Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Onbenullige 'levensvragen' topic

<<

Anoniem 63

Bericht 24 Aug 2014 09:24

Re: Onbenullige 'levensvragen' topic

Tsja, als jij dat zo ziet, prima. Ik ben ook maar een simpele ziel. Gelukkig.
<<

Anoniem125

Bericht 24 Aug 2014 09:26

Re: Onbenullige 'levensvragen' topic

Haha, ik ben ook maar een simpele ziel hoor, zo bedoel ik het ook niet.
<<

Anoniem 63

Bericht 24 Aug 2014 09:30

Re: Onbenullige 'levensvragen' topic

Ja maar volgens mij bedoelen we hetzelfde alleen geef ik er simpelere woorden aan ;) Ik zie de dingen die jij noemt dus wel als een 'reden'. Maar misschien begrijp ik je gewoon niet goed, kan ook.
<<

Anoniem125

Bericht 24 Aug 2014 09:39

Re: Onbenullige 'levensvragen' topic

Ja, ok zo kun je het zien. Het is ook nogal een veelomvattend vraagstuk 'de zin van het leven', ik wil zeker niet pretenderen alsof ik daar 'het antwoord' op heb gevonden. Het is meer een gedachtenexperiment. Ik geloof dat we als mensen maar een klein deel van de werkelijkheid kunnen waarnemen, omdat onze zintuigen nu eenmaal grenzen hebben, we filteren iets van de werkelijkheid, maar kunnen het geheel niet zien. We denken in vraag/antwoord, oorzaak/gevolg, we zoeken iets om het te vinden. Je zou ook kunnen bedenken dat al deze vragen, antwoorden, oorzaken en gevolgen, doelen en het behalen van de doelen op 1 hoop liggen en je dus nooit ergens naar kunt streven. Je BENT er al. Je HEBT het al. Het IS er al.

Op die manier... Beetje lastig uit te leggen.
<<

Anoniem 63

Bericht 24 Aug 2014 09:53

Re: Onbenullige 'levensvragen' topic

Ja, ik snap je. En ik denk dat je best eens gelijk zou kunnen hebben. Het woord 'doel' is daarom inderdaad misschien niet passend maar 'reden' of 'zin' denk ik wel. Ik kan t verder ook niet zo goed uitleggen haha.
<<

RedVelvet

Noob

Berichten: 16

Geregistreerd: 24 Aug 2014 20:10

Bericht 24 Aug 2014 20:24

Re: Onbenullige 'levensvragen' topic

-
Laatst gewijzigd door RedVelvet op 11 Okt 2014 12:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Jip

Bericht 24 Aug 2014 21:12

Re: Onbenullige 'levensvragen' topic

Dat is toch geen beste vriendin RV? Wat erg..
<<

RedVelvet

Noob

Berichten: 16

Geregistreerd: 24 Aug 2014 20:10

Bericht 24 Aug 2014 22:33

Re: Onbenullige 'levensvragen' topic

Haha nee daar ben ik inmiddels wel achter Jip. Altijd jammer dat je er achter komt als je ze nodig hebt :eyes:
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers