Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


UPC digitale tv neemt niet op

<<

Anoniem65

Bericht 25 Aug 2014 10:08

UPC digitale tv neemt niet op

Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat onze UPC mediabox niet opneemt als ik dat instel via de guide. De serie van 4 handen op 1 buik heeft hij niet opgenomen en laatst had ik de film De Verbouwing ingesteld, wilde ik gistermiddag lekker gaan kijken, geen film te zien.
Ik ga gewoon via Guide (klik ik op het knopje Guide), kies het programma en druk op rec. Dan kun je kiezen deze aflevering of alle afleveringen en dan komt er een klokje bij het programma te staan. En toch neemt hij het dus niet op.
Als ik het programma zit te kijken en ik druk dan op opnemen, dan neemt hij wel op. Maar daar heb ik dus niks aan.
Wie heeft hier ook last van en wat kan ik er aan doen?
<<

Anoniem304

Bericht 25 Aug 2014 10:25

Re: UPS digitale tv neemt niet op

Heb je al contact opgenomen met UPC?
<<

Anoniem65

Bericht 25 Aug 2014 10:29

Re: UPS digitale tv neemt niet op

Cotton schreef:Heb je al contact opgenomen met UPC?


Ja die heb ik net even gemaild. Ik ben telefonisch niet goed bereikbaar (en ben niet thuis, dus als ze bellen heb ik er toch niks aan). Ik hoop dat ze per mail kunnen reageren.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Aug 2014 12:16

Re: UPS digitale tv neemt niet op

dat is wel vreemd. Vooral omdat klokje er ook staat. Zelf neem ik nooit via de tv gids op omdat je dan vaak een deel van het programma mist.

Weet niet of je twitter hebt? Maar via twitter reageren ze vaak erg snel
Afbeelding
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 25 Aug 2014 12:18

Re: UPS digitale tv neemt niet op

Zit het geheugen niet vol?
<<

Anoniem65

Bericht 25 Aug 2014 12:29

Re: UPS digitale tv neemt niet op

sarah1985 schreef:dat is wel vreemd. Vooral omdat klokje er ook staat. Zelf neem ik nooit via de tv gids op omdat je dan vaak een deel van het programma mist.

Weet niet of je twitter hebt? Maar via twitter reageren ze vaak erg snel


Ja dat heb ik de laatste tijd dus ook, zit ik een opgenomen film te kijken, staan de laatste 10 minuten er niet op (en ik heb wel standaard ingesteld 10 min extra opnemen).
Oke, via Twitter kan ik ook nog eens proberen, bedankt voor de tip.

Niet dat het heel dringend is hoor maar volgende week krijg ik vakantie en ik wil Expeditie Robinson opnemen :)
<<

Anoniem65

Bericht 25 Aug 2014 12:29

Re: UPS digitale tv neemt niet op

Jorja schreef:Zit het geheugen niet vol?


Nee dat lijkt me niet. We gooien er altijd af wat we hebben gezien en als je tijdens het kijken op de opneemknop drukt neemt hij het wel op.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 25 Aug 2014 18:16

Re: UPC digitale tv neemt niet op

Ik heb het weleens met mijn kpn. Resetten is dan het antwoord. Misschien dat dat ook bij jou helpt?
Meestal staan de opgenomen dingen er dan toch op trouwens...
30-04-2017

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers