26 Aug 2014 13:27

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

O wat vreselijk annak...heel veel sterkte....
<<

Anoniem117

Bericht 26 Aug 2014 13:30

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Wat een lieve (en fijn niet veroordelende) reacties. Doet me goed! En ik red me wel en mijn man red zich ook wel.
<<

ChiQ

Bericht 26 Aug 2014 13:36

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Anna, ik ben niet meer actief maar toen ik dit Biechtje las wist ik meteen dat jij het was. Door de netheid van je berichtjes en de rustige toon erin.

Sterkte met alles, mocht ik iets voor je kunnen betekenen, je weet me op FB te vinden.
<<

Anoniem304

Bericht 26 Aug 2014 13:44

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Veel sterkte AnnaK.
<<

Anoniem117

Bericht 26 Aug 2014 13:45

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Dankjewel! Lief dat je hiervoor toch even op het forum komt en een berichtje stuurt.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 26 Aug 2014 13:48

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Sterkte AnnaK!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem119

Bericht 26 Aug 2014 13:56

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik weet niet precies wat je berichtje was maar maak op dat het om iets heftigs gaat. Sterkte Anna. Ik weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen.
<<

Anoniem186

Bericht 26 Aug 2014 13:57

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Marin schreef:Ik weet niet precies wat je berichtje was maar maak op dat het om iets heftigs gaat. Sterkte Anna. Ik weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen.


Ik snap het inderdaad ook niet. Maar het klinkt naar. Sterkte, AnnaK.
<<

Anoniem117

Bericht 26 Aug 2014 14:10

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

.
Laatst gewijzigd door Anoniem117 op 26 Aug 2014 14:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem119

Bericht 26 Aug 2014 14:14

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Gelezen. Wat heftig, had je geen idee en kwam het onverwacht of was het een opeenstapeling? Zijn jullie wel onder huwelijkse voorwaarden getrouwd? Of maakt dat niet uit? Sterkte in elk geval. Hoop dat jullie er uit komen.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers