Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pop

<<

Anoniem261

Bericht 23 Aug 2014 19:44

Pop

Het duurt nog even, maar ik ben vast een lijstje aan het maken voor M. haar verjaardag en Sint/Kerst.
Ik ben op zoek naar een leuke betaalbare pop, waar ook voldoende accessoires/kleertjes voor zijn. Van bijvoorbeeld Babyborn vind ik alles vrij prijzig. Is het dat ook waard? Of zijn er andere leuke merken?

Welke pop hebben jullie?
<<

Fiene

Bericht 23 Aug 2014 19:46

Re: Pop

Wij hebben verschillende poppen, gewoon van die goedkope bij Bart Smit etc, en ze vindt ze geweldig. Het hoeft allemaal niet duur en merk te zijn vind ik. Vaak past een beetje pop ook wel maatje 50 van echte babykleertjes.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 23 Aug 2014 19:48

Re: Pop

Ik heb laatst het dochtertje van een vriendin een pop voor haar eerste verjaardag geheven. Die heb ik voor 16 euro gekocht bij Toys'rus. Daar heb je veel keuze en ze zijn niet zo duur.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Fiene

Bericht 23 Aug 2014 19:50

Re: Pop

Even een aanvulling; ik zou een pop met een zacht lijfje pakken en niet zo plastic ding. N heeft voor in bad zo'n helemaal plastic pop maar die vindt ze lang niet zo leuk als degene die ze beneden heeft liggen.
<<

Anoniem261

Bericht 23 Aug 2014 19:58

Re: Pop

Thanx! Ja een zacht lijfje dacht ik ook aan inderdaad. Ze heeft nu zo'n geheel stoffen pop (die van 3,- van de Zeeman), maar zoek iets meer 'echte' pop ;).
Denk dat ik tegen die tijd voor de Qweenie van BartSmit ga, of die van de Hema. Lekker betaalbaar haha. En had er helemaal niet bij nagedacht dat de pop wsl wel kleine maatjes 'gewone' babykleren aan kan, heb nog wat maatjes 50 liggen.
<<

Fiene

Bericht 23 Aug 2014 20:00

Re: Pop

Ik had zelf als kind een pop en die kreeg al mijn oude babykleertjes aan haha ik had vrijwel geen 'echte' poppenkleren maar dus gewone babykleertjes.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 23 Aug 2014 20:23

Re: Pop

Wij hebben 2 poppen van Corolle, die zijn van mij geweest. R. vindt ze heel leuk. We hebben ook een HEMA pop, met een zacht lijfje (kastje met batterijen kan er uit!!) en die vindt ze ook erg leuk. R. sleept de hele dag met haar poppen.

Ik vind mijn poppen qua kleertjes leuker als de poppen die ik nu zie van Corolle. Ik heb ze toen in Frankrijk gekocht. Ik zie dat ze tegenwoordig ook veel in Nederland verkopen van Corolle.
<<

Anoniem255

Bericht 23 Aug 2014 23:25

Re: Pop

Mijn dochter vind plastic poppen (nog steeds) eng.
Daar doen we haar geen plezier mee.
Ze heeft toen ze een maand of 6 was van mij een stoffen pop gekregen.
gele vlechten, rood mutsje, jurkje en groene voetjes. Julia heet ze.
Dat is nog steeds haar pop. Persoonlijk vind ik stoffen poppen er ook veel liever en schattiger uitzien.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 23 Aug 2014 23:52

Re: Pop

De Hema heeft een babypop met vrij veel accessoires, zoals kleertjes, een verzorgingssetje, een poppenstoel, een poppenbed, een slaapzak. De pop zelf kost 12,50 en de spulletjes zijn ook erg betaalbaar.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers