Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat dragen jullie kinderen met dit weer?

<<

Fiene

Bericht 25 Aug 2014 20:03

Re: Wat dragen jullie kinderen met dit weer?

Ik wil ze ook nog niet te dik aankleden, wat doe je dan in de winter nog aan?

Gewoon een lange broek en een longsleeve. Buiten gewoon de zomerjasjes.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 25 Aug 2014 20:06

Re: Wat dragen jullie kinderen met dit weer?

Wat ik ze dan in de winter aandoe is voor mij niet echt een argument. Stel dat het in een heel extreem geval in oktober 5 graden zou zijn en er wordt een extreem strenge winter voorspeld, dan kan je ze moeilijk in oktober in hun zomerjas laten lopen omdat het in de winter nog veel erger wordt. Dan moet je in de winter nog dikkere kleren aantrekken of op zoek naar een of andere superisolerende jas, of een skipak.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 25 Aug 2014 20:11

Re: Wat dragen jullie kinderen met dit weer?

M. een hemd, longsleeve, spijkerbroek en dichte schoenen.buiten zomerjas.

J. romper, longsleeve, spijkerbroek sokken.buiten zomerjas.
M:21072011
J :08012014
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 25 Aug 2014 20:16

Re: Wat dragen jullie kinderen met dit weer?

Cotton schreef:Het was vanochtend hier 8 graden. Snap wel dat je je kind dan een winterjas aantrekt. Ik heb zelf ook getwijfeld.


Om deze reden dan ook vanmorgen T zijn winterjas aangedaan.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 25 Aug 2014 20:41

Re: Wat dragen jullie kinderen met dit weer?

Of een jurkje met drie kwart mouwen en legging, of broek met shirt met lange mouwen en nog gewoon de zomerjas.

Vind het ook wel lastig merk ik en daarbij hebben ze nog niet echte dichte schoenen en ook nog maar weinig longsleeves die passen...
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem136

Bericht 25 Aug 2014 20:51

Re: Wat dragen jullie kinderen met dit weer?

Gisteren liep de oudste nog op slippers en in korte broek, wel met jas, maar hij vond het toch wel koud. Vandaag hadden ze korte mouwen, lange broek en zomerjas. Wel allebei de sandalen.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 25 Aug 2014 21:10

Re: Wat dragen jullie kinderen met dit weer?

Hier de oudste een lange broek, hemd en T-shirt, sokken en dichte lage schoenen. Buiten ook nog een zomerjas (meestal dan, hij trekt hem vaak zelf uit omdat hij het te warm vind)
Het was hier vandaag ook nog tegen de 20 graden.

De jongste een romper korte of zonder mouw, shirt met lange mouw en lange broek of jurkje lange mouw en lange legging. Ook sokken en buiten een zomerjasje of vestje (behalve in de auto, dan is het met een beetje zo'n al snel te warm)
Afbeelding
Afbeelding
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 25 Aug 2014 22:17

Re: Wat dragen jullie kinderen met dit weer?

Hier lange broek, dichte schoenen en t-shirt met korte mouwen. Ik kleed haar hetzelfde als mezelf, vaak heeft zij dan nog warme handen terwijl ik het koud(er) heb.
<<

Fiene

Bericht 25 Aug 2014 22:21

Re: Wat dragen jullie kinderen met dit weer?

Hier is het overigens ook echt nog niet zo enorm koud. Ja in de ochtend wel maar de middag was best lekker.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers