Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


FB in eens openbaar?

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 20 Sep 2013 19:16

FB in eens openbaar?

Ik had vandaag een status update geplaatst op facebook. En ineens vonden allemaal mensen dat leuk die ik helemaal niet ken of vaag ken via via.
Ben ik gaan kijken hoe het zat met mijn privacy instelling staat alles ineens openbaar?! Ik weet heel zeker dat ik dat niet heb veranderd want ik wil dat absoluut niet.
Doet facebook dat dan zelf? Iemand die dit weet? Het is me nog nooit overkomen zo af en toe controleer ik of het allemaal nog op prive staat, maar hier schrok ik toch wel even van.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem7

Bericht 20 Sep 2013 19:19

Re: FB in eens openbaar?

Dat is sinds een tijdje zo, een tijd terug al gedaan. Best kans dat er al meer statussen openbaar staan. Je schijnt het per status aan te kunnen passen door op dat wereldbolletje te drukken ofzo. En anders gewoon bij je instellingen.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 20 Sep 2013 19:22

Re: FB in eens openbaar?

Shit echt? Compleet gemist...
Had het idd meteen bij instelling weer op vrienden gezet maar jemig zeg wat stom.

Snap trouwens niet zo goed waarom mensen die mij niet kennen mijn status leuk vinden..
:heart: :heart: 2011

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers